بازدید 12668
۲

۵۰ کیلومتر از محور نطنز - اصفهان ریزش کرد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۵۰ کیلومتر از محور نطنز - اصفهان بر اثر سیل ریزش کرد و مسدود شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 09 May 2021

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خسارات سیل در استان اصفهان اظهار داشت: جاری شدن سیل در محور ارتباطی انارک به چوپانان شهرستان نائین منجر به مسدود شدن این محور شد.

وی افزود: در این محور یک خودرو شخصی را سیل برد و دو دستگاه تریلر نیز واژگون شد که خوشبختانه سرنشینان خودروها نجات یافتند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امدادی برای امدادرسانی به این حادثه ادامه داد: همچنین سیل منجر به قطع فیبر نوری در این منطقه شد.

وی همچنین به انسداد حدود ۵۰ کیلومتر از آزاد راه شهید سردار حجازی نطنز به اصفهان به علت نشست ۱۰ متر از محور در اثر ریزش جاده ناشی از بارش‌های هفته گذشته وعبور قنات از زیر محور اشاره کرد و ادامه داد: همچنان عوامل راهسازی در حال ایمن سازی و اصلاح محور هستند که تا دو روز دیگر تعمیرات ادامه خواهد داشت.

شیشه فروش در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مفقود شدگان سیل در بادرود نیز اضافه کرد: هفت نفر کارکنان معادن مس و سنگ آهن که در اثر سیل بردگی سه خودرو سواری در ۲۵ کیلومتری شرق بخش امام زاده بادرود در محاصره سیل قرار گرفتند خوشبختانه سالم نجات یافتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
متاسفم با این تیتر زدنتون
نوشته 10 متر!
اینم از بی‌کیفیت ساختن و سرهم بندی های که بارها در پروژه های بزرگ دیدیم. آیا این نوع نتایج نباید برای مجلس مهمتر از فایل صوتی آقای دکتر ظریف باشه و به جای حزب بازی و تنبلی، به این مسایل وارد بشید جوان مردم براتون مهم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای حاجی دلیگانی، شمایی که تا هر اتفاقی در دولت نیفته قضیه را پیراهن عثمان میکنید!!!!! الان چرا خبری ازتون نیست؟؟؟؟؟؟ آیا فقط رفتید مجلس برای دعواهای سیاسی و خرد کردن نفرات دولت؟؟؟؟؟؟؟؟
این پروژه اونقدر مهم هست که براش سر و صدا در مجلس ایجاد کنید و بی کیفیت بودن کار را به مجلس بکشونید!!!!!
اینجاست که مردم درست فکر میکنند، مردم میگویند خیلی وقته مجلس در قعر امور است!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر