بازدید 5487

بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان موجب ۱۲ آتش‌سوزی شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که به دنبال ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به مناطق هم‌مرز با این منطقه در اراضی اشغالی، بیش از ۱۲ آتش‌سوزی در زمین‌ها و مزارع شهرک‌های صهیونیستی رخ داده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰ 09 May 2021
به گزارش تابناک به نقل ازفارس، مناطقی از سرزمین‌های اشغالی همجوار مرز‌های غزه برای سومین روز متوالی توسط بالن‌های آتش‌زایی که فلسطینیان به تلافی حملات رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کنند، شاهد آتش‌سوزی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه، ۱۲ آتش‌سوزی در مناطق همجوار نوار غزه و خاک فلسطین اشغالی رخ داده است.

کمیته‌های حامی انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ازسحرگاهامروز شنبه ده‌ها بالن و بادبادک آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه پرتاب شده و همچنان هم این روند ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه ضمن درخواست از شهروندان غزه برای جمع‌آوری و به آتش کشیدن لاستیک‌ها در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی بسیج عمومی اعلام کرده و از اهالی غزه خواسته است از ساعت هشت امشب در همه اردوگاه‌های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از دهم فروردین‌ماه امسال (۱۳۹۷) و با آغاز راهپیمایی‌های بازگشت علاوه بر خلق شیوه مبارزاتی پرتاب بادبادک‌های آتش‌زا واحد‌هایی به نام کابوس شبانه تشکیل دادند که مأموریت آن‌ها ایجاد رعب و سر و صدا برای ده‌ها نظامی و صد‌ها شهرک‌نشین اسرائیلی مجاور غزه با آغاز شب است.

با آغاز هر شب، ده‌ها جوان فلسطینی در مرز غزه شروع به کوبیدن طبل و سر دادن آواز می‌کنند و تعداد دیگری از آن‌ها بالون‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌ها می‌فرستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل