بازدید 6102
فرار موقت تیم محبوب قائمشهر از منطقه خطر

نساجی با سوغات سه امتیازی در رفسنجان قوت گرفت

نساجی با این نتیجه ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم صعود کرد. مس نیز ۲۹ امتیازی است و در رده ششم قرار دارد
کد خبر: ۱۰۵۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵ 09 May 2021

تیم بحران زده نساجی قائمشهر موفق شد در دیدار خارج خانه خود، با خلق شگفتی بزرگ از سد مس رفسنجان عبور کند.

به گزارش تابناک ورزشی،  دو تیم فوتبال نساجی و مس رفسنجان امروز (شنبه) در دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با برتری دور از انتظار یک بر صفر نساجی به پایان رسید. شاهین ثاقبی در دقیقه ۳۳ تک گل بازی را برای نساجی به ثمر رساند.

نساجی با سوغات سه امتیازی در رفسنجان قوت گرفت

هر دو تیم در این مسابقه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما بازیکنان مس در زدن ضربات آخر موفق نبودند تا بازی با پیروزی تیم مهمان به پایان برسد.

نساجی با این نتیجه ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم صعود کرد. مس نیز ۲۹ امتیازی است و در رده ششم قرار دارد اما با توجه به اینکه بازی‌های بیشتری نسبت به فولاد و تراکتور دارد احتمالا در آینده این جایگاه را از دست بدهد.

 

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، مسیح زاهدی، فراز امامعلی، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد (تعویض دقیقه 84 با میثم نقی زاده)، مهرداد آوخ، سجاد آشوری (تعویض دقیقه 67 با محمد امینی) و محمدرضا سلیمانی (تعویض دقیقه 74 با محمد قاضی)

سرمربی مس رفسنجان: محمد ربیعی

ترکیب نساجی: نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، اکبر صادقی، محمود قائد رحمتی، شاهین ثاقبی (تعویض دقیقه 75 با میلاد کمندانی)، فرزاد زامهران (تعویض دقیقه 88 با طاهرخانی)، رضا دهقانی (تعویض دقیقه 75 با عبدالکریم اسلامی)، علی آل‌کثیر (تعویض دقیقه 64 با محمدجواد ملایی)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی