بازدید 8476
۶

واکسیناسیون خودرویی کرونا در شیراز

به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برای اولین بار در سطح کشور طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو برای سالمندان بالای ۸۰ سال در نمایشگاه بین المللی گلستان شیراز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 08 May 2021
در این طرح که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، متقاضیان پس از دریافت پیامک با خودرو‌های خود به محل تزریق واکسن، مراجعه کرده و به نوبت واکسن کرونا به افراد واجد شرایط تزریق می‌شود. لیست این افراد از سامانه سیب وزارت بهداشت گرفته شده و بر اساس آن اطلاع رسانی می‌شود. رعایت فاصله، نظم بیشتر و تعداد بیشتر افرادی که واکسن دریافت می‌کنند از مزایای این طرح می‌باشد که برای حفظ سلامت سالمندان بالای ۸۰ سال در نظر گرفته شده است. پس از تزریق واکسن کرونا به سالمندان باید ۲۰ دقیقه در خودروی خود در محل مانده تا برای بررسی عوارض احتمالی تحت مراقبت باشند، البته طبق گفته پزشکان علائمی همچون تب، لرز و بدن درد عادی بوده و توصیه می‌شود پس از دریافت واکسن، مایعات بیشتری را مصرف نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
فکر خوبیه ...... فقط نمیدونم درست متوجه شدم یا نه ! درب واکسن ها باید یک درب پلاستیکی مثل همین عکس که درب گل بهی داره و موقع تزریق بر میدارن و سوزن را میکنند داخل درب لاستیکی هم داشته باشه که دست به درب لاستیکی زیری نخوره و سرنگ حین ورود به داخل ظرف واکسن آلود نشه ...اما فکر کنم واکسن روسی این درب رو نداشت ...لطفا اطلاع رسانی شود ... همه جوره نگرانی وجود داره...از خود واکسن تا نحوه تزریق در شلوغی که هم هواگیری بشه هم مطمئن شوند در رگ تزریق نشه و هم ضدعفونی محل و هم بهداشت دست تزریقاتچی و و و ...بیشتر به خاطر شلوغی و خدایی ناکرده احتمال خطا میگم که مسئولین حسابی به تزریقاتچی ها هشدار دهند جهت رعایت نکات فنی ...خدایا خودت رحم کن همه چی به خیر و خوشی و عافیت انجام بشه
تابناک چرا عکس بازوی برهنه زن مسلمون رو پخش کرده. مطمئنا خودشون راضی نیستن
به سلامتی

اینجوری بهتره - پروتوکل ها رعایت میشه
چه کار خوبی
بازم شیراز ...
همیشه دود از کنده بلند میشه
یک مطلبی برای من قابل درک نیست، این عزیزان که پدر خود بنده هم جزو ایشان است و بالای 80 سال سن دارند، می توانند از منزل بیرون نروند، به نظر می رسد اولویت واکسیناسیون برای جوانان و نیروی کار، رانندگان سرویس های حمل و نقل عمومی، کارمندان، کسبه بازار و ...... واجب تر باشد، نمی دانم!!!
درود به شیرازی های فهیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل