بازدید 11111

آخرین آمار کرونا در ایران تا هجدهم اردیبهشت/ فوت ۲۸۳ بیمار در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۵۴۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۵۴۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 08 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۶۲ هزار و ۶۱۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۵ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۰۲۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۷۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۸۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۴ هزار و ۲۴۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۹۲ هزار و ۳۸۱ تن بهبود یافته‌اند.

۵۵۴۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش به ۳.۴ درصد رسیده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۶.۶ درصد افزایش یافته، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
روند کاهشی است اما مسئولان همچنان مقصرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
از کجا میدونی کاهشیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ عمو واسه انتخاباته ساده نباششششششش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
دست مهندسین عزیز درد نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
شایوم شما زیادی شکاکی
مسولین باز هم مردم را شرمنده کردن
این امار های ساختگی پایان نداره تو رو خدا جون مردم براتون ارزش داشته باشه مردم گناه دارند چطور ممکنه وقتی نسبت رعایت پروتکل بهداشتی به ضریب حضور افراد به منحنی تردد هر روز افزایش داشته باشه ولی امار بیاید پایین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
دروغ محضه با امدن نوع هندی فاجعه در راهه... واسه انتخابات فیتیله کشیدن پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
کاهش موج های قبلی هم واسه انتخابات بود؟ شایدم هنوز توی موج اول کروناییم
واقعا جون مردم برای مسولین مهم است . من که شک دارم . مسولین نالایق از مردم فقط برای تبلیغات استفاده میکنند . من شاهد بودم که اوایل انقلاب مسولین با دل و جان درد مردم را احساس میکردن مثل وقتی که باکری شهردار اردبیل بود خودش هم در کارها با ماموران شهرداری همراهی میکرد در جبهه ها مسولین در کنار رزمندگان بودن ولی بعد از جنگ متاسفانه مسولین فقط فکر گرفتن مقامات بالاتر هستند . من که در این چند سال از انقلاب سرد شدم من در دوران انقلاب خیلی فعال بودم در زمان جنگ 28 ماه دایم در خط مقدم بوذم ولی بعد از جنگ وقتی نماینده ای به گوش سربازی زد و طلب کار شد و با ان همه رسوایی هنور در مقام خود است وقتی میبینم که مسولین در همه جا با دهان کف الود شعار مرگ بر امریکا میدهند ولی اقازاده هایشان با ‍پول بیت المال در امریکا غصه دوری از وطن را در دیسکوها میگذرانند و هر روز چشم به برداشته شدن تحریم هستند تا پولهای نفتی به دستشان برسد و یا مسولینی که برای واکسن زدن حق کارگران شهرداری را بخورند از گذشته خود پشیمان میشود و از مردم به خاطر کارهای که قبلا کرده ام پوزش می طلبم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
با روحانی تا ۱۴۰۰
به انتخابات نزدیک میشویم و آمارها شروع به نزولی شدن کردند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
شما که نه رای میدی نه آمار واست مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
ناشناس 05:03 شما ازکجا میدونید که ناشناس 17:52 رای نمیده و آمار برایش مهم نیست؟
کلا وقتی آمار میره بالا صحبت از بی لیاقتی مسئولین است و وقتی امار می آید پایین صحبت از عدد سازی و آمار سازی. میگم این قلم به جیبها، تصمیم ندارن استراتژی شون رو تغییر بدن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر