بازدید 2826

ثبت ركورد جديد توسط خيرين مدرسه‌ساز

امسال تعهدات خيرين مدرسه‌ساز ركورد جديدي را ثبت كرد و مبلغ تعهدات خيرين مدرسه‌ساز پس از جشنواره امسال به بيش از 747 ميليارد تومان رسيد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸ 19 June 2010
معاون عمراني وزير و رييس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور از تعهد خيرين مدرسه‌ساز با رقمي بيش از 747 ميليارد تومان در سال جاري خبر داد.

دكتر مرتضي رييسي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: امسال تعهدات خيرين مدرسه‌ساز ركورد جديدي را ثبت كرد و مبلغ تعهدات خيرين مدرسه‌ساز پس از جشنواره امسال به بيش از 747 ميليارد تومان رسيد.

وي يادآور شد: از كل مبلغ تعهد شده توسط خيرين مدرسه‌ساز، استان تهران با 110 ميليارد تومان بيشترين تعهدات را داشت و استان‌هاي خوزستان و خراسان رضوي در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند.

به گفته رييس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور، امسال در 350 منطقه و شهرستان جشنواره تكريم و تجليل از خيرين برگزار شد و 24 استاندار و 15 نفر از ائمه جماعات در اين مراسم شركت داشتند.

رييسي در پايان با ابراز خرسندي از ميزان افزايش تعهدات خيرين مدرسه ساز خاطر نشان كرد: در سال گذشته 730 ميليارد تومان توسط خيرين براي مدرسه‌سازي تعهد شده بود كه امسال همان طور كه پيش‌بيني شده بود، اين رقم افزايش قابل قبولي داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل