بازدید 17150

اول اداره جمعيت 74 ميليونی بعد رهبري جهان

نبايد ملاك تشكيل اتاق فكر را ملاك‌هاي سياسي قرار داد/چرا با وجود آنكه نمي‌توانيم جمعيت 74 ميليون نفري را اداره كنيم ادعاي رهبري جهان مي‌شود؟/ تا چه زماني بايد با بداخلاقي و اتهام يكديگر را طرد كنيم؟.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰ 19 June 2010
يك عضو جامعه روحانيت مبارز پيشنهاد كرداتاق فكري متشكل از عقلاي اصولگرا براي بازنگري در جريان اصولگرايي و حل مسائل و مشكلات آن تشكيل شود.

حجت‌الاسلام سيدرضا اكرمي نماينده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به سوالي در ارتباط با لزوم بازنگري در جريان اصولگرايي اظهار داشت: متاسفانه در جامعه ما عناويني همچون اصولگرا، اصلاح‌طلب و اصولگرايان اصلاح‌طلب بيان مي‌شود كه هيچ تعريف جامعي براي آن وجود ندارد و عده‌اي دور يكديگر جمع شده‌اند و به آنها اصولگرا يا اصلاح‌طلب گفته مي‌شود.

وي با اشاره به لزوم روشن شدن چارچوب‌ها خاطرنشان كرد: اصولگراي واقعي كسي است كه اسلام، اهل‌بيت، ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي را قبول داشته باشند و به روش‌هاي جديدي در جامعه نيز آشنا باشد.

اين عضو كميسيون فرهنگي در ادامه خاطرنشان كرد: وضعيت اقتصادي جامعه در حال حاضر به هيچ عنوان مطلوب نيست و در دور سوم سفرهاي استاني شاهد هستيم كه مصوبات دور اول هم عملي نشده است در نتيجه لازم است كه اصولگرايان در مورد حل اين مسائل نيز گفت‌وگو كنند.
وي با طرح اين سوال كه چرا با وجود آنكه نمي‌توانيم جمعيت 74 ميليون نفري را اداره كنيم ادعاي رهبري جهان مي‌شود؟ افزود: در جامعه امروز نمي‌توان از احساسي بودن در همه‌جا استفاده كرد.

اكرمي با بيان اينكه تا چه زماني بايد با بداخلاقي و اتهام يكديگر را طرد كنيم، يادآور شد: عاقلان اصولگرا كه مشكلات كشور را مي‌دانند بايد به دور يكديگر جمع شوند و به مسائل جامعه بها دهند.
اين نماينده مجلس معتقد است كه نبايد ملاك تشكيل اتاق فكر را ملاك‌هاي سياسي قرار داد و نبايد با سرمايه‌هاي جامعه همچون خوش‌چهره، باهنر و دانش‌جعفري اينگونه برخورد كرد كه نتيجه آن بداخلاقي خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی