بازدید 9704

قبور بهشت زهرا 3 طبقه مي‌شوند

وي در پاسخ به اين پرسش كه در حال حاضر قبرها در بهشت‌زهرا سه طبقه شده‌اند، گفت: وقتي تمام پلاك‌ها پر شود، شروع به دفن در طبقات 2 و 3 قبور مي‌كنيم.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 19 June 2010
معاون خدمات شهري شهرداري تهران از سه طبقه شدن قبور در بهشت زهرا خبر داد.

حسين كلخوراني در گفت‌وگو با فارس با تأكيد بر اين كه پيش‌فروش قبور در بهشت‌زهرا نداريم، گفت: فروش قبور منحصر به زماني است كه فرد مرده‌اي با خود داشته باشد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران ادامه داد: اگر كسي متوفي نداشته باشد و تقاضاي خريد يك قبر 3 طبقه كند؛ مطمئناً با آن موافقت نمي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: اگر كسي مرده‌اي را دفن كند، مي‌تواند 2 طبقه بالاي آن را خريداري كند.

كلخوراني بيان كرد: چون قرار است در آن پلاك 2 تا 3 متوفي ديگر دفن شود؛ حق تقدم با كسي است كه اولين نفر را در آنجا دفن كرده باشد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران افزود: به صاحبان متوفي پيشنهاد داده مي‌شود در صورت تمايل مي‌توانند 2 طبقه ديگر را خريداري كنند.

به گفته كلخوراني؛ در صورتي كه اين اتفاق رخ ندهد، در طبقه 2 و 3 افراد ديگري دفن مي‌شوند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه در حال حاضر قبرها در بهشت‌زهرا سه طبقه شده‌اند، گفت: وقتي تمام پلاك‌ها پر شود، شروع به دفن در طبقات 2 و 3 قبور مي‌كنيم.

كلخوراني با تأكيد بر اين موضوع كه توسعه گورستان كماكان با قوت قبلي خود ادامه دارد، گفت: فقط به خاطر محدوديت در تعداد قبور بهشت‌زهرا نمي‌خواهيم گورستان‌ها را توسعه دهيم؛ بلكه براي تقسيم تراكم جمعيت بايد گورستان‌ها توسعه يابند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه در حال پيگيري براي احداث گورستان در غرب و شرق تهران هستيم، گفت: شايد تاكنون به نتيجه نرسيده‌ باشيم، ولي احداث گورستان در شرق و غرب تهران منتفي نيست.

وي با بيان اينكه در حال رايزني براي احداث گورستان در شرق تهران هستيم، گفت: قرار است اين گورستان در حاشيه بزرگراه شهيد بابايي ساخته شود.

كلخوراني به توسعه گورستان بهشت‌زهرا اشاره كرد و گفت: تأسيساتي در محوطه بهشت‌زهرا داريم كه اگر بتوانيم آنها را از داخل گورستان خارج كنيم، فضاي جديدي ايجاد مي‌شود.

به گفته معاون خدمات شهري شهرداري تهران، با چند مالك در اين زمينه در حال رايزني هستيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بد نيست براشون آسانسور هم بزارن تا مردم بتون مستقيما سر قبر عزيزشان حضور بهمرسانند.....
اين همه بيابان در مسير تهران ، قم هست خب همت بيابان زدايي كه ندارن لااقل مردم رو اينگونه گرفتار نكنند...
بهتر است تا قبور آپارتماني نشده‌اند بميريم. اينجا آپارتمان نشيني و مزاحمت‌هاي همسايگان، آنجا هم آپارتمان نشيني؟
در این گور های سه طبقه دیگر مطمئنا رعایت مسائل آپارتمان نشینی خواهد شد.
بعد قبرها رو چند برابر قیمت بفروشند
عجب فرصت طلب هايي هستند اين بهشت زهرايي ها مگر وقتي قبري كه را سالها پيش خريده شده و ميت درآن دفن شد ، چطور بدون اجازه مالك زمين آن مي خواهند آنرا بفروشند و روي آن 2 الي 3 نفر ديگر دفن كنند مگر قصب از احكام شرع حذف شده كه اينها مال مردم خوري آغاز كرده اند.
با توجه به سیستم حاکم در پرداخت های دولتی که شامل زن و شوهر و سه فرزند می شود بهتر است قبور 5 طبقه شود تا در زمین ها صرفه جویی شود، بار ترافیکی بهشت زهرا که با درایت راهنمایی و رانندگی به معضل بزرگی تبدیل شده حل شود و صاحبان قبور از این قطعه به آن قطعه نروند.
از این به بعد مشکلات آپارتمان نشینی به قبرها هم میرسه!
طبقه سوم ؟ آسانسور داره ؟؟
آسانسور هم بزارید. ممنون میشم
نه خیر گویا قبور را 7 طبقه خواهند کرد . چون عدد 7 - خوش یوم است . مثلا 7 خوان و 7 اقلیم 7 آسمان 7 بهشت 7 جهنم 7 گل و 7 برادرا ن و7 خواهران و .........
نمردیم وحق تقدم در مردن راشنیدیم .
حالا هی بگید هیچ پیشرفتی نداریم ما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل