بازدید 2931

حواشی فرانسه - مکزیک

اين مربي مجرب كه شب گذشته در محل بازي تيم كشورش با مكزيك در آفريقاي‌جنوبي حضور داشت و براي راديو پاريس بازي را از نزديك تحليل و بررسي كرد، افزود: اين تيم به گونه اي در زمين رفتار مي كند كه آدم را به ياد ارتشي ناهمگون و پراكنده مي‌اندازد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۱ 18 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: آنقدر از نتيجه بدست آمده مقابل مكزيك ناراحتم كه مي‌گويم شايد معجزه ما را نجات دهد.

به گزارش فارس و به نقل از اكيپ، ريمون دومنش اظهار داشت: آنقدر تحت تاثير نتيجه بدست آمده هستم كه قادر به بيان هيچ كلامي نيستم.

وي افزود: بابت اين نتيجه بسيار متاسفم. تاسف براي تيم، هواداران و همه. ما نبايد اينچنين مقابل مكزيكي‌ها مغلوب مي‌شديم.

اين مربي ادامه داد: حالا با يك تساوي و يك باخت، فقط به معجزه براي نجات نياز داريم. بايد پرقدرت و با صلابت باقي بمانيم تا بخاطر اعتبارمان بازي كنيم و هرآنچه كه داريم در چنته رو كنيم.

تيم فرانسه شب گذشته در دومين بازي مرحله گروهي خود برابر مكزيك در ورزشگاه پولوكوان 2 بر صفر شكست خورد.اين تيم در بازي افتتاحيه از گروه اول به تساوي بدون گل برابر اروگوئه رسيد.


ونگر: فرانسه با دومنش به هيچ جا نمي‌رسد
سرمربي فرانسوي تيم فوتبال آرسنال گفت: فرانسه با ريمون دومنش هيچ‌چيز نمي‌شود.

به گزارش روزنامه ديلي‌استار، آرسن ونگر اظهار داشت: نسبت به بازي اول برابر اروگوئه تغييراتي در بازي مقابل مكزيك ايجاد شد؛ ولي تيم تحت رهبري ريمون دومنش در جام جهاني حتي با وجود صعود از گروه به هيچ عنوان خاصي دست نخواهد يافت.

اين مربي مجرب كه شب گذشته در محل بازي تيم كشورش با مكزيك در آفريقاي‌جنوبي حضور داشت و براي راديو پاريس بازي را از نزديك تحليل و بررسي كرد، افزود: اين تيم به گونه اي در زمين رفتار مي كند كه آدم را به ياد ارتشي ناهمگون و پراكنده مي‌اندازد.

وي افزود: با اين دو بازي كه از تيم ديده‌ام به باورم كارهايي كه از جانب مربي مي‌بايستي انجام مي‌شد، در تمرينات انجام نگرفته است.


ناراحتي شديد فرانسوي‌ها از عملكرد سرمربي و بازيكنان تيم
خبرنگاران فرانسوي حاضر در آفريقاي جنوبي كه از عملكرد سرمربي و بازيكنان اين تيم به شدت ناراحت هستند، شب گذشته پس از شكست مقابل مكزيك اعلام كردند:‌ فرانسه ضعيف‌ترين عملكرد خود را در دوره‌هاي اخير داشته است. در حالي كه تا كنون 2 بازي در جام جهاني برگزار كرده، هنوز موفق به زدن حتي يك گل هم نشده است. بنابراين، اين تيم شايستگي حضور در مراحل بالاتر و صعود به مرحله بعد را ندارد.

آنها سرمربي تيم را مشكل اصلي دانسته و نحوه بازي بازيكنان را نيز در اين نتايج ضعيف بي تأثير ندانسته‌اند.


مردم فرانسه در حمايت از زيدان از دومنش انتقاد كردند
پس از باخت 2 بر صفر تيم ملي فرانسه مقابل مكزيك مردم اين كشور در نظرسنجي‌هاي مختلف در خصوص جنگ لفظي زيدان و دومنش حق را به ستاره سابق تيم فرانسه دادند و اين مربي را مستحق اخراج دانستند.

زيدان پس از شكست تيم فرانسه مقابل مكزيك گفته بود من با تمام تصميمات دومنش در طول بازي مخالف بودم و حتي يك موقعيت گلزني نصيب تيم فرانسه نشد.


ستايش گزارشگر انگليسي و كارشناسان داوري از عملكرد كامراني‌فر
ديدار تيم‌هاي فرانسه و مكزيك شب گذشته از نمايشگر بزرگي كه در مركز شهر ژوهانسبورگ نصب شده بود، پخش شد كه هواداران زيادي اين ديدار را تماشا كردند.

حسن كامراني‌فر، كمك‌داور ايراني اول اين ديدار در دقيقه 64 بازي يك تصميم عالي گرفت كه منجر به ثمر رسيدن گل اول مكزيك شد. گزارشگر انگليسي اين مسابقه پس از تماشاي صحنه آهسته اين حركت اعلام كرد كمك‌‌داور ايراني در سخت‌ترين شرايط بهترين تصميم را گرفت.

در پايان اين ديدار نيز در استوديويي كه در هتل محل اقامت كاركنان فيفا است؛ بحث كارشناسي و فني اين ديدار انجام شد كه هر سه كارشناس حاضر در استوديو از جمله توني برايان، يكي از مسئولان كميته داوران انگليس عملكرد داور ايراني را در ادامه بازي در به ثمر رسيدن گل عالي دانست و گفت: كمك داور اول مسابقه با هوش خود از اعلام كردن آفسايد صرف‌نظر كرد و بسيار مطلوب و هوشيارانه اجازه ادامه بازي را داد تا گلي درست به ثمر برسد.


آخيره‌:‌ از موقعيت‌ها خوب استفاده كرديم
سرمربي تيم ملي فوتبال مكزيك گفت:در ديدار برابر فرانسه از موقعيت‌ها خوب استفاده كرديم.

به نوشته اكيپ، خاوير آخيره پس از برد 2 بر صفر برابر فرانسه اظهار داشت: با وجود كسب پيروزي مقابل فرانسه بايد اعتراف كنم كه ديداري كاملا برابر از هر دو تيم را شاهد بوديم. آنچه تعيين كننده و سرنوشت‌ساز شد، استفاده از موقعيت‌ها بود. چيزي كه ما بخوبي از آن استفاده كرديم.

وي كه شب گذشته در دومين ديدار مرحله گروهي جام‌جهاني از گروه اول برابر فرانسه در ورزشگاه پولوكوان قرار گرفت، افزود: با غلبه بر فرانسه كاري بزرگ انجام داديم و قدم عظيمي به سوي صعود از گروه خود برداشتيم.من از بازيكنانم تقدير و تشكر مي كنم كه اين وظيفه را به نحو مطلوب انجام دادند.

آخيره ادامه داد: از تيمم كاملا راضي هستم. ما در بازي نخست برابر آفريقاي‌جنوبي يك 45 دقيقه ضعيف و كم فروغ داشتيم؛ ولي امروز توانستيم 90 دقيقه تمام كوبنده و پرفروغ ظاهر شويم.


حس حسادت در ميان بازيكنان فرانسه
يك روزنامه چاپ فرانسه از اوج‌گيري حس حسادت در ميان بازيكنان تيم ملي اين كشور خبر داد.

روزنامه لوپاريزين در تحليلي كه پس از بازي با تيم فوتبال مكزيك، چاپ كرد، نوشت: حس حسادت روز به روز در بين بازيكنان فزوني مي‌يابد و مشكلي بر مشكلات عديده تيم افزوده شده است.

اين نشريه ادامه داد: اكنون در كنار اختلافات آشكار و پنهان در تيم ملي، آنچه بطور مشهودي به چشم مي‌خورد، حس حسادت بازيكنان نسبت به يكديگر است. معلوم نيست مسئولان تيم به چه نحو رفتار كرده كه بازيكنان تا اين حد نسبت به يكديگر حس بدي دارند.


ايريش‌تايمز: آه‌ ايرلند گريبان فرانسه را گرفت
در پي شكست 2 بر صفر خروس‌ ها از مكزيك كه پنج‌شنبه شب اتفاق افتاد و موج ناراحتي تازه‌اي را در ميان دوستداران تيم قهرمان جهان در سال 1998 بوجود آورد، روزنامه ايريش تايمز در تحليلي نوشت: آنچه مكزيك برابر فرانسه به دست آورد، آه مردم ايرلند بود كه پس از چند ماه گريبان تيم نايب قهرمان جهان در سال 2006 را گرفت.

اين نشريه با اشاره به بازي پلي‌آف(انتخابي) ميان ايرلند و شاگردان ريمون دومنش كه چندين ماه قبل انجام شد و تيري هانري كاپيتان آبي‌پوشان با استفاده از دست باعث به ثمر رسيدن گلي شد كه داور آن را مردود نشمرد تا شانس صعود نماينده بريتانيا به جام جهاني از بين رود، ‌افزود: در آن زمان مردم ايرلند بسيار ناراحت شدند. خيلي‌ها گريستند و اكنون مي‌بينيم آه‌ آنها گريبان فرانسه را گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان