بازدید 16185

ربودن اتباع غیرمجاز از ایستگاه‌های مترو

وی افزود:این فرد عنوان کرد که ادم ربایان در ازای آزادی وی مبلغ یک میلیون تومان طلب کرده‌اند و قرار است بعد از ظهر همان روز در یکی از میادین کرج مبلغ را دریافت و افراد ربوده شده را آزاد کنند. در همین راستا نظر به اهمیت موضوع ، ماموران محل ملاقات را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵ 18 June 2010
آدم‌رباهایی که اتباع بیگانه را در ایستگاه‌های مترو شناسایی و پس از ربودن، در قبال آزادی آنها از خانواده هایشان تقاضای مبالغ میلیونی می کردند توسط پلیس کرج دستگیر شدند .

به گزارش ایسنا سرهنگ ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در خصوص این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به نام « اسماعیل - ن » مبنی بر اینکه یکی از کارگران افغانی که برای وی کار می کرد توسط اشخاصی ربوده شده است.

وی افزود:این فرد عنوان کرد که ادم ربایان در ازای آزادی وی مبلغ یک میلیون تومان طلب کرده‌اند و قرار است بعد از ظهر همان روز در یکی از میادین کرج مبلغ را دریافت و افراد ربوده شده را آزاد کنند. در همین راستا نظر به اهمیت موضوع ، ماموران محل ملاقات را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

اطلانی تصریح کرد: هنگام کنترل نامحسوس محل توسط پلیس، ربایندگان طی تماسی محل مبادله ملاقات را تغییر دادند اما در حالی که ربایندگان قصد داشتند موقعیت خود را تغیر دهند ماموران موفق به شناسایی خودرو مورد نظر که پراید مشکی رنگ بود، شدند و در یک اقدام غافلگیرانه ربایندگان را که دو نفر به نام های « ساسان » و « آرش » بودند را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو متهمان، دو عدد بیسیم، یک عدد کلید دستبند، حدود نیم گرم تریاک، سه دستگاه گوشی همراه، یک قبضه کارد، یک عدد فانسخه، دورشته طناب که احتمالا جهت بستن گروگان استفاده می کردند کشف ضبط شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی بیان کردند در ایستگاه‌های مترو، اتباع بیگانه را شناسایی و آنها را می ربودند و جهت آزادی آنان تقاضای پول از خانوادهایشان می کردند.

سرهنگ اصلانی در پایان یادآور شد که متهمان دستگیر شده جهت برسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
کرجه دیگه شهر 72 ملت واقعی
جناب سرهنگ اصلانی یک اقدام مردانه .........
یعنی جوانهای ایرانی این قدر بیکار و بی پول شده اند که با دزدیدن افغانی روزگار می گذرانند؟ حالا اقلا چینی اگر اروپائی یا آمریکائیهای پولدار دیگه تو کشور ما پیدا نمی شه
چقدر مجهز بودند يك قبضه كارد!
این تهنها بخشی از مصایب افغانیها در ایران است باور ندارید؟؟؟
دزدیدن افغانی مهم تر از دزدیدن زن ایرانی و مسلمان در شهر یزد است . بی وجدان های نامرد چرا از اذیت و ازار ارذال و اوباش شهر یزد نمی گوئید . نکنه خبر ندارید . ای دروغ گوهای پست . بی خبر و بیچاره بمانید.
مردمی که برای نجات جان ناموس شما و ما وارد عمل شدند با چاقو و قمه مجروح و مصدوم و اشرار شیطان صفت فراری هستند . کجاست غیرت مردانه ایرانی و نیروی انتظامی و قوه قضائیه . مردم یزد درخواست سلاح برای حفاظت از نانموس خود هستند. اگر دین دارید و قدری احساس مسئولیت از مسئولین پلیس یزد بپرسید .
چه جالب!!!!
با سلام
حالا این عنوانی که انتخاب کردید یعنی چی؟ کجای گزارش نوشته شده که اتباع غیر مجاز را شکار می کرده که شما و روزنامه آرمان و ... این تیتر را انتخاب کرده اید؟ یعنی باج گیران اینقدر قانونمند و با وجدان بوده است که فقط اتباع غیر مجاز را که حق انسان بودند را ندارند می گرفته است و پول زور می گرفته است که از نظر شما نوش جان شان؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل