بازدید 12666
۴

فعالیت غیرمجاز ارز دیجیتال موجب آزار مردم شده

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به فعالیت دستگاه‌های استخراج کننده ارز دیجیتال گفت: فعالیت بخش غیر مجاز رمز ارزها موجب آزار مردم شده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 03 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غلامعلی رخشانی مهر شامگاه یکشنیه در نشستی با حضور معاون وزیر نیرو و استاندار خوزستان در استانداری خوزستان اظهار داشت: ظرفیت رمز ارزها در کشورها ۵۰۰ مگاوات است که باید نسبت به جمع آوری آن ها اقدام شود.

وی افزود: وزارتخانه های کشور و اطلاعات برای مقابله با فعالیت غیرمجاز رمز ارزها پای کار آمده اند و در برخی استان ها کمیته هایی برای مقابله با فعالیت و جمع آوری آن‌ها به ریاست مدیرکل امنیتی استانداری تشکیل شده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین با اشاره به مدیریت مصرف انرژی گفت: یک هزار مگاوات کمبود برق کشور از طریق مدیریت مصرف در ادارات دولتی امکان پذیر است.

وی افزود: لازم است در دستگاه های اجرایی یک مدیر انرژی منصوب شود تا بتوانیم صرفه جویی و مدیریت بهیه انرژی را انجام دهیم.

رخشانی مهر تصریح کرد: از استاندار خوزستان درخواست داریم این کمیته را در خوزستان و با ریاست مدیرکل امنیتی استانداری خوزستان مانند سایر استان های کشور تشکیل دهد تا نسبت به جمع آوری این رمزارزها در خوزستان اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
بخش مجاز رمز ارز ها چون سهم دولت را میدهد موجب ازار مردم نیست و براحتی برای تامین برق انها ، خانه های مردم رو خاموش میکنند چون درامد دارد برای دولت فقط بخش غیر مجازش موجب سلب اسایش مردم هست ؟؟!!!
این کشور را نمیتونید درست اداره کنید؟ بازدهی برق در رمز ارزها بیشتر از تمام کارحانه های ورشکسته شماست. آزاد کنید که هر کس در منزلش بتونه بگزاره. درآمد دلاری برای کشور داره......
میشه بهشون بگین بورس هم جمع آوری کنن ،فکر کنم بیشتر موجب آزار مردم شده باشه،تازه فقط آزار نیست ازشون دزدی هم کرده.
یک نفر مسئول ؛ مردانه ؛ دقیق ؛ کارشناسانه بیاد وسط میدان ؛ و با این روش مدرن استثماری برخورد جدی بکنه؛ با شعار این حق عمومی (برق ) و برداشت از حق عمومی ملت به کام چند نفر معدود دارند دود هوا و کامشان را شیرین میکنند و ملت درد سرش را میکشند ؛ راستی یک سوال در کشورهایی که انرژی اتمی دارند و سوخت فسیلی برای تولید برق ندارند چرا آنها استفاده به اندازه کشورهای فسیلی نمیکنند از از این رمز ارزها؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی