بازدید 24983

خرید کتاب کنکور و کمک درسی تا 50% تخفیف

اگر خرید کتاب کنکور یکی از دغدغه های شما بوده و نمیدانید از بین کتاب های مختلف کدام را انتخاب کنید یا به دنبال تخفیف زیاد برای خرید کتاب کمک درسی هستید پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 02 May 2021

خرید کتاب کنکور و کمک درسی تا 50% تخفیف

انتشارات زیادی در کشور اقدام به نشر کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی در حوزه کنکور کرده اند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و تنوع زیاد این کتاب ها، انتخاب یک منبع مناسب در سال کنکور را دشوار کرده است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را ذکر کنیم که کار شما را برای خرید کتاب کنکور راحت تر کند.

چرا باید برای کنکور از کتاب های کمک درسی استفاده کنیم؟

رقابت در کنکور طی سال های اخیر به شدت سخت شده است. دانش آموزان رشته های تجربی، ریاضی، انسانی برای کسب بهترین رتبه در کنکور و قبولی در رشته های پر طرفدار مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، حقوق، روانشانی و مهندسی های تاپ تلاش میکنند. اگر سوالات کنکور را بررسی کنیم متوجه این نکته می شویم که متاسفانه کتاب های درسی برای کسب درصد خوب در کنکور کافی نیستند و همین مسئله سبب شده که خرید کتاب کنکور و کمک درسی به یکی از واجبات دانش آموزان تبدیل شود.

چه اصولی را هنگام خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی باید رعایت کنیم؟

خرید کتاب کنکور و کمک درسی تا 50% تخفیف

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید کتاب کمک درسی به آن توجه کنیدی متناسب بودن آن کتاب با سطح درسی شماست. یعنی دانش آموزی که هنوز مفاهیم ابتدایی و پایه یک درس را آموزش ندیده نباید به سراغ کتابی رفته که اساس آموزش آن تست محور است.

مورد دیگر خرید کتاب بر اساس فصل مطالعه آن است. بعضی از کتاب های کمک آموزشی دوازدهم برای ابتدای سال مناسب بوده و بعضی برای روزهای پایانی کنکور. به عنوان مثال کتاب های موج آزمون نشر الگو، یا فصل آزمون خیلی سبز یا کتاب های خط ویژه گاج مخصوص دوران جمع بندی می باشد.

خرید کتاب کنکور بصورت حضوری یا آنلاین؟

خرید کتاب کنکور و کمک درسی تا 50% تخفیف

برای خرید کتاب کنکور از دو روش میتوان استفاده کرد. روش اول مراجعه حضوری به فروشگاه های کتاب و پرس و جو از فروشندگان برای انتخاب کتاب می باشد. روش دیگر استفاده از فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب کنکور می باشد که در زیر به مزایا و معایب هر دو روش اشاره میکنیم.

مزایا و معایب روش حضوری

از مزایای روش حضوری میتوان به امکان بازدید کتاب از نزدیک و دریافت آنی کتاب های مورد نیاز اشاره کرد. اما شاید در شرایط حساس کنونی که وجود بیماری در کشور فراگیر شده استفاده از این روش چندان معقول به نظر نرسد. از طرفی با توجه به اینکه اکثر فروشندگان حضوری کتاب اطلاعات کمی در خصوص کتاب های موجود در بازار دارند و از دانش علمی مشاوره ای در حوزه کنکور برخودار نیستند ممکن است با ارائه پیشنهادات مختلف سبب سردرگمی دانش آموز شده یا کتابی را به وی پیشنهاد دهند که مناسب سطح وی نباشد.

مزایا و معایب روش خرید آنلاین کتاب کنکور

روش دوم که در شرایط کنونی معقول ترین شیوه به نظر میرسد دارای مزایای به مراتب بیشتری بوده و اگر بتوان بعضی از معایب آن را پوشش داد به طور قطع با اختلاف بهترین شیوه برای خرید کتاب کنکور می باشد. از مزایای این روش می توان به صرفه جویی در وقت ارزشمند دانش آموزان، خرید آسان و بدون دردسر و عدم احتمال ایجاد بیماری های خطرناک به واسطه حضور در اجتماع توسط شخص اشاره کرد.

از طرفی در برخی از فروشگاه های خرید کتاب کنکور امکان مشاهده نمونه های فراوان از هر کتاب فراهم بوده و ضمن آن میتوانید تحلیل هر کتاب را بصورت ویدیویی توسط رتبه های برتر کنکور را مشاهده کرده و با توجه به سطح خود بتوانید کتابی را خریداری کنید که برای شما مناسب ترین انتخاب باشد.

سایت خرید کتاب کنکور مدابوک

اگر بخواهیم یکی از فروشگاه های اینترنتی کتاب کنکور را معرفی کنیم میتوانیم به بانک کتاب کنکور مدابوک اشاره کنیم. این سایت از زیرمجموعه های موسسه کنکوری آیدی نوین بوده که در آن هر آنچه را که برای خرید با خیال راحت نیاز دارید برای شما فراهم شده است.

بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از 3000 جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهر و ماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و … می باشد. دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند گاها تا 50 درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک برخوردار شوند.

مهم ترین ویژگی های سایت مدابوک عبارتند از:

1- بانک کتاب جامع ویژه همه رشته ها (تجربی، انسانی، ریاضی و ...)

به جرات میتوان گفت که پس از ورود به این سایت هر آنچه را که برای کنکور خود نیاز دارید را میتوانید تهیه کنید. این وبسایت یکی از سایت های جامع و کامل خرید کتاب کنکور محسوب می شود که تمامی کتاب های انتشارات مختلف به طور تمام و کمال در آن گرد آوری شده است. کلیه دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، انسانی و ریاضی و ... میتوانند برای دریافت کتاب های مورد نیاز خود از طریق این سایت اقدام کنند.

یکی از انتشارات مطرح که در سایت مدابوک موجود می باشد گاج است. گاج یکی از بهترین و بزرگ ترین انتشارات در حوزه چاپ کتاب های کمک درسی و آموزشی کنکور است. انتشارات گاج با حدود 15 سال سابقه در این حوزه تا کنون بیش از 27 سری مجموعه کتاب کمک درسی ارائه داده است. شما میتوانید برای خرید کتاب های گاج با بالاترین تخفیف از سایت مدابوک اقدام کنید.

کتاب های سایر انتشارات نظیر خیلی سبز، مهر و ماه، نشر الگو، مبتکران،قلمچی و ... نیز در بانک کتاب مدابوک موجود می باشند.

2- بهره مندی از تخفیف زیاد برای خرید کتاب تا 50 درصد

اگر چه ممکن است خرید برخی از کتاب های کمک آموزشی و کنکوری به دلیل قیمت بالا تا حدی دشوار باشد اما با استفاده از تخفیف های موجود در سایت مدابوک خیالتان از بابت دریافت بیشترین تخفیف راحت خواهد بود. تخفیف های 20 تا 50 درصدی بهترین فرصتی می باشند که هر یک از ما میتوانیم برای دریافت کتاب ها با کمترین قیمت از آن ها استفاده کنیم.

3- تحلیل ویدیویی کتاب های موجود در بازار کتاب کنکور

مسلما برای شما نیز جذاب خواهد بود. اینکه پیش از خرید کتاب بجای آن که از افراد ناآگاه مشاوره گرفته و تحلیل آن هارو بشنوید بتوانید از توصیه هایی که رتبه های برتر کنکور در خصوص هر یک از کتاب ها دارند استفاده کنید. مشاوران رتبه برتر مدابوک میتوانند جامع ترین تحلیل را از هر یک از کتاب هایی که نیاز دارید ارائه داده و ضمن مقایسه کتاب های مختلف، به شما کمک میکنند که بهترین کتاب موجود، متناسب با سطح درسی خود را انتخاب کنید.

4- ارسال سریع و رایگان

در بانک کتاب کنکور مدابوک، امکان ارسال سریع و رایگان فراهم شده است. یعنی به محض دریافت سفارش توسط اپرتورها، سفارش مذکور به انبار ارسال شده و آماده ارسال می شوند. ضمنا یکی از امکانات ویژه مدابوک امکان دریافت کتاب ها بدون پرداخت هزینه ارسال می باشد. کلیه سفارشات بالای 200 هزار تومان مشمول این امتیاز می باشند.

5- امکان دریافت مشاوره تلفنی پیش از خرید کتاب

کتاب متناسب با سطح خود را نمیشناسید؟ نمیدانید که بهترین منبع زیست کنکور برای مطالعه یا جمع بندی چیست؟ از سطح هر کتاب بی اطلاع هستید؟ کافیست با مشاوران متخصص مدابوک تماس بگیرید. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه شما میتوانید با مشاوران تماس گرفته و ضمن ارائه توضیحات دقیق از وضعیت درسی خود بهترین کتاب مناسب خود را خریداری کنید.

6- پیگیری سفارش بصورت لحظه به لحظه از پشتیبانی مدابوک

پس از اقدام به خرید کتاب کنکور از سایت مدابوک ممکن است نیاز رهگیری مرسوله پستی داشته باشید. برای این منظور کافیست با تیم پشتیبانی مدابوک تماس گرفته و پیگیر مراحل ثبت سفارش و ارسال کتاب های خود شوید. شما میتوانید به طور 24 ساعته و آنی از این خدمت استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی