بازدید 10279
۴
سخت ترین گروه ممکن به استقلال خورد

مجیدی: قول می‌دهم وریا هم مثل من جام آسیا بالای سر ببرد

تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد
کد خبر: ۱۰۴۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱ 01 May 2021

فرهاد مجیدی بعد از برد مقابل الشرطه عراق در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را درباره این مسابقه و آینده استقلال انجام داد. مشروح صحبت های سرمربی استقلال را در ادامه می خوانید:


**امروز هوا گرم تر از قبل بود
بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.


**بازیکنان خسته بودند اما جنگیدند
بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آنها افتخار می کنم. از تک تک آنها ممنونم چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آنها بود. مجددا از آنها تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

مجیدی: قول می‌دهم وریا هم مثل من جام آسیا بالای سر ببرد


**این سخت ترین گروه ممکن بود
در کل بازی های گروهی را خوب کار کردیم. بازی های گروه های دیگر را تماشا کردم. این سخت ترین گروه مسابقات بود. من فکر می کنم تیم الشرطه شانس صعود به دور بعدی را داشت. 


**قول می دهم در آینده کیفیت بهتری ارائه بدهیم
فکر می کنم از بازی سوم به بعد همه تیم ها تحلیل رفتند. در کل عملکرد مان خوب بود و من به هواداران استقلال قول می دهم که در بازی های آینده آسیایی با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد.

 

**فشار به استقلال بعد از یک بر صفر؟
صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.


**من جام را بالای سر بردم، وریا هم می برد
تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
استقلال تیم خوبی بود و براش آرزوی موفقیت داریم.
فولاد تیم بی نظیر ایرانی در این رقابت ها بود و به حقش نرسید.
تراکتور زحمت کشید ولی نیاز به کار زیاد داره.
پرسپولیس شخصیت قهرمانی داره و نیاز به حرکت تیمی بهتر ، سرعت و بازیکن باکیفیت داره.
آقا فرهاد شب بلند است و قلندر بیدار
انشالله قهرمان بشوید ولی قول نده فعلا می توانی بگویی سعی و تلاش می کنیم قهرمانی شویم . بعد ها باید پاسخ گوئی این حرفت باشی
بین یه مشت تیم درجه دو آسیا از گروه صعود کردن چه ادعایی هم دارن. کلا تیمهای ایرانی رو میگم کاری هم به آبی و قرمز ندارم. یه مشت بازیکن و تیم بی خاصیت که فقط پول مفت میگیرن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان