بازدید 41177
دو هزار و چهارصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نظر یک اصلاح‌طلب درباره پیشنهاد تعویق انتخابات / کسانی که زودهنگام اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، می‌خواهند وزیر یا شهردار شوند / کنایه سنگین روحانی اصلاح‌طلب به مطهری / تشکیل پرونده قضایی برای انتشار فایل صوتی جنجالی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: احمدی نژاد در انتشار فایل صوتی ظریف نقش دارد؟ / ادعای نیروی دریایی آمریکا در مورد مواجهه با نیرو‌های ایرانی در خلیج فارس / شمخانی: دوگانه‌ای برای اجرای سیاست‌های نظام در میدان و دیپلماسی نداریم و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 27 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه سنگین روحانی اصلاح‌طلب به مطهری

ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به آزادی می‌گوید: «مواضع علی مطهری درباره حجاب در این مدت مشخص است».وی در گفت‌وگویی در واکنش به این سخنان مطهری می‌گوید: «متاسفانه کتاب مساله حجاب دیگر چاپ نمی‌شود اما من به آقای علی مطهری توصیه می‌کنم که حداقل آن کتاب مساله حجاب مرحوم پدرشان را بخوانند».وی همچنین می‌گوید: «من به ایشان یادآور می‌شوم که رضا خان خواست حجاب را بردارد و موفق نشد؛ یعنی خانم‌هایی بودند که سال‌ها در خانه ماندند مبادا روسری آنان برداشته شود. ما هم موفق نمی‌شویم که حجاب را اجباری کنیم».قوامی تاکید کرد: «من به عنوان یک روحانی می‌گویم که نمی‌شود با زور کسی را معتقد کرد. کسانی که اعتقاد راسخ به حجاب دارند، در اروپا هم باشند حجاب خود را حفظ می‌کنند. کسی هم که اعتقاد ندارد با زور معتقد نمی‌شود.» این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه این حرف‌ها چقدر به آقای مطهری در انتخابات پیش‌رو کمک خواهد کرد، گفت: «من فکر نمی‌کنم که شورای نگهبان اصلا او را تایید صلاحیت کند. وقتی برای نمایندگی مجلس تایید صلاحیت نشد، الان هم نمی‌شود. ضمن اینکه به نظر من بیان این حرف‌ها اخلاقی نیست.»

کسانی که زودهنگام اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، می‌خواهند وزیر یا شهردار شوند

علی خضریان گفت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که برخی افراد خیلی زودهنگام در انتخابات اعلام حضور کردند. برداشت من این است که آنها برای مسئولیت‌های دیگر مثل وزیر یا شهردار خود را مطرح می کنند یا ان شاءالله که این کار برای گرم کردن تنور انتخابات بوده است. اما آنچه مسلم است، اینکه هنوز نامزدهای اصلی وارد صحنه نشده اند. این موضوع نگران کننده‌ای نیست. شاید دلیلش این باشد که جریان شناسی انتخابات برای نامزدهای اصلی شفاف نشده، لذا آنها خیلی ریسک نمی‌کنند و حضور و عدم حضورشان را به این راحتی اعلام نمی کنند، بلکه با تامل بیشتری اقدام می کنند. همچنان که در انتخابات گذشته هم همین طور بوده، البته این بار شرایط پیچیده تر است و بخشی از کم شور بودن فضا به خاطر مشکلات معیشتی است که برخی نامزدهای اصلی را با تردید مواجه کرده که آیا می‌توانند مطالبات اجتماعی را پاسخ بدهند یا نه؟این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: کسانی که فکر می کنند آمدنشان به عرصه انتخابات منوط به آمدن یا نیامدن فرد دیگری است به خاطر روحیه ایثارگری آنها نیست، بلکه پذیرفته‌اند که نسبت به آن فرد اصلح نیستند و همین شروط این را تایید و تاکید می‌کند؛ هرچند ممکن است افراد دیگری معتقد باشند که آنها نه نسبت به یک کاندیدای خاص بلکه نسبت به خیلی‌های دیگر اصلح نیستند. این افراد کسانی هستند که مسئولیتی داشته‌اند اما نتوانسته اند برای معیشت مردم کاری کنند لذا در عرصه عدالت خواهی یک جای کارشان می‌لنگد و در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ندارند.

آخرین وضعیت آیت‌الله مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، با بهبودی کامل سه شنبه مرخص می شود.آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، پس از اتمام دوره درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران، بهبودی و سلامتی کامل خود را به دست آورده‌اند.این مرجع تقلید که از ابتدای ماه مبارک رمضان به دلیل ضعف شدید جسمانی در بیمارستان بستری شده بود، به گفته پزشکان، اکنون در وضعیت مساعدی به سر می‌برد و روز سه شنبه از بیمارستان مرخص و به شهر مقدس قم بازمی‌گردد.

نظر یک اصلاح‌طلب درباره پیشنهاد تعویق انتخابات

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به‌عقیده من، بهترین راه این است که تعداد شعب اخذ رای به‌اندازه‌ای افزایش پیدا کند که از عدم تجمعی که منجر به مخاطرات برای سلامت مردم باشد، اطمینان حاصل شود.مرتضی مبلغ معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مطرح شدن مساله برگزاری جداگانه انتخابات یا تعویق در برگزاری انتخابات به دلیل اوج گیری شیوع ویروس کرونا، گفت: برخی از این پیشنهادها مستلزم داشتن قانون خاص و همینطور مستلزم آمادگی‌های بسیار گسترده است که تقریبا در این فاصله کوتاه غیرقابل انجام است. اگر از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم انجام می‌شد که انتخابات در بیش از یک روز برگزار شود، به این معنا که هر یک از انتخابات‌ در یک روز جداگانه انجام شود، ممکن بود این پیشنهادها عملی شود اما در شرایط فعلی به نظر من قابل انجام نیست. وی ادامه داد: به‌ عقیده من، بهترین راه این است که تعداد شعب اخذ رای به‌اندازه‌ای افزایش پیدا کند که از عدم تجمعی که منجر به مخاطرات برای سلامت مردم باشد، اطمینان حاصل شود. در حال حاضر این تنها راهی است که باید انجام شود و همینطور اگر از قبل چاره‌اندیشی می‌شد که نشد یک راه دیگر هم بود و آن اینکه تعداد قابل توجهی از مردم محل رای‌دادنشان مشخص می‌شد که به نوعی بشود حجم مراجعه و تجمع مردم در زمان رای دادن را مدیریت کرد که این هم نشد.

حاجی‌دلیگانی: انتخابات حتی برای یک روز جابجا نمی‌شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات حتی برای یک روز جابجا نمی‌شود، زمان آن بر اساس تصمیمی است که بین وزارت کشور و شورای نگهبان توافق شده است و به هیچ وجه قابل تغییر نیست.حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به شائبه هایی در فضای مجازی برای تاخیر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به هیچ وجه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عقب نمی افتد و در موعد مقرر خود برگزار می شود.نماینده شاهین شهر، میمه برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنهایی که دنبال این مباحث هستند که می خواهند مبانی مردم سالاری را مورد هدف قرار دهند، در واقع کسانی که در سنوات گذشته در پاسخ دادن به خواسته های به حق مردم ناتوان بودند و پاسخی برای افکار عمومی ندارند و خود را بازنده انتخابات می دانند دنبال طرح این گونه شایعات بی اساس هستند.

ادعای نیروی دریایی آمریکا در مورد مواجهه با نیروهای ایرانی در خلیج فارس

نیروی دریایی آمریکا مدعی مواجهه با ایران شد. به گزارش بیزینس اینسایدر، نیروی دریایی آمریکا مدعی شد کشتی‌های جنگی آمریکا و ایران در اوایل این ماه میلادی در خلیج فارس با یکدیگر برخورد داشتند. ناوهای آمریکایی سعی کرده‌اند از طریق پیام‌های رادیویی و به صدا درآوردن بوق ها از بروز اتفاق جلوگیری کنند اما کشتی ایرانی هم‌چنان به ادامه مانور و حرکات خود در اطراف ناو آمریکایی ادامه می‌ دادند.

احمدی نژاد در انتشار فایل صوتی ظریف نقش دارد؟

حمله تند اخیر احمدی‌نژاد به ظریف و پاسخ توییتری ظریف به او نشان می‌دهد که کدام جریان این روزها به دنبال انتقام‌گرفتن از ظریف بوده‌اند. تا جایی که برخی شنیده‌ها از محافل احمدی‌نژادی‌ها خبر داده بودند که آنها به‌زودی یک بمب خبری پیش از انتخابات منفجر خواهند کرد. شاید بمب آنها همین فایل صوتی بوده است. محمود احمدی‌نژاد اخیرا مذاکرات هسته‌ای را محل انتقاداتش قرار داده و گفته است: چه کسی و به چه حقی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید.اینکه چه کسی یا کسانی فایل صوتی مصاحبه ظریف با سعید لیلاز را که در تاریخ ششم اسفند انجام شده، افشا کرده و به دست رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور رسانده، کم‌کم به این سمت می‌رود که چه کسی یا کسانی یا جریانی از افشای این گفت‌وگو سود می‌برند. همین مساله به یک دعوا بین حامیان و مخالفان ظریف در داخل و فضای مجازی تبدیل شده است.

شمخانی: دوگانه‌ای برای اجرای سیاست‌های نظام در میدان و دیپلماسی نداریم

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تأکید کرد که هیچ دوگانه‌ای برای اجرای بدون تنازل سیاست‌های قطعی نظام در میدان و دیپلماسی وجود ندارد.علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری نوشت: «سیاست‌های قطعی نظام در میدان و دیپلماسی حاصل گفت‌وگوهای اقناعی و پنهان از نگاه زهرآلود نامحرمان و دشمنان بوده و هست. دوگانه‌ای در اجرای بدون تنازل این سیاست‌ها که منبعث از اصول قطعی انقلاب اسلامی است وجود ندارد.»

ظریف به کمیسیون امنیت ملی فراخوانده شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از احضار وزیر امور خارجه برای ارائه توضیحات در مورد فایل صوتی منتشر شده در اولین جلسه این کمیسیون بعد از تعطیلات خبر داد. مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه این موضوع زیان‌های زیادی برای امنیت ملی کشور داشته است، تصریح کرد: سوال این است که چرا از چنین فایل صوتی مراقبت نشده و منتشر شده است.آقای ذوالنوری افزود: محتوای مطالبی که آقای ظریف بیان کرده، خلاف امنیت ملی و برخی از آن نیز خلاف واقعیت است.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این کمیسیون نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و از تمام ظرفیت خود برای روشن شدن ابعاد آن استفاده خواهد کرد.

سعید حجاریان: کاندیداتوری تاجزاده احیای اصلاح‌طلبی پیشروست

حاکمیت ممکن است برخی از نیروهای تأثیرگذار اصلاحات را به موضع‌گیری علیه تاجزاده دلالت کند یا برخی گمان کنند از باب تقرب خوب است تاجزاده را تخریب و تخطئه کنند؛ این اما چاره کار نیست. نه برای حاکمیت و نه برای نیروهای نامبرده.تاجزاده به‌عنوان یک نیروی سیاسی باسابقه، تصمیم‌ به کاندیداتوری گرفته است؛ طبعاً می‌داند بناست با چه فیلترهایی مواجه شود؛ پس نیازی نیست ترکیب شورای نگهبان، مواضع آقای جنتی و حتی، زندان سال ۱۳۸۸ را به او یادآور شویم!تنها برخی از چهره‌ها هستند که آنچه واقعیت است به زبان می‌آورند و مابقی، پیش از هر اعلام نظر دودوتا چهارتا می‌کنند!طبعاً تاجزاده رد صلاحیت خواهد شد؛ اما این به‌ معنای آن نیست که ایشان به‌عنوان یک بازنده‌ی از پیش تعیین‌شده در این انتخابات اظهارنظر و ایفای نقش کند./امتداد

شهرداری شاهین شهر، مرگ یک نفر بر اثر حمله سگ‌های وحشی را تایید کرد

شهرداری شاهین شهر مرگ یک مرد ۳۹ ساله و زخمی شدن مردی ۴۳ ساله بر اثر حمله سگ‌ها در زمین‌های اطراف مسکن مهر شاهین شهر را تایید کرد.حیدر صادق گلی، معاونت شهرداری شاهین شهر در اصفهان گفت: این حادثه دوشنبه در زمین‌های بایر اطراف اتوبان معلم در نزدیکی مسکن مهر شاهین شهر اتفاق افتاده و در این حادثه مرد ۳۹ ساله بر اثر حمله حدود هشت سگ وحشی دچار جراحت‌های شدید شده و در دم جان باخته است.گفته می‌شود این مرد یک نوازنده تومبا (ساز کوبه‌ای) اهل شاهین‌شهر بوده که برای تمرین بدون ایجاد مزاحمت، به مناطق اطراف مسکن مهر در این شهر رفته بود.

برای انتشار فایل صوتی از جوادظریف پرونده قضایی تشکیل شد

دادسرای تهران اعلام کرده: «در پی انتشار فایل صوتی طبقه‌بندی‌شده از وزیر خارجه، با دستور دادستان تهران، از حیث جنبه عمومی جرم در دادسرای امنیت تهران پرونده قضایی تشکیل شده و برای شناسایی دست‌اندرکاران «ارتکاب جرم و شیوه وقوع آن» و «تعیین سطح طبقه‌بندی اطلاعات افشاشده»، به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دستور لازم داده شده؛ بنا بر این اطلاعیه، اتهام اصلی در این پرونده «انتشار و قرار دادن اطلاعات طبقه‌بندی‌شده کشور در اختیار افراد بدون صلاحیت است» و بنا بر ماده ۵۰۱ قانون مجازات اسلامی و بنا بر قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری، «مباشران و معاونان این اعمال تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرند و برخورد قاطع خواهد شد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۲
سال 1360 بنا بر اسرار خانواده و برای فرار از سربازی و جنگ برای تحصیل در رشته پزشکی به آمریکا رفتم. پدرم در وزارت نفت جز مدیران میانی بود و به راحتی از طریق روابط و نفوذی که داشت توانست از دانشگاه وارن آلبرت در ریچموند برایم یک بورس تحصیلی با هزینه شرکت نفت تهیه کند.

به ریچموند رفتم و تحصیل را آغاز نمودم. هماهنگی های لازم با پرداخت پول و رشوه انجام شد تا زیاد در دانشگاه به من سخت نگیرند. در مدتی که در امریکا بودم بسیار به من خوش گذشت. بالاخره بعد از 9 سال توانستم فارغ التحصیل شوم. متاسفانه در آمریکا با مدرکی که داشتم به من مجوز طبابت ندادند به همین دلیل تصمیم گرفتم به کشور برگردم.

پدرم از طریق نفوذی که داشت یک کار مدیریتی در دفتر واردات داروی اداره غذا و داروی وزارت بهداشت برایم جور کرد. شغل خوبی بود و درامد خوبی هم داشت اما از آنجایی که دوستم نداشتم در یک جا استندبای باشم تصمیم گرفتم تا در انتخابات مجلس هم شرکت کنم. خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده توانستم به مجلس راه یابم.

در همین زمان احساس کردم باید وارد فعالیت اقتصادی هم شوم به همین دلیل اقدام به دریافت انحصار واردات نمودم......

ادامه دارد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
خسته نمیشی از این چرند گویی ها،درسته مردم از عملکرد مدیران و مسئولین ناراضی هستند،این دلیل نمیشه که بعضی ها به جفنگ گویی و استهزاء روی بیارن،حرف حساب بزن و حرف حساب بشنو
مستر بیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
یعنی میگی بیسواد و کودن بودی و با رشوه مدرک گرفتی . خوبه باز همینقدر صداقت داری و خودتو باسواد نخوندی ولی کور خوندی این مزخرفات برای تشویش افکار عمومی نسبت به نمایندگان مجلسه . مردم خوب میفهمن.
دست ظزیف و هر کی فایل رو منتشر کرده درد نکنه.
به نظر می رسید فایل ظریف اصلا برای افشا شدن درست شده بود. اشارات انتخاباتی ایشون و اینکه توی نوار اعلام میکنه که این نوار جایی پخش نمیشه (اونم با خنده )گویای همه چیز هست.
الکی داغش نکنید. بمب که هیچ حتی ترقه هم نبود. ظریف حرف جدیدی نزده . مردم‌ همه این حرف ها رو از قبل میدونستن.
چرا خود آقای ظریف برای صحبت های عجیب و شاذ دادگاهی نمیشه و افشا کننده اش قراره دادگاهی بشه؟ اصل رو ول کردیم و به فرع چسبیدیم. این آقا با این طرز فکر 8 سال سکاندار وزارت خارجه و مذاکرات هسته ای بود.
آقای حاچی دلیگانی در زمینه انتخابات مسئولیتی دارند؟
بجای اینکه ظریف رو بازخواست کنن دنبال منتشر کننده فایل هستن!! البته ظریف خود به خود از صحنه حذف شد
بازی جدید انتخابات شد فایل صوتی .
به خودتون رحم کنید حداقل . زشته بخدا
چه اتفاقی فایل صوتی دم انتخابات میاد بیرون .
بعد اگه قرار نبود پخش بشه اصلا چرا مصاحبه کرد ؟؟
چه اتفاقی فایل صوتی دم انتخابات میاد بیرون .
بعد اگه قرار نبود پخش بشه اصلا چرا مصاحبه کرد ؟؟
درود بر ظریف
آقای حاجی دلیگانی مطمئن باش همه مردم در روز رای گیری در منزل خواهند ماند حالا چه فرقی داره یک هفته زودتر یا دیرتر برگزار بشه
این کار آشنا و یکی دو نفر نیست، این با یک هماهنگی ویژه و محرمانه با اطلاع دقیق روحانی صورت گرفته.
درود بر دکتر احمدی نژاد که در روشن کردن افکار عمومی نقش مهمی دارد.
هر چند که به احمدی نژاد تاختن و گفتن حرفهایش بی اساس است فعلا اولین حرفش درست در امد تقاضا برای عقب انداختن رای گیری.، رای بی رای....
آلان در دوره رضا شاه نیستیم خیلی موضوعات فرق کرده است در دوران رضا شاه تحصیلات حتی دوره ابتدایی آن بر خانمها حرام موکد بود اما آلان چه ؟ حجاب یک موهبت است اما باید آنرا درک کرد و به آن اعتقاد داشت روسری را با توسری پوشاندن چاره کار نیست و مردم را وادار بنفاق میکند / حل مشکل حجاب یک خرد جمعی بالاتر از فقه شخصی وفردی میطلبد
سلام و تشکر و التماس دعا
من نمیدانم این قدرت چیست که این همه آدم ها به خاطر بازگشت به آن دست به هرکاری می زنند در این عمر کوتاهم دیدم که امثال هاشمی رفسنجانی - کروبی - احمدی نژاد و ..... برای بازگشت به آن چه خرفهایی که نزدند و چه کارهایی که نکردند
اساسا انتخاب رییس جمهور برای برگزیددن بهترین, با هوش ترین و وطن دوست ترین فرد برای خدمت به مردم است. حال ببینید که سیاست به چه جای رسیده است که تا می توانند برای دست یابی به این جایگاه به چه ترفندها که دست نمی زنند.
اگر راست می گید چرا با فایل های تصویری رییس جمهوری قبلی تون برخورد نمی کنید.
آقای خضریان زیاد حرص نخورید کاندیداهای اصلی احتمالا آنی تایم هستند به زودی آنی ور خواهند شد.
آقای خضریان زیاد حرص نخورید کاندیداهای اصلی احتمالا آنی تایم هستند به زودی آنی ور خواهند شد.
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
پس از این اوصاع اسفبار و فلاکت بار اقتصادی و کروواسی و کشور و مردم
و بی خیالی و بی کفایتی اکثر مسولان که فقط بفکر خود و خانواده و جناح شان هستند
و فقط دنبال حفظ قدرت و ثروت بیشتر هستند
و دولت و مجلسی که عملا دکور هایی هستند
قطعا رای نخواهم داد
راستی آیا نمیشه انتخابات از طریق موبایل و کدهای دستوری انجام بگیره؟
به این فعال اصلاحطلب باید گفت خیالت راحت با تعداد حوزه های رای دفعه قبل هم حوزه ها شلوغ نخواهد شد
اصل موضوع استفاده ابزاری از این فایل توسط دلواپسان می باشد . که بخوبی دارند سلسله مراتب را می چینند
حالا شما پیدا کن پرتقال فروش را
بجای جارجنجال بررسی بشه حرفهای ظریف درسته یا نه
اگر درسته چرا از مردم پنهان بشه
اکر دروغه چرا این همه هیاهو
وضعیت آیت الله مکارم واقعا تنها دغدغه ملت ایران ایران بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
منکه روزها خواب و خوراک نداشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
آیت الله مکارم از نظر تعداد مقلدین در ایران مقام دوم را دارند.
رابطه عاطفی بین مرجع تقلید و پیرو زیاد است.
البته برای بهایی ها و یا بی دین ها اهمیتی ندارد
حرفای شمخانی ،ظریف ، حجاریان و احمدی نژاد باعث تغییر نظر بنده نسبت به انتخابات نخواهد شد.
رای بی رای
رای بی رای.
هیچ کجای دنیای مدرن و با انصاف ، مسولین شان اول واکسن نزدند
و بعد برای مردم شان ممنوع کنند !!!!
و الان به نسبت جمعیت مان ، بالاترین آمار مرگ در دنیا را در کرونا داریم
و سه برابر هندوستان امروز قربانی دادیم
هندوستان ۱/۳ میلیارد جمعیت ۲۴۰۰ قربانی
ایران ۸۳ میلیون جمعیت ۴۵۶ قربانی
چرا واکسن وارد و بسرعت تزریق نمی کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
چرا با انگلیس و آمریکا مقایسه نمی کنید.
هندوستان را تا از نزدیک نری ببینی این حرفها رو می زنی

چند درصد مردم دنیا واکسن زده اند؟
از دنیا اصلا عقب نیستیم
پس آقای تاج‌زاده اگر پیشاپیش بازندگیش محرز است دنبال چیست!!؟ رزومه خودش را میخواهد چاق و چله کند؟ شورای نگهبان هم تاییدش کند مردم نااگاه نشدن . مملکت را مثل گوشت قربانی تحویل ایشان دهند.
خیلی زودم نیست قرار یک شخص هشت سال بیاد سکان کشور دست بگیر مردم نباید بشناسن با چهارتا به عقب بر نمیگرد م وعده صد روز رای بیارید مردمبیچاره کنید در امریکا که شما عاشقشید یک سالطول میکشه یکی رئیس جمهور شود
انتشار فایل، بازی اصلاحطلبان و از پیش طراحی شده بوده، برای دوقطبی سازی در جامعه قبل از انتخابات. هر دوره یک بازی جدید از این جناح.
اتفاقا به نظرم کردم را باید از همه ماجراهای پشت پرده آگاه کرد، مردم آگاه هستند و میدانند چه خبر است ولی اینکه به صورت رسمی از زبان افراد داخل سیستم حرفها زده شود خیلی بهتر است. فقط من موندم چرا بعضیا با گوش‌دادن و افشا این فایل صوتی مخالفند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از بزرگترین دیپلمات های بعد از انقلاب صحبت های کردند که چون در بطن سیستم هستند قابل قبول بوده،
حتی انتشار این فایل هم کمترین کمکی به ما مرردم نکرد
من دیروز هم نتونستم گوشت بخرم
و اطمینان دارم سال دیگه هم نمیتونم بخرم
البته درست است که افرادی بدون اجازه یک سندی را منتشر کنند ولی به نظر بنده مهم این است که اولا چرا اقای ظریف با این خبرنگار سعودی مصاحبه کرده است ؟ دوم اینکه چرا این حرفهای را زده است . مهم این نیست که این فایل منتشر شده یا نشده باشد بلکه مهم این است که ایشان چرا چنین تفکراتی دارند ؟ ایا درست است که کسی با این تفکرات در صندلی ریاست امور خارجه ایران در این شرایط بحرانی سند امضا کند . ایشان یکبار سند برجام را امضا کردند و گفتند امضای جان کری پای سند است !!!خخخخخ ) ایشان اصولا قادر به مقابله و دست خوانی دیپلماتهای اروپایی و امریکایی نیست ی ! ایشان واقعا تصورشان این است که وقتی کسی به او لبخند می زند دوست او و ایران است در حالی که اینطور نیست . همیشه هم هر چه بهش می گویند با خنده جواب می دهد . از او در مورد هواپیمایی اوکراینی پرسیده اند . خوب حتی یک بچه هم بهتر از تو جواب می دهد می توانی بگویی از ان حادثه بسیار متاسف شدیم و ال و بل ! همانطور که انها می گویند . مگر انها هواپیمای ما را زدند همینها را نگفتند ؟ . بگو اگر تو را توی ان جمع 5 کشور بزرگ دنیا هبچ حساب می کنند همان رشادتهای امثال سپاهیان جان برکف و ان چهار تا موشک و مقابله های امثال سردار سلیمانی است . مطمئن باش که اگر میدانداران نبودند از ایران یک عراق دیگر ساخته بودید
من اصلا به درست و غلط بودن حرفهای ظریف کاری ندارم
فقط برام عجیبه چرا دونستن اینکه سیاست منطقه ای ما دست دولت نیست باید محرمانه باشه؟؟!!
مگه نمیگن همه این کارها بخاطر ما مردمه؟؟؟ خب پس چرا ما نباید در جریان باشیم؟؟
اصولا، مطهری استفاده از واژه های نه یا بله را بلد نیست و و در این زمینه جرات ندارد مگر چنین آدمی باید رییس جمهور شود
راي بي راي ...
الان شما میخواید ما رو به شرکت در انتخابات تشویق کنید باشه قبول
فقط لطفا به من بگید با تغییر رییس جمهور دقیقا چی قراره عوض بشه؟؟؟
اصلا رای من چه تاثیری در تغییر داره؟؟
شرم اوره که دو میلیون واکسن را در یکماه نتوانستند به کادر درمان و افراد در اولویت اول تزریق کنند
و وزیر بهداشت بی کفایت و عاشق و حراف ، تنها از خودش تعریف و تمجید میکند و بس
بر فرض که احمدی نژاد و طرفدارانش از افشای فایل صوتی ظریف سود ببرند خوب ببرند چه اشکالی دارد بالاخره که مععلوم میشود ظریف و دولت روحانی در این مورد نقش داشته اند
زلزله ای به خانه شخصی خسارت زد دادستان شعر صاحبخانه را مقصردانست چرا که حادثه زلزله رابرای مردم فاش کرد.روزگارعحیبی شده
دادستانی که برای ظریف به این سرعت پرونده تشکیل داد گویا رفتار و گفتار احمدی نژاد را نمبیند
این ور دنیا ظریف اشتباه کرده
اون ور دنیا کری باید استعفا بده!
رای بی رای خلاص.
اصلاح طلبها که می گویند رییس جمهور اختیار ندارد حق کاندیدا شدن ندارند
آقای دلیگانی شما مرجع تشخیص تعویق یا عدم تعویق انتخابات نیستید در ان زمان باید دید وضعیت شیوع و همه گیری کرونا چگونه است و انگاه ستاد کرونا تصمیم بگیرد که برگزار کند یا تعویق.
تابناک همه پیامهارا پخش کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابناک همه پیامهارا پخش کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بگذاریدچهارسال دیگه !خخخ
وسط ماه رمضان پولمان نمی رسد گوشت بخریم. مرغ هم و روغن هم که گیر نمیاد. قیمت حبوبات هم که سر به فلک زده. بعد شما هی با این قصه فایل صوتی بازی کنید. آقا محمد باقر هم خودکار به دست برای از ما بهتران افزایش بودجه بتراشد.
در این مملکت پشت سر هم شعار های سیاسی منافع اقتصادی خوابیده.
آقای دلیگانی از پرونده عنابستانی اول بگو
مردم بروید رای بدهید و بعدش بگویید ما نمی دانستیم اینجوری می شود ایا در این افرادی که برای ریاست جمهوری امدن فرد شایسته ای وجود دارد ما که ندیدیم. سالی که نیکوست از بهارش پیداست تازه روزهای خوشی است بنشینید و ببینید.....
درجای دیگر گفتم بخاطر اینکه کشور دچار چند گانگی وتشدد نشود که الان هست هم میدان وهم دیپلماسی به یکنفر بسپاریم همانطور کهمیدان دراوج است دیپلماسی در اوج قرار گیرد این تنها با یک انتخاب اصلح وخذف انتخابات حاصل میشود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان