بازدید 4319

تکذیب شکایت لاریجانی از رسایی

وی افزود: رئیس مجلس نیز ، این گزارش را عینا به هیات داوری فراکسیون اصولگرایان ارائه کردند تا این هیات به مطالب کذب مطرح شده از سوی آقای رسایی رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰ 17 June 2010
مشاور رئیس مجلس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شکایت رئیس مجلس از حمید رسائی گفت: این نامه در پاسخ به مطالب کذب مطرح شده از سوی آقای رسایی است که توسط بنده تهیه شده و از طرف دکتر لاریجانی به هیات داوری ارجاع گردیده است.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شکایت رئیس مجلس از حمید رسائی نماینده تهران اظهار داشت: آقای رسایی مطلبی را در 10 بند در خصوص انتخابات هیات رئیسه تهیه کرده و بر روی سایت خود قرار داده بود که بنده طی گزارشی پاسخ آن را تنظیم و به دکتر لاریجانی ارائه کردم .

وی افزود: رئیس مجلس نیز ، این گزارش را عینا به هیات داوری فراکسیون اصولگرایان ارائه کردند تا این هیات به مطالب کذب مطرح شده از سوی آقای رسایی رسیدگی کند.

مشاور رئیس مجلس خاطر نشان کرد: این نامه در پاسخ به مطالب کذب آقای رسایی  است که توسط بنده تهیه شده و از طرف دکتر لاریجانی به هیات داوری ارجاع گردیده است.

هیئت داوری از مهم‌ترین اركان فراكسیون اصولگرایان مجلس است که بر اساس بند 4-2 اساسنامه فراكسیون اصولگرایان، پنج عضو روحانی هیئت داوری فراكسیون با رای مجمع برای مدت 2 سال انتخاب می‌شوند كه دو نفر از آنها به‌ عنوان عضو علی‌البدل هیئت هستند.

اعضای هیات داوری با پیشنهاد شورای مركزی به میزان دو برابر و رای مجمع عمومی انتخاب می‌شوند كه حسب ارجاع هیات رئیسه اعلام رای می‌كنند .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چقدر سریع خودش را از مهلکه کشید و گردن مشاور انداخت!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل