بازدید 40575
دفاع آسیب پذیر تیم مجیدی مقابل غول قطری شش تایی شد

اولونگا، راه انتقام استقلال از الدحیل را بست/ سه مصدوم کلیدی برای یک امتیاز حیاتی

اولونگا در دو بازی پنج گل وارد دروازه رشید مظاهری کرد تا ستاره اول تیمش در کسب چهار امتیاز از دو مصاف با استقلال ایران باشد. مجیدی با فشار شدید سه بازیکن کلیدی تیمش یعنی دیاباته، اسماعیلی و نادری را به دلیل مصدومیت از دست داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸ 25 April 2021

دومین جدال نفس‌گیر و پرتلفات استقلال ایران مقابل الدحیل قطر ظرف سه روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ شاگردان فرهاد مجیدی در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، برای جبران شکست بازی رفت به مصاف تیم پرقدرت قطری رفتند؛ اما در نهایت به کسب یک امتیاز و پس گرفتن رتبه دوم جدول این گروه راضی شدند.

اولونگا ، راه انتقام استقلال از الدحیل را بست/ ۳مصدوم کلیدی برای یک امتیاز حیاتی

گل‌های این بازی را مایکل اولونگا در دقایق ۴۵ و ۵۹ برای الدحیل قطر به ثمر رساند و شیخ دیاباته در دقیقه ۲۷ و مهدی قایدی در دقیقه ۶۱، گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. 

 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (۲۴ - هروویه میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۴۶ - مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی (۶۰ - داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری (۷۷ - محمدحسین مرادمند)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن‌عطیه، بصام هاشم، اسماعیل محمد (۸۶ - مونتاری)، ادمیلسون جونیور، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، المعز علی (۶۸ - کریم بوضیاف)، علی کریمی و مایکل الونگا.

داور: محمد تقی الجعفری

اولونگا در دو بازی پنج گل وارد دروازه رشید مظاهری کرد تا تیمش را در کسب چهار امتیاز از استقلال ایران به عنوان یک فوق ستاره همراهی کند. استقلال در مجموع دو مسابقه با الدحیل شش گل خورد و پنج گل زد تا در کنار اثبات زهر خط حمله ویرانگرش، از ضعف مفرط خط دفاعی کلافه شود.

عقلانی بود استقلالی ها با شروع نیمه دوم بازی، بیش از همه مراقب این بازیکن باشند که در بازی قبل هت تریک کرد و در این بازی هم گل زد. به خصوص روی کرنر و ایستگاهی ها، چون مایکل اولونگا قدبلندترین و سرزن ترین بازیکن الدحیل هم بود اما در کمال تعجب، دقیقه ۵۸ بازی روی ایستگاهی منجر به گل الدحیل هیچ بازیکنی با مایکل اولونگا یارگیری نفر به نفر نکرده بود!

 

اولونگا ، راه انتقام استقلال از الدحیل را بست/ ۳مصدوم کلیدی برای یک امتیاز حیاتی

بلندزن های استقلال که واقعا معلوم نشد در این صحنه کدام بازیکن را بلندتر، سرزن تر و خطرناک تر از مایکل اولونگا تشخیص دادند، احتمالا اولونگا را با وجود زدن ۴ گل طی یک بازی کامل و یک نیمه به رسمیت نشناختند تا این مهاجم پنجمین گل خود به استقلال را بدون هیچ مزاحمتی با ضربه سر راحت و آزادانه به ثمر برساند و بعد از هت تریک در بازی اول، این بار مقابل استقلال بریس کند.

 

با این نتیجه الدحیل قطر با ۸ امتیاز در صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند و استقلال با ۷ امتیاز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم الاهلی عربستان که هم‌امتیاز این تیم است، به رده دوم جدول بازگشت.

در این گروه، الدحیل با هشت امتیاز در صدر ایستاده است، استقلال و الاهلی عربستان با هفت امتیاز دوم و سوم هستند و الشرطه عراق بدون امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

با توجه به امتیازات کسب شده، کار استقلال برای صعود به دیدار با الاهلی و الشرطه کشیده شد و دو بازی آینده سرنوشت این تیم را برای صعود رقم خواهد زد.

در پایان مسابقه مهدی قائدی ستاره فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و از اعتمادش برای صعود استقلال در این گروه گفت.

 

اولونگا ، راه انتقام استقلال از الدحیل را بست/ ۳مصدوم کلیدی برای یک امتیاز حیاتی

 

شرح گل ها


استقلال یک – الدحیل صفر (دقیقه 24: شیخ دیاباته): پاس خوب وریا غفوری به درون محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید ولی این بازیکن توسط علی کریمی سرنگون شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد. شیخ دیاباته پشت این ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت صالح زکریا، توپ را وارد دروازه کرد.

 

استقلال 1 – الدحیل 1 (دقیقه 45+2: مایکل اولونگا): یک ارسال به روی دروازه استقلال در درون محوطه جریمه به وریا غفوری رسید و کاپیتان آبی پوشان با یک استپ بد، توپ را به اولونگا داد و سپس برای زدن توپ اقدام کرد که ضربه ای به زیر استوک های اولونگا وارد کرد و داور در حالیکه حتی می توانست خطا نگیرد، یک ضربه پنالتی سختگیرانه به سود الدحیل اعلام کرد و این بازیکن کنیایی توپ را وارد دروازه کرد.

 

استقلال 1 – الدحیل 2 (دقیقه 59: مایکل اولونگا): ارسال ادمیلسون جونیور روی یک ضربه خطا که قایدی مرتکب شد، به روی دروازه با ضربه سر مایکل اولونگا همراه شد و این بازیکن دومین گل خود در این بازی و پنجمین گل خود در دو بازی را وارد دروازه استقلال کرد.

 

استقلال 2 – الدحیل 2 (دقیقه 61: مهدی قایدی): حرکت بسیار زیبای وریا غفوری از سمت راست و عبور دادن توپ از میان پاهای اسماعیل محمد، با ارسال کاپیتان آبی ها همراه بود و پاس زمینی او به درون محوطه جریمه را مهدی قایدی با یک شوت تک ضرب و زیبا وارد دروازه الدحیل کرد.

 

اولونگا ، راه انتقام استقلال از الدحیل را بست/ ۳مصدوم کلیدی برای یک امتیاز حیاتی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
خوابی جناب سردبیر بهترین بازیکن زمین الونگا انتخاب شد لطفا سطح معلومات خودتون رو بالا ببرید
پاسخ ها
هادی
| United States of America |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
سردبیر خواسته قلبی شو بیان کرد
دفاع خوب، دفاع خوب، دفاع خوب....

واقعا استقلال ایران نیاز به تقویت خط دفاعش داره.
هر کی گفت دفاع و دروازه بان خوب از نون شب واجب تره نور به قبرش بباره.
فکرکنم الونگا بهترین بازیکن شد
فکرکنم الونگا بهترین بازیکن شد
با توجه به بازی ضعیف و بی برنامه استقلال همچین نتیجه دور از انتظار نبود استقلال متاسفانه دفاع خوبی رو در اختیار نداره و از اون طرف دروازه بان اونها دروازهبان مطمئنی نشون نداده به همین لحاظ دیشب استقلال شب پر از استرسی رو برای هوادارانش رقم زد. ولی بازهم در مقابل تیم پر مهره و قوی خوب نتیجه گرفت بالاخره گروه مرگ نام گذاری شده
تقریبا استقلال شانسی تونست ۱امتیاز بگیرد دحیلی ها تنها با ۳تا ۴پاس موقعیت گل خلق می کردند و تیم فوق العاده ای هستند
چرا رفتین از ورزش ۳ خبر رو کپی کردین آوردین

زشته براتون
جالبه که هر دو تا تیم "سید 3" یعنی استقلال و گوا شش تایی شدند.
وقتی یک بازیکن در دو بازی 5 گل به یک تیم میزنه باید فاتحه اون تیم رو خوند. استقلال ضعیف ترین تیم ایرانی مایه ابروریزی ایران شد. بهتون قول میدم بازی بعد عمرالسوما هم اقای گل میشه. کاش استقلال زودتر حذف بشه بیشتر از این ابروی نمایندگان ایرانی نره ما پرسپولیسی ها انتقام میگیریم.
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عقده های نداشتن جام درست درمونو اینجا خالی کن
استقلالیهای عزیز
حالا اگر ما بیاییم بگوییم "صل علی محمد" "ولونگای قاتل استقلال آمد" خوب است؟ مطمئنا کار خوبی نیست. این تیمها نمایندگان کشورمان هستند و به جای اسمه شهر اسم کشور را یدک میکشند.
به امید موفقیت هر 4 نماینده شایسته کشورمان
بازی خوبی بود و ایکاش دفاع ما بهتر یارگیری میکرد و دروازه بان مان با آنکه نسبت به بازی های قبل خروج های بهتری داشت
بیشتر باید دقت کند
و بهر حال تیم ما شجاعانه و مردانه مبارزه کردند
و خسته نباشند
تودفاع مشکل داریم جای یکی مثل پژمان منتظری خیلی خالیه...
‍ این تیتر واقعا اسف بار است.
دفاع آسیب پذیر تیم مجیدی مقابل غول قطری شش تایی شد
حتی وقتی تیم استقلال بعنوان نماینده کشور مان به رقابت می پردازد، توهین و تلخ زبانی از زبان دشمنان استقلال نمی افتد.
دوستان پرسپولیسی
امیدوارم در رقابت های آسیایی موفق باشید.
قطعا با این حجم از کینه توزی پنهان و آشکاری که به استقلال می شود هیچ تیمی نمی تواند موفق شود.
تابناک شکست نماینده ایران گوارایت باد.
مثل اینکه یادتون رفت استقلال به داور باخت
اقای سر دبیر عزیز
ای چه نحوه بی طرفی هست؟
استقلال ایران ۶ تایی نشد. در این بازی ۲ -۲ شد
و به گفته اقای فنایی پنالتی کاملا واضح اشتباه به نفع تیم حریف گرفته شد.
لطفا شما به عنوان روزنامه ، نگاه ملی داشته باشید
پرسپولیسی ها استقلال نباخت شما خودتن 4 تای نشدیند
عشق فقط استقلال ی کلام
استقلال به جز آخرین بازی اش که خسته و کم تحرک به نظر میرسید در بقیه بازی های قبلی خود خیلی مقتدرانه و جنگنده بازی کرد و در بین 4 تیم اعزامی بهترین بازی را ارائه داد . به طور کلی هر 4 تیم باید توپ های ارسالی از رقیب را مال خود بدانند و آنرا تصاحب کنند .منتظر نباشند و اجازه ندهند طرف مقابل توپی را دریافت کند بعد بازیکن خودی سعی در گرفتن توپ از وی کند . موضوع دیگر این که توپی به قائدی یا دیاباته و نوک حمله ما ارسال نمیشه و این شانس گلزنی ما را کم میکند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار