بازدید 14136

نصب کولر گازی در مشهد و خطر انفجار و آتش سوزی

گرمی هوا در روزهای گرم تابستانی معمولا افراد را به فکر خرید کولر گازی و نصب کولر گازی در مشهد و دیگر شهرها می اندازد ، ولی نکته اینجاست که برای پیدا کردن فرد ماهر و متخصص در نصب کولر گازی در مشهد زیاد جستجو نمی کنند و همین مسئله ممکن است درد ساز باشد ، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 24 April 2021

گرمی هوا در روزهای گرم تابستانی معمولا افراد را به فکر خرید کولر گازی و نصب کولر گازی در مشهد و دیگر شهرها می اندازد. هنگام خرید این وسیله، افراد تحقیقات فراوانی می کنند که برند مناسب را با هزینه مناسب خریداری کنند؛ ولی نکته اینجاست که برای پیدا کردن فرد ماهر و متخصص در نصب کولر گازی در مشهد زیاد جستجو نمی کنند و همین مسئله ممکن است درد ساز باشد.

مشهد به دلیل اینکه شهر زیارتی است و هم اینکه تابستان نسبتا گرمی دارد بیشتر هتل ها و مسافر خانه ها و هم چنین خود افراد ساکن در این شهر برای راحت تر گذراندن تابستان خود اقدام به خرید و نصب این کولرها می کنند که همین نصب کولر گازی اگر به وسیله افراد غیر ماهر انجام شود، می تواند حادثه ای خطرناک که حتی منجر به فوت افراد هم شود را رقم بزند.

نصب کولر گازی در مشهد حادثه آفرید!!!

شاید شما هم در نگاه اول فکر می کنید که نصب کولر گازی کار ساده ای می باشد و آن را می توان به هر فرد فنی در این زمینه سپرد. ولی بعد از شنیدن این خبر که نصب غیر اصولی این کولرها می تواند باعث آتش سوزی و انفجار و حتی مرگ افراد هم باشد، باید در عقیده خود تجدید نظر کنید.

نصب کولر گازی در مشهد و خطر انفجار و آتش سوزی

به نقل از خبرگزازی شهر آرا نصب کولر گازی در مشهد در پشت بام اداره اوقاف این شهر، باعث انفجار کپسول شارژ کولر شده و از شدت این انفجار شیشه های این مکان خورد شده ولی خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده ولی شاید جالب باشد که بدانید همین حادثه در شهر ایرانشهر باعث جان باختن دو نفر شده است.

با توجه به این مسائل باید در انتخاب سرویس کار و نصاب کولر گازی منزل خود دقت نمایید تا کار را به صورت اصولی و رعایت تمام نکات انجام دهد.

معرفی نصاب ماهر و سرویسکار کولر گازی در شهرها

یکی از معضلاتی که اکثر افراد در هنگام نصب کولر گازی مشهد یا اصفهان و یا دیگر شهرها به آن بر می خورند، پیدا کردن نصاب کولر گازی یا سرویسکار کولرهای گازی است که کار خود را به صورت تخصصی و حرفه ای و با قیمت مناسب انجام دهد.

نصب کولر گازی در مشهد و خطر انفجار و آتش سوزی

سایت فنی کارا می تواند این معضل شما را با معرفی بهترین سرویس کار و نصاب کولر گازی مشهد و یا دیگر شهرستان ها با قیمتی مناسب برطرف سازد.

بطور مثال اگر شما در اصفهان هستید و نیاز به سرویس اسپیلت منزل داشتید فقط کافی است همین الان حتی با همین تلفن همراه خود را وارد سایت فنی کارا شوید و بعد در دسته خدمات، سرویس کولر گازی و شهر خود را انتخاب کنید تا به صفحه سرویس کولر گازی اصفهان رفته تا در کمتر از یک دقیقه متخصصان در این زمینه را مشاهده نموده و با آنها بدون واسطه تماس بگیرید.

نصب کولر گازی در مشهد به وسیله نصاب ماهر چه مزایای دارد؟

اگر شما در هنگام نصب کولر گازی در مشهد از نصاب های مجاز و ماهر سایت فنی کارا استفاده کنید، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • جلوگیری از هر گونه حادثه درهنگام نصب اسپیلت.
  • نصب تمامی برندهای کولر مانند الجی، گری، سامسونگ، بوش، دوو و... .
  • هزینه نصب کولر گازی با قیمتی مناسب و زیر نظر اتحادیه.
  • اصولی بودن کار ایشان و در نتیجه راندمان بالای کولر در زمان استفاده از آن.

 

نصب کولر گازی در مشهد و خطر انفجار و آتش سوزی

  • با توجه به بالا رفتن قیمت ها و تورم در این روزها برای تعمیر و سرویس کولر گازی در مشهد و دیگر شهرهای ایران، می توانید با نصب و سرویس کولر گازی به صورت اصولی از طول عمر بیشتر دستگاه و خرابی کمتر آن مطمئن شوید.

تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی در مشهد و دیگر شهرها با فنی کارا

سایت فنی کارا به عنوان یکی از سایت های معتبر در زمینه ارائه خدمات فنی از بهترین افراد سرویس کار، تعمیرکار و نصاب کولر گازی در مشهد و اصفهان و تهران و کرج و... استفاده می کند. برای دریافت هرگونه خدمات فنی مانند سرویس کولر گازی در مشهد، تهران و... می توانید به سایت فنی کارا مراجعه نموده و پس از انتخاب نام شهر و سرویس مورن نظر خود، لیست افراد متخصص در این زمینه و شماره تماس آنها را مشاهده نموده و بر اساس امتیازات این افراد، یک نفر را برای کار خود انتخاب کنید.

سایت فنی کارا "fanikara" به صورت ۲۴ ساعته و درتمام ایام سال می تواند بهترین فنی کارها را به شما در سراسر ایران معرفی کند و هم چنین بعد ازانجام کار از شما رضایت سنجی می کنند و متناسب با نظرات شما به فنی کار مربوطه امتیاز دهی می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل