بازدید 8710
۱

کشته شدن یک افسر پلیس زن فرانسوی با چاقو

فرد مهاجم پس از به قتل رساندن افسر فرانسوی، به ضرب گلوله ماموران پلیس از پای درآمد.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ 24 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه خبری فرانس۲۴، این شبکه از کشته شدن یک افسر پلیس زن فرانسوی با چاقو در منطقه‌ای در حومه شهر پاریس خبر داد.

فرانسه، حادثه حمله به مامور پلیس را تروریستی خواند

ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه که بلافاصله پس از وقوع این حادثه در محل حضور پیدا کرد، در مصاحبه با بخش خبری شبکه فرانس ۲۴ گفت: من به همراه وزیر کشور به محل وقوع حادثه آمدیم تا حمایتمان را از ماموران و افسران پلیس کمیساریای منطقه Rambouillet رامبویه اعلام کنیم. من به نوبه خودم از ماموران پلیس به خاطر اقدام به موقعشان تشکر و قدردانی می‌کنم. بار دیگر، استان ایولیون حملات تروریستی را احساس کرد. همه ما هنوز حملات تروریستی منیان ویل Magnanville که در سال ۲۰۱۶ روی داد و همچنین قتل ساموئل (معلم مدرسه) را فراموش نکردیم. من به همه مردان و زنان فرانسوی اعلام می‌کنم عزم ما بیش از همیشه برای مبارزه با تروریسم به هر شکلی که باشد جزم است.

در ادامه مارک اوون خبرنگار شبکه خبری فرانسه ۲۴ در گزارشی در خصوص حمله فرد مهاجم به یک افسر زن فرانسوی گفت: مردی که ملیت تونسی داشت وارد اداره پلیس می‌شود و با یک افسر پلیس ۴۹ ساله‌ای که مسلح نبود و در بخش اداری مرکز پلیس کار می‌کرد رو در رو می‌شود. این مرد تونسی با چاقو به افسر پلیس زن حمله می‌کند و دو ضربه چاقو به گلویش می‌زند. این مهاجم تونسی پس از کشتن این افسر پلیس زن، در هنگام فرار با یک مامور پلیس مواجه می‌شود که افسر مربوطه وی را به ضرب گلوله از پای در می‌آورد.

خبرنگار شبکه خبری فرانس۲۴ افزود: در خصوص این مهاجم تونسی اطلاعات زیادی در دست نیست و با تکمیل شدن تحقیقات در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد. از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه اعلام کرد طبق گفته یک منبع قضایی، پس از حمله اخیر در فرانسه سه نفر بازداشت شده اند.

گفتنی است، فرد مهاجم تابعیت تونسی داشته، و قربانی را از ناحیه گلو مورد ضربه چاقو قرار داده است. دادستان ضد تروریسم حادثه از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
کجا شمع روشن می کنند سریع اطلاع رسانی کنید تا همه بیاییم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی