بازدید 11924
۳

قلع و قمع تروریست‌ها در حمله هوایی روسیه به تدمر

وزارت دفاع روسیه از هلاکت ۲۰۰ تروریست بر اثر حملات جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور به مخفیگاه‌های آنها در نزدیکی شهر تدمر سوریه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 20 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از مسکو، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور یک پایگاه آموزشی تروریست‌ها را در نزدیکی شهر تدمر منهدم کردند که به کشته شدن دست کم ۲۰۰ تن از تروریست‌ها منجر شد.

وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر افزود: گروه‌های تروریستی در حال برنامه ریزی برای اجرای حملات تروریستی در سوریه با هدف ایجاد تزلزل و بی ثباتی در این کشور هستند.

سرلشکر الکساندر کاربوف معاون مدیر مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه حمیمیم در بیانیه‌ای اعلام کرد اطلاعات به دست آمده حاکی از این است که گروه‌های تروریستی با ایجاد پایگاهی در شمال شرق شهر تدمر، تولید بمب‌های دست ساز، سازمان دهی گروه‌های تروریستی و اعزام آنان به مناطق مختلف سوریه به دنبال اجرای عملیات تروریستی در این کشور هستند.

الکساندر کاربوف افزود پس از تایید داده‌ها درباره مختصات وجود مواضع تروریست‌ها در شمال شرق تدمر ‏، جنگنده‌های روسیه با بمباران این مناطق دو مقر تروریست‌ها را منهدم کردند و دست کم ۲۰۰ تروریست را به هلاکت رساندند. در این حمله همچنین ۲۴ خودوی شاسی بلند مجهز به مسلسل و دوشکا به همراه ۵۰۰ کیلوگرم مهمات و مواد اولیه برای ساخت بمب‌های دست ساز منهدم شدند.

این مقام نظامی روسیه تاکید کرد گروه‌های تروریستی در حال برنامه ریزی برای آغاز عملیات تروریستی و حمله به نهاد‌های دولتی سوریه در شهر‌های بزرگ با هدف ایجاد ناامنی و بی ثباتی در این کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند. انتخابات ریاست جمهوری سوریه در تاریخ ۲۶ ماه مه آینده برگزار خواهد شد.

کاربوف خاطرنشان کرد آموزش تروریست‌ها در اردوگاه‌هایی واقع در مناطقی خارج از کنترل دولت سوریه از جمله منطقه التنف که در کنترل نیرو‌های آمریکایی است، صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
عجب دنیایی شده که روسیه تروریست قلع و قمع می کند
لعنت به این آمریکای جنایت کار
اگر آمریکا تو جهان نبود و اسراییل حذف میشد کل دنیا در صلح و آرامش بود و اینهمه کشتار و خونریزی اتفاق نمی افتاد
ذات این یانکی ها خونخواریه
خدا را شکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل