بازدید 33932
۸

جزییات جنایت خونین نظام آباد به روایت رئیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت جزییات پرونده جنایت خونین محله نظام آباد و جان باختن سه مرد جوان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ 20 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت به تشریح جزئیات پرونده جنایت خونین در نظام آباد اشاره و اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در جریان مرگ سه مرد جوان در یکی از بیمارستان‌های پایتخت قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با حضور مأموران و بررسی‌های انجام شده مشخص شد سه مرد جوان باضربات متعدد چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرده اند؛ براین اساس کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت راهی محل شدند.

وی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد دو گل فروش بساطی در خیابان سبلان شمالی با سه سرنشین خودروی پژو درگیر شده و یکی از گلفروشان که صاحب اصلی بساط بود با ضربات متعدد چاقو سه جوان پژو سوار را مجروح و بعد از این درگیری سوار بر خودروی نیسان خود از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: ماموران کلانتری که با اطلاع از درگیری به تعقیب سرنشینان نیسان پرداخته بودند چند خیابان پایین‌تر از محل درگیری راننده خودروی نیسان را دستگیر می‌کنند، اما متهم اصلی فرار می‌کند.

سردار لطفی با اعلام این که تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده نیز در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس اگاهی قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۸
اصل ماجرا چی بوده؟
عوضش امنیت داریم
خیلی جزئیات داشت واقعا
مردم بیمار
بازم گل فروشای قدیم که جار میزدن. گل دارم . سبد سمبل دارم. گل باغ دل میفروختن.
خشم.
برخی جوانان شهری خشم مزمن را نمی بینند و نمی دانند نباید سربسر عده ای گذاشت. این روزها لوس بازی موجب مرگ می شود.
بالاخره این همه فساد و اختلاف طبقاتی و فقر و گرانی در همچین جاهایی نمایان میشود. حالا قاتل هم دستگیر و قصاص میشه و مساله رفع میشه!
اقا اینا رفیقای منن تا کسی پا رو دمشون نمیزاشت دعوا نمیکردن ی طرفه ب قاضی نرید.اول اونا حمله کردن این دوتا واسه دفاع از خودشون و از ترس و هول جونشون دست ب چاقوزدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر