بازدید 12907
۳

جهانگیری:اجازه‌ندهید‌در‌تابستان‌با‌مشکل‌آب‌مواجه‌شویم

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش‌ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 19 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، چهل و دومین جلسه شورای عالی آب عصر امروز (دوشنبه ۳۰ فروردین) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

جهانگیری در این نشست با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش‌ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.

وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم در خصوص کم آبی و خشکسالی تأکید و خاطرنشان کرد: اگر مردم را در جریان مشکلات قرار دهیم، شاهد همکاری جامعه در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

در این نشست که معاون اول قوه قضائیه، وزیران نیرو، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران یزد، چهار محال و بختیاری و اصفهان نیز حضور داشتند، رییس سازمان هواشناسی گزارشی از خلاصه وضعیت بارش و تأمین آب در سال آبی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ارائه کرد و به تشریح پیش بینی بارش و دمای هوا در ایام پیش رو پرداخت.

در این نشست، همچنین نقشه راه احیای حوضه آبریز زاینده رود که در جلسه کارگروه احیاء زاینده رود تأیید شده بود بررسی شد و به تصویب رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
چشم،آب را هم از سفره هایمان برمی داریم
مصرف آب در کشور هرچه سریعتر باید کنترل شود . پیشنهاد میشود شیرهای دارای چشم الترونیکی به قیمت ارزان و با یارانه ی دولتی در اختیار هر واحد مسکونی قرار داده شود و هزینه ی آن از محل آزاد سازی قیمت آب برای بالاتر از الگوی مصرف تامین شود.برای هر واحد مسکونی فقط یکبار یک ست شیر الکترونیکی با کیفیت به قیمت پایین داده شود و بتدریج کل قیمت آب آزاد گردد. در آن صورت مصرف آب بسیار کمتر از وضعیت کنونی خواهد بود.
چشم

شما فقط دستور بده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی