بازدید 7191

گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی

وزیر امور خارجه در گزارشی توئیتری درباره سفرش به اندونزی و رایزنی با مقامات این کشور نوشت: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیرسوال بردن حقوق بین الملل بود، قدردانی کردم.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات اندونزی در جاکارتا حضور دارد در گزارشی توئیتری درباره این سفر نوشت: خرسندم که برای گفتگو با رئیس جمهور «ویدودو» و وزیر امور خارجه «رتنو مرسودی» در خصوص ارتقای روابط دوجانبه و هماهنگی نزدیک درباره موضوعات منطقه‌ای و جهانی، مجددا به جاکارتا بازگشته‌ام.

وی افزود: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیرسوال بردن حقوق بین الملل بود، قدردانی کردم.

به گزارش فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این از سفر ظریف به اندونزی خبر داد. ظریف در مدت حضورش در اندونزی با وزیر خارجه و رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور اندونزی در دیدار ظریف با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی ایران و اندونزی بر رایزنی دو کشور در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فیمابین تاکید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر