بازدید 6105

تیم ملی فوتبال در اولویت تزریق واکسن قرار می‌گیرد

کد خبر: ۱۰۴۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 19 April 2021

اعضای تیم ملی فوتبال واکسن کرونا خواهند زد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که اکثر بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در خارج کشور شاغل و ساکن هستند و تا حالا در کشورهای محل سکونت خود واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، گفته می‌شود باقی ملی پوشان هم واکسن خواهند زد.

نوروزی درباره احتمال تزریق واکسن به اعضای تیم ملی فوتبال ایران با توجه به احتمال برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی در بحرین توضیح داد: اولویت ما و مکاتباتی که صورت گرفته برای المپیکی‌ها بوده، اما درباره اعضای تیم ملی فوتبال تاکنون اقدامی نشده است. البته با توجه به شرایط فعلی در صورت امکان‌پذیر بودن برای کشور، آنها هم برای واکسیناسیون شدن در اولویت قرار می‌گیرند.

نوروزی درباره تخطی باشگاه ‌های متخلف از قوانین کرونایی عنوان کرد: به صاحبان همه باشگاه‌هایی که رعایت کرده و سلامتی خودشان و جامعه را مهم می‌دانند خسته نباشید می‌گویم. ما فقط نظارت و پیگیری می‌کنیم، اما از فعالیت نکردن و تعطیل بودن تمام باشگاه‌های ورزشی اطمینان نداریم. بسته بودن باشگاه‌ها قانونی است که در کشور به وجود آمده و همه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باید به قانون احترام بگذارند.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در حال حاضر تمام فعالیت‌های ورزشی به جز دو مورد ذکر شده باید تعطیل باشد و هر فردی غیر از این عمل کند، متخلف محسوب شده و باید پاسخگو باشد.
نوروزی درباره پیش بینی ‌اش از خارج شدن وضعیت کشور از شرایط قرمز کرونایی توضیح داد: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و توصیه مسئولان را جدی گرفت. این موضوع باید به فرهنگ تبدیل شود تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود. میکروب قابل سرایت نیست و با یک میکروب‌کش و آنتی بیوتیک از بین می‌رود، اما برای قطع شدن زنجیره انتقال ویروس باید پروتکل‌ها رعایت شود در غیر این صورت باز هم دچار بحران می‌شویم و این امر ادامه دارد. باید مردم مراعات کنند تا زنجیره ابتلا قطع شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی