بازدید 8499

نمایشگاه مد در آذربایجانی سیاهپوش است

کد خبر: ۱۰۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۱ 16 June 2010
سرویس بین الملل ـ رژيم صهيونيستي که جمهوری آذربایجان را به کانون فعالیت های منطقه ای خود تبدیل کرده است و برای کاهش اعتراضات مذهبی حمله به هویت و مذهب آذربایجانی ها را در دستور کار خود قرار داده است اینبار به بهانه برگزاري نمايشگاه مد لباس، به ترويج ابتذال و بي بند باري اخلاقي در این کشور مي پردازد.

به گزارش "تابناک"، در نمايشگاه البسه مهماني و عروسي که توسط سفارت رژيم صهيونيستي در باکو برگزار شد انواعي از مدهاي مستهجن و ترويج کننده ابتذال اخلاقي به نمايش گذاشته شد.

برخی خبرگزاری ها نوشتند در حالي که صهيونيست ها دهها تن از برادران ترک را به شهادت رسانده و زخمي کردند و مردم ترکيه لباس مشکي عزا بر تن دارند برگزاري چنين نمايشگاهي از سوي قاتلان در باکو بسيار ناراحت کننده است.

بر اساس اين گزارش رژيم صهيونيستي عمدا اين نمايشگاه را در اين مقطع سازماندهي کرده است تا وحدت اسلامي را به سخره بگيرد.

رژيم صهيونيستي بعد از استقلال جمهوري آذربايجان طرح هاي مختلفي براي اشاعه فحشاء ، بي بند وباري اخلاقي و تضييع ارزش هاي اسلامي اجراء کرده است .

چند سال پيش برخي از مطبوعات جمهوري آذربايجان از نقش يک باند صهيونيستي و سفارت اين رژيم در قاچاق انسان و فحشا در کشورشان خبر دادند که مقامات اسرائیلی مجبور شدند دیپلمات های مضنون به مشارکت در این ماجرا را از باکو خارج کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی