بازدید 5548

سه کشته درپی تیراندازی در آستین تگزاس

رسانه‌ها از تیراندازی در شهر «آستین» در آمریکا، کشته شدن سه نفر و حضور نیرو‌های پلیس و پزشکی در مکان این حادثه خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های آمریکایی شبانگاه یکشنبه به وقت تهران از تیراندازی در شهر «آستین» در ایالات متحده و کشته شدن سه تن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» این حادثه در شمال غربی آستین، از شهر‌های ایالت «تگزاس» در جنوب آمریکا رخ داد و تاکنون سه نفر جان خود را از دست داده‌اند. با وجود حضور نیرو‌های پلیس در صحنه، تیراندازی کماکان ادامه دارد. تیم‌های پزشکی نیز در مکان این حادثه حضور دارند.

پلیس به ساکنان منطقه توصیه کرده در مکان امن پناه بگیرند و هرگز در صحنه حادثه و خیابان‌های اطراف تردد نکنند. هنوز اطلاعات بیشتری از کشته شدگان این حادثه، شمار ضاربان و انگیزه این حادثه در دست نیست.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس اعلام مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

اخیرا نیز منابع محلی آمریکایی از وقوع تیراندازی در یکی از ساختمان‌های شرکت «فِد اِکس» در شهر «ایندیاناپلیس» واقع در ایالت ایندیانا خبر دادند که چند کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار