بازدید 7667
سوژه

پرسپولیس مقابل دریبل‌های ستاره الجزایری الریان چه می‌کند؟

کد خبر: ۱۰۴۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 17 April 2021

بازیکن الریان بیشترین دریبل موفق را در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، یاسین براهیمی، هافبک سرعتی و تکنیکی الجزایری که سابقه بازی در پورتو و آقای گلی در لیگ پرتغال را دارد، بی شک یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان الریان در دیدار با پرسپولیس محسوب می‌شود. او که پیش از این مقابل استقلال نیز نشان داد از چه تکنیک منحصر به فردی برخوردار است، امشب جدال سختی با مدافعان پرسپولیس خواهد داشت.

یاسین براهیمی با دریبل‌های ریز و سریع خود قادر است تمام مصاف‌های تک به تک را پیروز شود به گونه‌ای که در بازی اول مقابل گوا نیز ۱۳ بار اقدام به دریبل کرد که ۱۰ تای آن موفق بود و همین موضوع باعث شد در صدر جدول دریبل‌های موفق در هر بازی قرار بگیرد.

پرسپولیس مقابل دریبل‌های ستاره الجزایری الریان چه می‌کند؟

با همه این صحبت‌ها بازیکنان پرسپولیس باید توجه خاصی به او داشته و اصل پوشش را به ویژه در کناره‌ها اجرا کنند چرا که اگر مدافعان پرسپولیس در حالت تک به تک با این بازیکن الجزایری قرار بگیرند، کار سختی خواهند داشت. براهیمی با اتکا به تکنیک فوق العاده اش قادر به دور زدن مدافعین کناری و خطر آفرینی روی دروازه لک خواهد بود.

در بین بازیکنان پرسپولیس نیز شهریار مغانلو و امید عالیشاه دریبل زن‌ترین بازیکنان این تیم در بازی اول شناخته شده اند. این دو بازیکن در بازی با الوحده هر کدام سه دریبل داشته اند که هر سه موفق بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر