بازدید 25586
واکنش

طعنه سنگین صالحی امیری به دبیر؛ برو بودجه و امورمالی یاد بگیر!

این طعنه شدید صالحی امیری در حالی مطرح شده که علیرضا دبیر در شورای شهر عنوان خزانه دار را برای سالها یدک می کشید!
کد خبر: ۱۰۴۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 17 April 2021

رییس کمیته ملی المپیک در مورد گلایه علیرضا دبیر از بودجه رشته کشتی در آستانه المپیک توکیو پاسخ تندی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، صالحی امیری در پاسخ به انتقاد علیرضا دبیر تاکید کرد: باید از فدراسیون تشکر کنم و اجازه بدهیم کشتی در شرایط با ثبات به سمت المپیک برود. امیدوارم آقای دبیر وقتی را بگذارد تا خزانه دار خودشان آموزش مالی و بودجه به او بدهد. او با مباحث مالی آشنا نیست. براساس مستندات بانک مرکزی ما هشت و نیم میلیارد به حسابشان واریز کردیم، اما او آشنا با عدد و رقم نیست و حتی امضا خزانه دارش را هم داریم.

این طعنه شدید صالحی امیری در حالی مطرح شده که علیرضا دبیر در شورای شهر عنوان خزانه دار را برای سالها یدک می کشید!

طعنه سنگین صالحی امیری به دبیر؛ برو بودجه و امورمالی یاد بگیر!

او افزود: درخواست او ۵۵ میلیارد است، اما کل بودجه تخصیصی ما به ۵۲ فدراسیون در سال ۱۴۰۰، ۵۰ میلیارد خواهد بود. کل بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۰، ۱۶۶ میلیارد تومان است. آیا می‌توان در این وضعیت تمام ۵۵ میلیارد تومان را به یک فدراسیون داد و بقیه فدراسیون‌ها را تعطیل کرد؟ از طرفی اساس توزیع بودجه براساس چانه‌زنی نیست. در کل با هیچ رئیس فدراسیونی در ورزش در حوزه بودجه، چانه‌زنی نداشته‌ایم. زیرا بودجه بر مبنای شاخص‌ها توزیع می‌شود. در شاخص‌بندی هم بالاترین امتیاز مربوط به کشتی است که ۱۰۰ امتیاز کسب کرده است. به ازای هر امتیاز چهار میلیون تومان تعریف شده است. اگر مطالبه یک فدراسیون ۵۵ میلیارد باشد، کدام عقل سلیم و فردی که با حداقل برنامه‌ریزی مالی آشنا است، می‌تواند ۵۰ میلیارد تومان را به جای ۵۲ فدراسیون به یک فدراسیون تخصیص بدهد.

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که منظورش این است که این مسئله باید از دولت و مجلس حل شود، تصریح کرد: بله. البته وظیفه ذاتی کمیته ملی المپیک تأمین منابع ارزی و ریالی برای برگزاری رویداد‌های المپیکی است که در این مورد ۸۰ میلیارد تومان به همه فدراسیون‌ها از جمله کشتی کمک خواهیم کرد. در طول سال هم کمک‌های مالی را برای توسعه ورزش قهرمانی داریم.

او افزود: بالاترین دریافتی در سال‌های اخیر از کمیته ملی المپیک هم به لحاظ برگزاری اردو‌ها مربوط به کشتی بوده است. البته تمام فدراسیون‌ها برای تأمین نیاز‌های خود قطعا باید به سمت اسپانسر‌ها بروند. در کشتی هم این اتفاق افتاده است و باید تقویت شود. ما هم باید برای رفع مشکلات کشتی کمک کنیم.
صالحی امیری همچنین گفت: نکته‌ای که باید بگویم این است که تا کنون گزارشی از عملکرد فدراسیون کشتی دریافت نکرده‌ام. چند بار هم مکاتبه کرده ام. تقاضای من از کشتی و سایر فدراسیون‌ها این است منابع مالی دریافتی خود از طریق وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اسپانسر‌ها را در سایت قرار بدهند تا همه چیز شفاف باشد و همگان از نحوه هزینه‌ها مطلع باشند. متأسفانه فدراسیون کشتی هیچ گزارش عملکرد مستندی تا امروز به من و کمیته ملی المپیک ارائه نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
دکترای مدیرت هم دارند!!!

غیر از این، خاتمی و دکتر معین باید پاسخ بدهند که در زمان تصدی اینان بر کشور، چگونه داشتن مدال طلای المپیک، به فردی رانت قبولی کنکور در مدیریت دانشگاه دولتی شهید بهشتی می دهد؟ آیا کسی که مدال طلای المپیاد ریاضی داشته باشد می تواند در تیم ملی کشتی بگیرد!؟
شانس آوردیم فقط تدارکاتچی بودند!!!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اول صحبتهای دبیر رو گوش کنید، بعدا اظهار نظر کنید.
ناشناس
| Denmark |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
۵۵ میلیارد دادین دست این ؟
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
سلام علیکم


علیک سلام بچه محل امیرکلایی
همه چیمون به همه چیمون میاد.. جای تعجب نداره
آقای صالحی امیری شما چی ؟ شما که رییس سازمان ثبت بودین ودر زمان تصدی خود بیش از 12 برابر ظرفیت قانونی مجوز سردفتری رو در سال1386 صادر کردین و اینقدر این کار به این شغل صدمه زد که سازمان ثبت برای ماس مالی کردن اشتباه بزرگ شما 12 سال ازمون جذب سردفتری برگزار نکرد؟؟؟؟؟؟؟ شما خیلی با آمار وارقام آشنایی دارین؟؟؟؟؟؟ ادعاتون هم میشه؟؟؟؟؟؟؟
انقدر تند هم نیاز نبود
مشکلاتتون رو خودتون حل کنید
جناب دبیر باید پاسخگو باشند از محله سیزده آبان چطوری به اون بالاها تشریف بردند
"کل بودجه تخصیصی ما به ۵۲ فدراسیون در سال ۱۴۰۰، ۵۰ میلیارد خواهد بود."


یه سوال داشتم : بودجه جامعه المصطفی چقدرِ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا مثلا بودجه بنیاد فرهنگی باقر العلوم ؟؟؟؟؟؟؟؟
و....
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اون ور آب هوا خوبه؟ واکسن اسراییلی آیا بهتون ترزیق شده؟
جالبه
| Austria |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
جالبه اینجا را ببینید
https://tejaratnews.com/%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1400
همشون بی عرضه اند
مشکل دبیر نیست آقای رییس! مشکل شمایید که بی هیچ پشتوانه بر این جایگاه تکیه زده و همه را بهیچ می انگارید.امثال دبیر المپین هستند و در همه جای جهان جای دارند و روی فرق سر ملت هستند.شما کجایید؟ شما برای این ورزش و المپیک ما چه کرده اید؟ من یکی از پیمانکار های ورزش هستم.شما را بخوبی می شناسم.جز باند بازی و زیر و رو کشی کار دیگری بلد نیستید! بروید شرم کنید امثال دبیر قهرمان ملی هستند.ازشون خجالت بکشید و حرف زدن یاد بگیرید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر