بازدید 7855

هشدار هیات نظارت بر انتخابات درباره تایید صلاحیت ها

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در شمیرانات درباره انتشار اسامی یا فهرست‌های جعلی تایید صلاحیت نامزد‌ها هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 16 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس, حمید مردانیان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها در شهرستان شمیرانات در با خلاف قانون دانستن تبلیغات زودهنگام و غیر واقعی نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا اظهار داشت: ضمن رد وجود هرگونه اسم، اسامی یا فهرست تایید شده توسط این هیئت نظارت، صریحا اعلام می‌کنیم متخلفانی که با انتشار اسامی و فهرست‌های جعلی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، بدانند که مستند به قوانین موضوعه مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این افزود: ارزیابی نامزد‌ها توسط هیئت نظارت، پروسه‌ای زمانبر و البته محدود بوده که به جهت حفظ و صیانت از حقوق داوطلبین با دقت و حساسیت‌های لازم صورت میگیرد.

مردانیان اظهار داشت: هدف اصلی در فرآیند احراز صلاحیت نامزدها، جلوگیری از ورود و تصدی افراد ناسالم و دقت از عدم حضور افراد ناشایست و وابسته به باند‌های قدرت و ثروت و البته با حفظ تعهدات شرعی بر مر قانون بوده که عمده وظیفه هیئت نظارت است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها در شهرستان شمیرانات تصریح کرد: همانگونه که توضیح داده شد، عهد شرعی و قانونی بستیم که کوچکترین اغماضی در مورد افراد مسئله دار صورت نخواهد پذیرفت و با اطمینان به مردم اعلام میکنیم که شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها و انتشار مجعولات هیچ خدشه‌ای در سلامت این فرایند ایجاد نخواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان