بازدید 31750

اسرائیل از چه تکنولوژی در حادثه نطنز استفاده کرد؟

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حادثه نطنز با همکاری رژیم صهیونیستی و برخی کشورها و با استفاده از تکنولوژی غرب اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 16 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، «شهریار حیدری»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با حادثه خرابکاری در سایت هسته ای نطنز" گفت: حادثه نطنز با همکاری رژیم صهیونیستی و برخی کشورها و با استفاده از تکنولوژی غرب اتفاق افتاد، رژیم صهیونیستی به تنهایی چنین تکنولوژی را ندارد ولی استفاده از تکنولوژی را خوب بلد است مانند انچه که در حادثه ترور شهید فخری زاده شاهد آن بودیم سلاحی که استفاده شد برای امریکا بود. حادثه نطنز با استفاده از هوش جریان الکتریسیتی بود. ابعاد مختلف آن در دست بررسی است و باید توسط نهادهای اطلاعاتی و دیپلماسی مشخص شود که چه جریان سازمان یافته ای دست به چنین اقدامی زده است.

او ادامه داد: حادثه نطنز قابل گذشت نیست و ایران حق خود را در انتقام محفوظ می‌داند. ایران برای محکوم کردن این اقدام از ظرفیت بین المللی خود استفاده می کند. اگر پاسخ این اتفاقات را ندهیم مانند جریان داعش این خرابکاری ها شیوع پیدا می‌کند.

حیدری گفت: رژیم صهیونیستی همواره در موضوعات هسته ای ایران به دنبال خرابکاری و توقف بوده است و فقط در دو اقدام در سایت هسته ای نطنز، موفق به خرابکاری شده است در سایر موارد توسط وزارت اطلاعات با شکست مواجهه شده است. اسراییل به دنبال لابی بر علیه جمهوری اسلامی است و هرکجا ظرفیتی باشد آن را تقویت می کند، اثرگذاری رژیم در برجام منجر به خروج ترامپ از برجام شد. ثابت شدن حقانیت جمهوری اسلامی ایران در برجام شرایط را برای رژیم صهیونیستی سخت کرده است.

نماینده مردم قصر شیرین گفت: در دولت جدید بایدن تلاش های اسراییل در برجام اثرگذاری نداشت و به همین علت این رژیم دست به چنین اقداماتی زد. اسراییل به دنبال اقدام تحریم امیز از سوی جمهوری اسلامی است ضمن انکه باید با حساسیت و جدیت همه موضع را رصد کنیم، در چنین شرایطی از تاکتیک رژیم صهیونیستی نباید غافل باشیم. ایران مقتدارنه به فعالیت های هسته ای خود ادامه می دهد، ماهیت اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی قابل پیشگیری است اما ابعاد آن به گونه ای نیست که دانش هسته ای را تحت شعاع قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۶
حالا باید منتظر باشیم ببینیم این حرفها تکذیب میشه یا نه
یه سری حرف بی جساب و بی کنتور !
اول میگه اسرائیل این تکنولوژی رو نداره ( که از کجا می دونه نداره ) بعد می گه تازه باید ابعادش بررسی شه ! وقتی نمی دونی از کجا خوردی ، چه طور می گه کی داره کی نداره ؟؟
شما هنوز تو تکنولوژی خرابکاریش موندی
اصلا چ ا با دنیا درگیرین شما؟ مردم بیچاره تحت فشارن بس کنید
هوش جریان الکتریسیتی
حتما باید جواب قاطعانه داد. همونطور که قاطعانه پاسخ ترور سردار سلیمانی و فخری زاده و دانشمندان هسته ای و خرابکاری قبلی رو دادیم.
ایول به این همه اقتدار و جرات
جاسوس بمب گذاشته بود
هوش جریان الکتریسیتی؟؟؟ واله ما دکتری مخابرات داریم چنین واژه ای تا حالا نشنیدیم!!!
ازحفره های امنیتی نیروهای امنیتی ما با مشغول کردن خودشان دربرخورد با معترضین داخلی از دشمن خارجی غافل ماندند
هوش جریان الکتریسیتی ؟؟
سریال گاندو ۴ را هم بسازید
شما دچار توهم هستید و اکرنه هیچ تخصصی ندارید
هوش جریان الکتریسیتی?
وقتی ترس از پاسخگویی به این خراب کاریها در دولت هست باید انتظار خراب کاریهای بیشتر را داشت (پاسخ در زمان مناسب یعنی چه ) و با این اوضاع اقتصادی که به برکت دولت تدبیر و امید جاصل و تشدید شده جذب جاسوس و خرابکار از سوی دشمن راحت شده و به عبارت بهتر با قیمت اندک وطن فروشی باب شده
سازمان انرژي اتمي ايران سخنگو ندارد كه هركدام ازنمايندگان مجلس به دلخواه درموردحادثه اخير به ابراز نظربدون درنظرگرفتن عواقب آن مي پردازد خرج ازجيب ملت براي اغراض سياسي تاكي؟
از مسولین بپرسید ما چه میدونیم
ببینید باید نیروها چشم و گوششان باز باشد و جلوی رخنه گرفته شود یک نیروی امنیتی باید به همه چیز شکاک باشد در غیر اینصورت باید از نقاط حساس خارج شود ولی بعد اینکه آن رژیم کودک کش بداند که‌ما خودمان در پی جایگزینی سانتریفیوژهای قدیمی بودیم شاید وقفه ای کوتاه ایجاد شده باشد ولی با چند برابر ظرفیت قبل برمی گردیم ضمن اینکه منتظر باش و از ترس انتقام ما نخواب سوم اینکه به هر حال برای تو هم هزینه کمی نداشته و حتما بدان بی فایده بوده برای تو و کانالهات را هم کور خواهیم کرد
چشم بسته غیب میگی دکتر جان خخخخ
هوش جریان الکتریکی !!!! مرزهای علم را جابجا کرد
فقط فس و فس! خود رژیم صهیونیستی هم فهمیده که حرفهاتون لاف خالیه.دیگه چی باید بشه که انتقام بگیرین؟ جرأتش رو تدارید اقلاً کلمه انتقام رو هی تکرار نکنید!
حادثه نطنز با استفاده از هوش جریان الکتریسیتی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
احمقانه تر از این ممکن نیست
تکنولوژی جریان الکتریسیته جدیده؟ تا کلاس چندم درس خوندی عموجون
تکنولوژی برق بکار رفته هم متعلق به غرب و ادیسون بوده است.واقعا غرب به اسرائیل کمک کرده
از نماینده مجلس که انتظاری نیست، شما چرا چاپ می کنید؟؟
کارمون به جایی رسیده که به جای نابودی اسرائیل دوستان از نابودی تاسیسات خودمون توسط تکنولوژی های پیشرفته اسرائیل گزارش کارشناسی میدن!!!
هوش جریان الکتریسیتی؟؟؟؟
میشه توضیح بدید ما هم روشن بشیم
شما نمی تونید با استفاده از تخصص دانشمندان جوان و ارتباطات گمنام امام زمان تاسیسات هسته ای اون ها رو دچار مشکل کنید...؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل