بازدید 86369
شاگردان مجیدی جواب سلب میزبانی را درون زمین دادند

الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران ۵ | تقدیم به تیم پادشاهی سعودی

با برتری پرگل و غرورانگیز استقلال در خانه سعودی‌ها مقابل الاهلی عربستان، هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برای چهار نماینده ایران بدون شکست و با دو پیروزی به پایان رسید. آبی‌ها ثابت کردند، لابی سنگین دربار سعودی و شیخ سلمان برای تحقیر و شکست فوتبال ایران با سلب میزبانی، نتیجه برعکس داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷ 16 April 2021

استقلال در نخستین گام در لیگ قهرمانان آسیا، درخشید و در شهر جده عربستان، میزبان پرستاره و متمول خود را گلباران کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی ملک عبدالله برگزار شد که با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید. استقلال با این نتیجه صدرنشین گروه C شد و بهترین نتیجه این هفته از لیگ قهرمانان در منطقه غرب قاره را از آن خود کرد.

الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران ۵ | تقدیم به تیم پادشاهی سعودی

درخشش خارق العاده مهدی قائدی در این بازی و همچنین بازی خوب نادری و فرشید اسماعیلی برای ثبت این نتیجه تاریخی بسیار موثر بود. فرشید اسماعیلی (۶)، محمد نادری (۵۵)، مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال و عمر السومه (۲۷ - پنالتی و ۷۹) برای الاهلی موفق به گلزنی شدند. ستاره سوری تا کنون دروازه چهار تیم ایرانی مختلف را باز کرده بود که امشب زهر خود را مقابل آبی‌ها نیز ریخت تا پنجمین تیم ایرانی هم به لیست قربانیان عمر السوما اضافه شود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (۹۲ سبحان خاقانی)، مسعود ریگی، هرویه میلیچ (۶۹ شیخ دیاباته)، سعید مهری (۴۶ آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی (۸۹ مهدی مهدی پور)، ارسلان مطهری (۸۹ احمد موسوی) و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الاهلی عربستان: محمد العویس، عبدالباسط الهند، محمد آل فتیل (ادریس سریک)، معتز هوساوی، عبدالله حسون، إدریس فتوحی، نوح الموسى (۴۶ علی الاسمری)، عبدالرحمن غریب (۶۴ حسین المقاوی)، متیریتا، سلمان المؤشر و عمر السوما

سرمربی: لارنسیو رگکامف

داور:احمد فیصل (اردن) کمک‌ها: احمد مونس و محمد بکار / کارت زرد: عمر سوما، سلمان المؤشر (الاهلی عربستان) و فرهاد مجیدی (سرمربی استقلال)

این دیدار حساس، به دلیل اتفاقات یک ماه اخیر در کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال کشورمان، بسیار بااهمیت بود. حکم یکطرفه برای محرومیت تیم های ایرانی از جمله استقلال برای بازی در زمین خودی، و اعطای میزبانی سه گروه از پنج گروه غرب قاره به کشور عربستان، نتیجه این بازی را به سیاست آلوده کرده بود؛ اما نمایش مقتدرانه استقلال ثابت کرد این باشگاه پرهوادار مرد روزهای سخت است و حریفان در هر جای این کره خاکی باید از نامش واهمه داشته باشند.

با برتری پرگل و غرورانگیز استقلال در خانه سعودی‌ها مقابل الاهلی عربستان، هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برای چهار نمیانده ایران بدون شکست و با دو پیروزی به پایان رسید. آبی‌ها ثابت کردند لابی سنگین دربار سعودی و شیخ سلمان برای تحقیر و شکست فوتبال ایران با سلب میزبانی، نتیجه برعکس داشته است.

الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران ۵ | تقدیم به تیم پادشاهی سعودی

شرح گل ها

گل اول برای استقلال توسط اسماعیلی در دقیقه ۶: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که ضربه هروویه میلیچ به مدافعان برخورد کرد. در ادامه توپ به فرشید اسماعیلی رسید و این بازیکن داخل محوطه جریمه دروازه الاهلی را باز کرد تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد.

گل اول برای الاهلی توسط السوما در دقیقه ۲۶: سلمان الموشر میلیچ را با دریبل استادانه جا گذاشت که با نوک پای آرام مدافع کروات درون محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اردنی به سود نماینده عربستان اعلام پنالتی کند. عمر السوما پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

گل دوم استقلال توسط نادری در دقیقه ۵۵: حملات بی‌امان استقلال بالاخره نتیجه داد و محمد نادری پس از اینکه ارسلان مطهری ضربه سر را از روی توپ ارسالی از نقطه کرنر زد، توانست از غفلت مدافعان حریف بهره لازم را برده و گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

گل سوم استقلال توسط قائدی دقیقه ۶۷: پاس وریا غفوری به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن با طی کردن مسافتی وارد محوطه جریمه الاهلی شد و پاسی عرضی به قایدی داد که مهاجم ریزنقش استقلال در شرایطی سخت توانست گل سوم را برای نماینده ایران به ثمر برساند.

گل دوم برای الاهلی توسط سوما در دقیقه ۷۹: السومه روی اشتباه محمد نادری برای دفع توپ به راحتی دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

گل چهارم استقلال توسط قائدی در دقیقه ۸۶: شوت ناگهانی و سرکش قایدی از فاصله ۲۸ متری وارد دروازه الاهلی شد تا بار دیگر فاصله گل‌ها به دو برسد.

گل پنجم استقلال توسط دیاباته در دقیقه ۸۹: شیخ دیاباته درون محوطه جریمه و در زاویه‌ای بسته قصد عبور از مدافع مستقیمش را داشت که توسط تکل بازیکن الاهی سرنگون شد تا داور اردنی به سود استقلال پنالتی بگیرد. ضربه پنالتی آرام دیاباته وارد دروازه الاهلی شد تا حساب کار ۵ بر ۲ به سود استقلال شود.

الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران ۵ | تقدیم به تیم پادشاهی سعودی

لحظات حساس بازی

دقیقه 13: پاسکاری خوب استقلال در جناح راست در نهایت به مهدی قایدی می‌رسد که ضربه این بازیکن را مدافعان الاهلی از محوطه جریمه دور می‌کنند.

دقیقه 23: نفوذ میتریتا و ضربه پشت محوطه جریمه این بازیکن به شکل خطرناک از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 24: ضربه کرنر بازیکنان الاهلی کم مانده خطرساز شود که راه به دروازه نداشت. بازیکنان الاهلی اعتقاد داشتند توپ به دست محمد نادری برخورد کرده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 30: اشتباه عارف غلامی و رشید مظاهری باعث شد، توپ به عبدالرحمان غریب برسد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه سر غلامی از روی ارسال ایستگاهی مهدی قایدی از بالای دروازه دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 37: ضربه اسماعیلی پشت محوطه جریمه الاهلی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 37: عمر السومه با خطا روی محمد نادری، اولین بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ ارسالی از نقطه کرنر میلیچ به دست بازیکن الاهلی برخورد کرده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 1+45: قایدی با زدن سر توپ در محوطه جریمه الاهلی توسط مدافعان این تیم سرنگون شد که داور اردنی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 47: استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و روی ارسال به محوطه جریمه می‌توانست توسط اسماعیلی به گل دوم برسد که مدافع الاهلی توپ را از روی خط به کرنر فرستاد.

دقیقه 50: ضربه محمد نادری به تیر افقی الاهلی برخورد کرد و با بدشانسی به بیرون رفت.

دقیقه 61: ضربه ناگهانی عمر السومه پشت محوطه جریمه استقلال را رشید مظاهری دفع کرد.

دقیقه 66: سلمان الموشر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 73: ضربه ایستگاهی ساریچ، بازیکن بوسنی الاهلی را مظاهری دفع کرد.

دقیقه 86: ضربه سر المقهی کم مانده بود پس از برخورد به تیر دروازه وارد دروازه استقلال شود، اما مظاهری توپ را گرفت. اشتباه رشید در مهار توپ اول دلیل این خطر بود.

الاهلی عربستان ۲ - استقلال ایران ۵ | تقدیم به تیم پادشاهی سعودی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۴
بازی خوبی بود قائدی واقعا فوق العاده است.ولی استقلال هم کم کم دارند بازی گروهی و همدلی را از پرسپولیس یاد می گیرند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عربها همیشه چه در زمین و چه در گرفتن میزبانی بازی ها سیاسی بازی میکنن و چه هزینه هایی که میکنن.امروز با این بازی پر گل تمام رشته هاشون پنبه شد.
تبریک به همه فوتبال دوستان ایرانی.
من يك پرسپوليسى هستم ولى از اين برد مقتدرانه و بموقع استقلال احساس غرور ميكنم. با عرض خسته نباشيد خدمت تك تك بازيكنان قهرمان و مربى و مسؤلان محترم و كاردان.
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
کاملا درسته منم یک پرسپولیسی هستم ولی قبل از آن یک ایرانیم و از برد شیرین بچه شیرهای استقلالی مست غرورم
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
زنده باشی هموطن
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بنده هم پرسپولیسی هستم ولی از برد استقلال کیف کردم
بازی رو بخوبی مدیریت کردند
تو دهنی خوب به شیخ سلمان.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بازی بردوباخت داره تودهنی کدومه کمی فرهنگ وجنبه مون روببریم بالا
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
چه ربطی داره؟!!!
آفرین بچه های ابی .باعث افتخارید
من پرسپولیسی هستم . کار استقلال عالی بود و براشون آرزوی موفقیت دارم.
امیدوارم همه تیمهای ایرانی خوش بدرخشند و مردم ایران رو شاد کنند.
سلام درودبرشرفتان.. دل مردم شاد کردید
.. زنده بادایران وایرانی..
تبریک به ایران و تسلیت به بن سلمان و شیخ سلمان!
به عنوان یک پرسپولیسی به تیم پرافتخار استقلال بابت این پیروزی غرور انگیز تبریک میگویم.
پاسخ ها
حجازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اگه واقعا پرسپولیسی باشی ازاون بامعرفتاش هستی
هنوز وقت شمردن نیست
سلام دست بچه‌ها ی استقلال واقعا درد نکند سعودی ها بانفوذ در فدراسیون فوتبال آسیا ازجمله محروم کردن بعضی از تیم های مان در زمین خودی ویاانجام تغییرات در زمان ساعت های بازی قصد راه رفتن رو اعصاب بچه‌ها را داشتند که واقعا بچه‌ها ی استقلال و بقیه تیم های مان ثابت کرد ندکه هرنقشه ای بکشندبه امیدخدانتیجه اش جزشکست برایشان نیست وماهمیشه پیروزوسربلندیم
به عنوان یک پرسپولیسی میگم دمتون گرم. روشون کم کردید.
به کوری چشم تاج که باعث سلب میزبانی شد
این تیترهای بچگانه چیه؟
هر کشوری سعی میکنه از تمام امکانات برای گرفتن میزبانی استفاده کنه.
دست بردارید از این بچه بازیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
نکشیمون آقای منطقی
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
موافقم
دم استقلال گرم
پرسپولیسی هستم ولی ایرانیم
آیا فوتبال انقدر مهم است که در حالی که قاتلان سردار سلیمانی به ایران نمی آیند ما به آنجا برویم و فوتبال برگزار کنیم؟ این برد شیرین بر تمام دوستداران فوتبال مبارک باشد ، ایرادی به بازیکنان وارد نیست اینها کارشان را عالی انجام دادند . ایراد اصلی به مسئولین وارد است با وجود این شرایط کاری نکردند .کاش مسئولین ما کمی به عزت ملت ایران فکر کنند ، نه فقط در فوتبال در صنعت و سیاست هم همینطور . چند وقت پیش شنیدم قراردادی با رنو برای بازگشت مجدد این خودرو ساز منافق فرانسوی منعقد شده ، که اگر اینطور باشد ، نه اینکه کلید (به قول بعضی ها که خیلی می فهمند) پیدا نشده بلکه کلید قلابی دارد در سوراخ کلید می شکند و یکی باید وساطت کند و بگوید تا کل قفل خراب نشده و قفل تبدیل به یک زمین سوخته نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
شما میشه لطفا بگید برای درج این نظر گهربارتون از چه امکاناتی استفاده کررید که ایرانی هست، گوشی و اینترنت وحتی برقتون ساخته شیطان بزرگ و شیطان کوچک و غرب رو به افول و شرق وابسته (به جز برادران چینی و روسی) هست. شما اگر خیلی صادقیدواز حرف زدن درامدی کسب نمیکنید لطفا از چیزی استفاده کنید وه کامل تولید خودتونه.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بابا دمت گرم، داشتیم حال می کردیم از این برد شیرین که اومدی یک سطل آب یخ سیاسی خالی کردی تو سرمون.
این سعودیهای بی همه چیز، به قدر کافی سیاسی بازی در آوردن! اسم کلید رو هم آوردی، دیگه تا مغز استخوانمون یخ زد.
استقلال بازي خوبي انجام داد وتوانست با برد شيرين زمين را ترك كند ولي بازيكنان وكادر فني استقلال اين را هم بدانند الاهلي تيم دوره هاي قبل نبود خيلي ضعيف ظاهر شد وامسال در ليگ عربستان نيز نتيجه خوبي نگرفته ولي درحملاتي
كه روي دروازه استقلال داشت خطرناك ظاهر مي شد ودفاع استقلال نيز زياد منسجم عمل نمي كرد ودر دفاع استقلال
ضعف هاي زيادي دارد اگر درمقابل تيم هاي مثل الدحيل والزورا عراق اين شكلي عمل كند كارشان سخت خواهد شد
حتما گل دريافت خواهد كرد جبران در مقابل اين تيم كاراساني نيست كادر فني استقلال بايد براي بازي هاي بعدي حتما
بايد فكري به حال دفاع بكنند چون در غير اينصورت كارشان سخت خواهد شد.

انشاا... هر4 تيم كشورمان در مقابل حريف هاي خود نتيچه خوبي بگيرند تا اين جا بد نبودند حتي تراكتور وفولاد نيز نتيجه مساوي درمقابل تيم هاي قدرتمند اسياي نتيجه بدي نبود. اگر به اين شكل ادامه دهند صعودشان به مراحل بعدي غيرممكن نيست
ای والله؛ افرین.افرین.افرین.شیرمردهای غیور ایرانی.دست علی یارتون
ورزش رو سیاسی نکنید
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
ما ورزشو سیاسی نکنیم ورزش سیاسی هست اینکه با قلدری
میزبایی رو ازمون میگیرن و میدن به سقوطی کوچیکترین نشونشهچشماتو باز کن دنیارو ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
ما ورزش رو سیاسی نکردیم نفوذ قاتلان سعودی تو کنفدراسیون ورزش رو سیاسی کرده وگر نه ایران تنها کشوری هست که هر چهار تیمش تو آسیا حضور داره اما حتی یه میزبانی هم نداره
ورزش واسه دوستیست نه ابزارسیاسی وعقده گشایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
ببند دهنتو جیره خوار
کمانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
اونها عقده ای هستند و عقده گشایی میکنند جنابعالی با دو کلمه زبون فارسی اومدی به ما چیز یاد بدی؟ اما بیشتر فکر میکنم با گریه اینو نوشتی
احسنت به فرزندان غیور ایران زمین
از این زشت تر نمیشود که ورزش را به سیاست پیوند بزنید در ورزش برد و باخت هست مگر ما تا به حال به تیم های عربستانی نباخته ایم پس این رجز خوانی شما کاملا غیر حرفه ای و احمقانه بود.
این بربریت خاورمیانه‌ای باید تموم شه، ورزش یعنی ارتباط دوستانه ملل، چه مسخره بازیه با شکست بچه‌های خودمونو نابود میکنیم با انواع فحش، با پیروزی ربطش می‌دیم به حکومت آل سعود و چیزای دیگه
آرزوی موفقیت برای همه تیمهای ایرانی را در مقابل تیمهای عربی را دارم .
ما باید به رسم ادب یا این بازی رو می باختیم یا مساوی. جواب گل دادن های عربستان رو بد دادیم بالاخره اونا کم نذاشتن و حق مهمان نوازی رو بجا اوردن
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
جوگیر نشو آدم با یک شوکولات دست از هدفش بر نمی داره! گل دادن ! ایرانی ها هم گل دادن منتها تو مستطیل سبز.
تراختوری ها این برد غرور افرین را تبریک میگویند عالی بود
این چه تیتر بچگانه و مسخره ای !
استقلال ۵تازد۵تاهم نزد.ولی خسته نباشیددمتون گرم دل ملت شادشد.تیرخلاص به بن سلمان وعوامل ضدایرانی.دمتون گرم
درپاسخ ب سوال ورزش راسیاسی نکنیدبایدگفت تاوقتی سعودی.بحرین.وعمارات فوتبالش دست حکامش باشه اینه.این کثافتاسیاسیش کردن نه ما.دم بچه های استقلال گرم شخصیت سعودیهالگدمال شد.بچه هامتشکریم
اگه باخته بودیم چی؟ لطفا با این تیتر ها نفرت پراکنی نکنید. فوتبال سیاسی نیست.
متاسفانه در کشور به ما یاد دادن که ما در حال جنگیم.

ورزش معمولا برای ارتباط و دوستی ملت ها است.

چه ببریم و چه ببازیم باید پیام صلح و دوستی ایرانی رو به سراسر دنیا منتقل کنیم.

لذتی بالاتر از دوستی نیست. دشمنی و کینه عاقبتی ندارد.

جالب اینه که دین و ... ما از .....
تبریک به ایران واستقلال دیشب تا آخرین لحضه بازی را تماشا کردم ازاینکه طوفان آبی کشور عزیزم آسیارا درنوردیداحساس افتخار می کنم .
درود بر ایران
ورزش رو سیاسی نکنید. نه به ورزش سیاسی
من طرفدار پرسپولیس و تراکتور هستم ولی از این برد استقلال خیلی لذت بردم . آفرین بچه ها گل کاشتید. درود بر شما.
همه اموراتمان را به سیاست گره میزند طوریکه دلمان میخواد تیمهای ایرانی شکست بخورند
ورزش را سیاسی نکنید
بزرگترین جنایت علیه ایران راعراق انجام داد ولی......
ورزش را سیاسی نکنید
استقلال پرسپولیس فولا د وتراکتور غیرت ایرانی دربرابر حق کشی ای اف سی و اعراب
ایول
با اینکه پرسپولیسی هستم ولی دم استقلال گرم
مگه میشه فرهاد باشه و استقلال برد شیرین نداشته باشه؟؟....ارزوی موفقیت برای همه تیم های ایرانی
خخخ ایرانیان با یک ممیز سردیشون میکنه وبایک خرما گرمی حالادوستان اگر عربستان بای بعدی ببازد بازهم میگویید درود برشیرمرد وپیمرد وال وبل؟ یا فحش ناسزا نثار بازیکنان میکنید؟
خسته نباشید مجموعه ورزشی استقلال. حق همین بود و لاغیرک ۵ بر ۲ احسنت هورا زنده باد
مواظب موزی گری های سعودی ها باشید
من پرسپولیسی هستم .تبریک تبریک به استقلال دمشون گرم
صدها بار تیم های عربستانی تیم های ایرانی له کردند !به کسی مگه تقدیم کردند! والله بعصی موقع ها باید به عربستان حق داد شما فوتبال هم سیاسی کردید در حالی که حتی جریان وهابیت هم چنین نگرشی تداره
پاسخ ها
کمانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
چطوری وهاب؟ پارسی خوب بلدی ها. به یزدان پاک نمیدونی سیاسی چی هست
پرس پولسیم... باعث افتخاره یه تیم از کشورم،به تیمی از عربستان پیروز میشه
خیلی کلیده که استقلالیا به عنوان طرفدارای پرسپولیس پیامهای تبریک میذارن. ناجوانمردیهای طرفدارای استقلال تو 2 تافینال پرسپولیس هیچوقت از یادمون نمیره.
با اینکه آبی هستم اما کمی دلشوره از این برد عجیب دارم!
با توجه به استقبالی که از فولاد در عربستان شد٬ نمی شود به هر چیز عجیب غیر منتظره ای شک کنیم و هی دنبال پشت پرده بگردیم ولی در این مورد خوشی غلبه 5-2 بر تیم عربستانی زیر دلمون بزنه و تامل نکنیم. آیا این هم یه نوع استقبال ساختگی نبود؟
اگر بوده چه دلیلی داشته؟ بدنبال چه هستند؟
بدتر از آن اگر این فقط یک خوشآمد و دلجویی بوده باشد٬ نتیجه آن غفلت استقلال از ضعف های خود که واقعا جای کار دارد نمی شود .
بدنبال این نیستند تا کار به بازیهای مرگ در صعود یا عدم صعود تیم های ایرانی به تیم های عراقی بیفتد تا عربستان نتیجه ای را که در فوتبال می خواستند در سیاست بدست آورند؟
استفاده از واژه "تحقیر" اصلا مناسب فضای ورزشی که خلق اون با مشارکت جوانان رقم میخوره و روحیه و سن و حوزه علاقمندیاشون اغلب فاصله زیادی با فضای سیاست داره نیست. از پیروزی های ورزشی دست مایه ای برای ایجاد هیجانات غیرمنطقی ملی و سیاسی نسازیم.
خاک بر سر تاج و همرده هاش که نتونستن میزبانی برای ایران کسب کنن!!!
کسی که بخاطر یه قلب درد صوری از مملکت فرار کرد و ریاست پر از فسادشو بخشید امروز چجوری روی صندلی کرسی afc میشینه؟؟؟
این آدم خائن به مملکتشه و نباید بتونه به این راحتیا به ایران ورود و خروج کنه!!! بمونه همون ای اف سی برای ادامه زندگی و مداوا!!!
برادر من که از نفرت حرف میزنی ویکی ورزش را سیاسی نکنید ملت ایران خیلی بدبختی ها وسختی ها از جانب این شیخ نشین ها نکشیده پس اگر یک. شب شاد بودن به خاطر برد استقلال این سیاسی نیست این تعصب است
هر کدوم از مسولان فوتبال ایران بگه فوتبال سیاسی نیست یه احمقه چطور شما با تیم اسرائیل بازی نمی کنین اون سیاسی نیست سیاسی فقط برای بقیه ست
من استقلالیم ولی ازچی ذوق زده شدیدکه اینجوری نوشتید؟اولا فوتبال انقدرباسیاست الوده نکنید.دومااین تیم بشدت توضعف قرارداشت هفته های گذشته روهمش باخته پس همچین برددلچسبی برامانبود.سوماجوجه روآخرپاییزمیشمارن.بنظرمن استقلال تودفاع ضعف داشت وتوبازیای بعدی حتما صدمه خواهددید
شاهنامه آخرش خوش است فعلا۰۰۰۰۰۰۰
یعنی بازیکنان استقلال با تیم الاهلی که میلیارد ها دلار خرجش کردن شکستش دادن وبن سلمان با خاک یکسان کردن درس عبرتی باشه برای بن سلمان خاعن کودک کوش
باعرض تبریک به تیم استقلال و هوادارانش،ایا امکان پذیر نیست که ورزش سیاسی نکنید مگر تیم های ایرانی استقلال و پرسپولیس و مال دولت نیستند مگر چند سال گذشته نمایندگان مجلس در مورد پاس و صبا تیم ها را نگرفتند و نابود کردن فقط جهت منافع سیاسی خودشان ،یا اینکه از نظر شما نمایندگان جز حکومتی ها محسوب نمی‌شوند آیا استقلال و پرسپولیس جز حکومتی ها کسی هست یا اینکه از نظر شما دولت جز حکومت نیست ،بیایید واقع بین باشید چندبار از بابت این کلمات ورزش ضربه خورده است ،جودو مگر بابت داستان های سیاسی محروم نشد ،الان هند مگر از پرسپولیس شکایت نکرده بابت یک آدم خودسر اگر باشگاه جریمه یا تحریم شود کی بابت این مسئله جوابگو هست اگر هرگونه جریمه ای شود پول کی به هدر رفته مگر غیر پول مملکت هست فرقی ندارد که باشگاه یا دولت یا شخصی پرداخت کند باز میشود خروج ارز بابت ندانم کاری یک آدم بی اهمیت به وضعیت اقتصادی مملکت ،چقدر باید هواداران باید جنگ اعصاب داشته باشند ،خواهشا با احساسات ملت بازی نکنید ،داستان سفارت عربستان هنوز که هنوز است مملکت دارد توان میدهد نیایید گزک به مخالفان دهید قطعا آنها نفوذ بیشتر ی دارند مگر همین میزبان ی را به آنها ندادند. آیا هیچ مسولی توانست کاری کند پس واقع بین باشید دشمن تراشی نکنید تا کی باید اینجوری باید به مملکت ضربه زد آیا اگر تیمهای ایرانی میزبان بودند این همه برای باشگاه ها هزینه داشت چه بسا احتمال قهرمانی هم داشته باشند بیاید فرهنگ درست را به ملت یاد دهید نه کلمات بی اهمیت و دشمن تراش،ایا با گفتن این کلمات مشکلی حل شده ،ایا میزبانی گرفتید ،ایا هزینه تراشی مملکت را کم کردید یا فقط با احساسات ملت بازی کردید و اتو به رقیب دادن کاری شده
تمام کامنت ها را ببینید و لطفاً نتیجه نوشتن کلمات خود را ببینید همه مخالف حرف شما هستند واقعا باید متن را حذف کنید
من یک پرسپولیسی دواتیشه هستم اماباتمام وجودم افتخارکردم به استقلال،اینجابحث این تیم وان تیم نیست بحث ایران عزیزاست واستقلال هم تیمی ازکشورم ایران دربرابراین پرمدعاهای توخالی،دمتون گرم
تقدیم به تیم پادشاهی سعودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چقدر این تیتر منفور و زشته و نشان می ده همه چیز را سیاسی کرده اند فقط از کسی که این تیتر زشت را نوشته می پرسم اگر عربستان ۵ بر ۲ برنده می شد این تیتر را به سبک خودتان بازنویسی می کردند چه می نوشتند؟؟؟؟!!!!!!
ایول دارین.
دوستان بله درست است که ورزش باید از سیاست دور باشد ولی دراین چند سال ای اف سی وکشورهای عربی با سیاست سر ما را بریدند
درر مورد تیتر خبر(تقدیم به تیم پادشاهی سعودی)
حالا اگر اونا برده بودند تیتر میزدند تقدیم به تیم حکومتی ایران خوشتون میومد
من هم یک پرسپولیسیم از ببرد. استقلال ایران. مقابل این تیم عربستانی خیلی خوشحال شدم غرور آفرین است برای ایران.
واقعا دمتون گرم . گل کاشتیت .
فجر صادق نزدیکه
فقط نادر شاه افشار
خالی هست
سلام بنده طرف سپاهان هستم ولی این پیروزی مبارک باشه زنده باد ایران همه تیمهای ایرانی انشاالله نتیجه خوب بگیرن استقلال طوفان بپا کرد
هر کس وهابیت و وهابی مسلک رو خوار کنه،برای ما عزیز است،،،،چه عالم دین،چه مردم،در هر صنف ،و چه ورزشکار،،،زنده باد فوتبالیست های با غیرت ایران،
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
اولا که جای این افکار در زمین ورزش نیست. ثانیا با یک باخت در فوتبال کسی خوار و ذلیل نمیشه. این افکار تاریخ مصرفشون گذشته. فکر این باشید که ممکنه تیم های ما هم از وهابی ها ببازند.... آیا باز هم نظرتون همینه؟؟؟
من طرفدار فولادم ولی از برد استقلال و دیگر تیمهای ایرونی خیلی خوشحالم . از ادبیات ناشر در سیاسی کردن بازیها دور از حرفه ای گری ورزشه
واقعا ضعیفید
ورزش سیاسی نیست
سلام. لطفا ورزش رو سیاسی نکنید.
دوستان عزیز به نظرتون بازیکنان استقلال همانند بازیکنان تیم سعودی روزه داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
چون تو سفر بودند نه
من به عنوان یک پرسپولیسی به تیم استقلال افتخار میکنم و براشون آرزوی موفقیت میکنم
من پرسپولیسی ام ولی با برد استقلال واقعا دلم خنک شد
شما که میگید ورزش سیاسی نیست
یا تو این دنیا زندگی نمی کنید یا مثل کبک سرتونو کردید تو برف ادای روشنفکرا و نوعدوستانو در میارید
نه تنها فوتبال که کل و.رزشهادرگیر سیاسته- مگه همون خارج نشینها نبودند که پیشنهاد داده بودند از حضور کشتی گیرامون جلوگیری بشه و یا اجازه ندند که ورزشکارامون تو بازیهای جهانی شرکت کنند - این اگه بازی کثیف سیاسی نیست پس چیه
چندساله رژیم منحوس سعودی داره با لابیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا رو علیه باشگاهامون می شورونه به بهانه عدم امنیت و این غلط کارائیها- خودشون درگیر جنگند ایران رو نا امن می دونند اونوقت بازی باشگاههای ما رو میندازند تو کشورهایی که از اونا حمایت می کنند.....
سلام چه پرسپولیسی چه استقلالی اگه با برد تیمهای ایرانی ناراحت شوند به نظر من نباید دم از غیرت و انسانیت بزنند،من استقلالیم و تو دو دوره قبل تا فینال با پرسپولیس خوشحالی کردم و بیشتر از تیم خودم استرس داشتم
ورزش و سیاست جداست و هر لحظه ممکن است ورق برگردد در موقع پیروزی نباید مغرور بود و در موقع شکست نباید نا امید شد
نژاد پرستی یک رفتار زشت غیر انسانیست
نژاد پرستی و سیاسی کاری از مطالبتون موج میزنه ... واقعا متاسفم ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی