بازدید 10776
۵

تکذیب ادعای برخی نمایندگان درباره خسارات نطنز

نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر اینکه شیطنت رسانه‌ای صهیونیست‌ها و ادعای حجم بالای خسارت در نطنز، ناشی از شکست آن‌ها در رسیدن به اهداف تروریسم هسته‌ای‌شان است، گفت: دانشمندان و متخصصان ایرانی در نطنز با صلابت و امیدواری بیشتری در حال ارتقای توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 14 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رئیس کارگروه هسته‌ای مجلس از بازددید برخی از نمایندگان از تاسیسات هسته‌ای نطنز خبر داد.

سارا فلاحی رئیس کارگروه هسته‌ای مجلس شورای اسلامی، در تشریح بازدید برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تاسیسات هسته‌ای نطنز، اظهار داشت: به دنبال اختلال در سیستم برق رسانی سایت هسته‌ای نطنز چند تن از اعضای کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متشکل از ابراهیم عزیزی، وحید جلال‌زاده، جواد کریمی قدوسی و بنده از این سایت بازدید کردیم.

وی در همین راستا، افزود: اختلال بامداد ۲۲ فروردین توقفی جدی در برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نکرده است و بخش اعظم سانتریفیوژ‌های (IR۱) در حال فعالیت هستند. اختلال مذکور خسارتی سطحی به بخشی از واحد‌های نیرورسانی و سانتریفیوژ‌ها وارد نموده است که به سرعت در حال بازسازی هستند.

رئیس کارگروه هسته‌ای مجلس، ادامه داد: نکته قابل توجه این است که برخی از ماشین‌های آسیب دیده به واسطه این که عمر مفیدشان در حال اتمام بود در نوبت خارج شدن از چرخه غنی سازی و جایگزینی با ماشین‌های پیشرفته بودند که این مهم به سرعت در حال انجام است.

فلاحی با تاکید بر اینکه شیطنت رسانه‌ای صهیونیست‌ها و ادعای حجم بالای خسارت در نطنز، ناشی از شکست آن‌ها در رسیدن به اهداف تروریسم هسته‌ای‌شان است، گفت: دانشمندان و متخصصان ایرانی در نطنز با صلابت و امیدواری بیشتری در حال ارتقای توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس بیان کرد: اعلام خرابی‌ها و خسارت‌های فراوان در نطنز توسط برخی نمایندگان نیز ناشی از گمانه‌زنی و احتمالات بوده و این اظهارنظر‌ها مبتنی بر بازدید‌های میدانی و کارشناسی نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
درست حرف بزنید همش حرف عوض نکنید
چرا داری میپیچونی
خیلی صریح و ساده بگو بعضی از نمایندها وقیحانه دروغ گفتن
چرا با این همه نفوذ دشمن درخصوص مصاحبه ایشان واثر انفجار و میزان دامنه ان که یک نوع خبر رسانی بود به سادگی عبور میکنیم.
لطفا" به آقایان زاکانی و عباسی هم اطلاع بدهید .
حرف رایگان زدن آسان است !!! با صلابت !!!! وبا قدرت !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر