بازدید 7003
۱

دستگیری عاملان ریختن آب در بطری شیر

کد خبر: ۱۰۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 11 April 2021

سه مرد شیاد که در اقدامی عجیب داخل بطری‌های شیر یک کارخانه لبنیاتی معروف آب اضافه می‌کردند پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار سوءاستفاده از کارخانه مورد نظر عنوان کردند.

به گزارش ایران، آخرین روز هفته گذشته فیلمی بسرعت در فضای مجازی منتشر شد که در آن سه مرد در داخل کامیون حمل و توزیع شیر پاستوریزه یکی از کارخانه‌های معروف در حال مخلوط کردن بطری‌های شیر با آب هستند. پس از انتشار این فیلم و واکنش‌های فراوان از سوی کاربران صبح دیروز رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری این سه مرد و انگیزه آنها از این اقدام عجیب خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی دراین باره گفت: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و مشاهده افرادی که مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل بطری‌ها بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در جریان آن ساعاتی بعد سرنخ‌هایی از این افراد به دست آمد.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، گفت: این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که تمام بطری‌های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته‌اند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.

گودرزی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هیچ کدام از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر مدیرعامل این شرکت لبنیاتی در توضیح این فیلم گفت: وقتی ده‌ها نفر از داخل و خارج کشور این فیلم را برایم ارسال کردند به محض مشاهده این فیلم تحقیقات آغاز و مشخص شد این مردان کارگر و کارمند هستند که باید رفتار و علت این حرکت آنها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. اما احتمال زیادی وجود دارد که این رفتار، یک عمل تخریبی باشد زیرا رقابت بین شرکت‌ها زیاد است؛ البته بررسی ما تنها در این خصوص نیست و امکان دارد یک کارگر به هر دلیلی کاری یا اقتصادی دست به این عمل زده باشد که مورد بررسی است.

کارگری که این رفتار را کرده است شناسایی شده و با او گفت‌و‌گو خواهم داشت تا ابعاد علت این حرکت را مطلع شوم و آن زمان است که می‌توانم دقیق‌تر در مورد علت انتشار این فیلم پاسخ بدهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فیلم بردار را دستگیر نکردند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان