بازدید 10558

سازمان‌منفعل تعزیرات منحل شود به‌نفع بیت‌المال است

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سوء استفاده از معیشت مردم از گرانی مرغ تا صف‌های طویل روغن و اقلام خوراکی برای رسیدن به اهداف سیاسی به ضرر ملت ایران است.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 11 April 2021

به گزارش تابناک، ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با  خانه ملت، در مورد گرانی‌های اخیر گفت: بیشتر گرانی بازار که امروز به مردم فشار می‌آورد نشات گرفته از مسائل سیاسی است که در سال‌های اخیر برخی از مسئولان برای رسیدن به اهداف سیاسی از مسیر اقتصادی که مستقیما با معیشت مردم در ارتباط است ورود پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر پیشنهاد مذاکرات گام به گام با آمریکا از طرف دولتمردان ارائه می‌شود علیرغم اینکه مقام معظم رهبری بارها در خصوص چارچوب مذاکرات تاکید کرده‌اند تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود مذاکره صورت نمی‌گیرد. در حال حاضر هم تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم و هم با مشکلات معیشتی روبرو هستیم.

ابوترابی ادامه داد: سوء استفاده از معیشت مردم از گرانی مرغ تا صف‌های طویل روغن و اقلام خوراکی برای رسیدن به اهداف سیاسی به ضرر ملت ایران است.

گروگان گیری معیشت مردم با اهداف سیاسی برای وادار کردن نظام برای مذاکره راه حل مناسبی نیست که امروزه در قالب کمبود کالا و گرانی اقلام خوراکی شاهد آن هستیم


نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: گروگان گیری معیشت مردم با اهداف سیاسی برای وادار کردن نظام برای مذاکره راه حل مناسبی نیست که امروزه در قالب کمبود کالا و گرانی اقلام خوراکی شاهد آن هستیم. گرانی‌هایی که شاهد آن هستیم عمدی بوده برای وادار کردن نظام در جهت اجرایی شدن طرح مذاکره گام به گام که متاسفانه نتیجه آن را در کوچک شدن سفره ایرانیان می بینیم.

وی یادآور شد: شدت گرفتن گرانی‌ها برای رسیدن به اهداف سیاسی توسط کابینه دولت دوازدهم، خلاف فرموده‌های رهبر معظم انقلاب است در این بین اعتماد دوباره به آمریکا اشتباه بزرگی است فراموش نکنیم برجام گلابی و سیب گندیده ای بود که امروزه نتیجه ان را در معیشت مردم می‌بینیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر وجود سازمان‌های مرتبطی مثل تعزیرات در جهت کنترل قیمت کالاهای اساسی تاثیری نداشته اگر جمع شود به نفع بیت المال کشور خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۱
اگر منحل بشه خیلی خوبه فقط نمایندگان محترم سازمان مزخرف تری جاش تصویب و تاسیس نکنند
مبالغ حقوق وهزینه ایی سازمان تعزیرات را محاسبه کنند تا ببینند که سر به فلک میزند !!!سازمانی که هیچ کارایی ندارد بود ونبودش فرقی نمیکند
گرانفروشی می کنند مردم ضرر می کنند ولی دولت گرانفروشان را جریمه می کند و سود می برد، رشوه بگیران، اختلاس گران، مفسدان اقتصادی و ... را دولت می گیرد و تنبیه شان می کند جریمه می گیرد و رد مال می شوند و ..... مردم ضرر می کنند و دولت سود می برد، قاچاقچیان را می گیرند دولت جریمه می کند مالشان را مصادره می کند و مردم ضرر می کنند در هر حال دولت عزیز وسط لحاف خوابیده ضرر نمی کند بلکه از هر فرصتی برای سود بردن استفاده می کند و آخرش می گوید بودجه کم داریم. علی برکت الله.
تو دیگه هیچی نگو منتصب حداقلی
اگر سیستمهای نظارتی در دولت (حراست، بازرسی، ارزشیابی، تعزیرات) در طول انقلاب صحیح اقدام نموده بودند شاهد این خروجی نارضایتی و بی اعصابی و سردرگمی مردم نبودیم. علی برکت اله
علیرغم اینکه من این آقا را قبول ندارم ولی این حرفش حسابی است، چون تعزیرات یک مجموعه موازی و بی اثر ومنفعل هستند
این انسانهای مریضی که برای اهداف سیاسی معیشت مردم را بازیچه خود قرار داده اند را به مردم معرفی کنید تا پوست متعفنشان را با نمک دریا پر کنند.
خیر عزیز من کلی در امد برا دولت از محل جریمه ها میسازه
این سازمان میبایست به قوه قضائیه ملحق شود تا گران فروش ومفسدین ارزاق عمومی پاسخگوی محکه قضا باشند با جریمه اندک کار درست نمیشود قیمت گذاری ها در کشور باید اصلاح گردد و توان سازمان بسیح نیز برای همکاری با این سازمان استفاده گردد وگر با نه مامور رشوه بگیرد تعزیرات کار درست نمیشود ضمناٌ این سازمان با افراد خاطی خود چه برخوردی داشته وچرا آمار این افراد را نمیدهد
واقعا سهم سازمان تعزيرات چيه؟ منم با انحلالش موافقم. پس وظيفه اصلي اين سازمان چيه ، داره چيكار ميكنه
از ریاست محترم جمهور درخواست داریم برای خنثی کردن توطئه ها موضوع انحلال را به همه پرسی بگذارند . یکی از طرفداران پر و پا قرص همه پرسی یا رفراندوم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر