بازدید 41595
روایت بشارتی از تقلای برخی برای ابطال انتخابات در 2 خرداد 76؛

به آقای ناطق گفتم «شیخنا رای نیاوردید!»

آن فرد با اینکه هیچ مسئولیت رسمی در زمینه برگزاری انتخابات نداشت از نتیجه انتخابات گزارشی به رهبر انقلاب می‌دهد و خواستار ابطال انتخابات می‌شود. رهبری در پاسخ، برخورد خیلی شدیدی با وی می‌کند که ظاهراً سابقه نداشته است، با این مضمون که چگونه به خودت اجازه می‌دهی این‌طور درباره نظام فکر کنی و تصمیم بگیری؟
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳ 15 June 2010
علی‌محمد بشارتی مسئول برگزاری انتخابات در دولت آیةالله هاشمی رفسنجانی به افشای ناگفته‌هایی در خصوص انتخابات دوم خرداد سال 76 پرداخت.

به گزارش "تابناک" وی در این باره گفت: من در آن روزها شنیدم که یکی از آقایان ساعتی قبل از اینکه تقریباً بر همه روشن بشود که چه کسی پیروز انتخابات دوم خرداد 76 است، وقت می‌گیرد و خدمت رهبر انقلاب می‌رسد.

بنابر این گزارش وی که با پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir گفت‌وگو می کرد، افزود: آن فرد با اینکه هیچ مسئولیت رسمی در زمینه برگزاری انتخابات نداشت از نتیجه انتخابات گزارشی به رهبر انقلاب می‌دهد و خواستار ابطال انتخابات می‌شود. رهبری در پاسخ، برخورد خیلی شدیدی با وی می‌کند که ظاهراً سابقه نداشته است، با این مضمون که چگونه به خودت اجازه  می‌دهی این‌طور درباره نظام فکر کنی و تصمیم بگیری؟

وی در خصوص انتخابات 76 گفت: تقریبا در آخرین ساعات بازشماری آراء بود که آقای ناطق نوری به من زنگ زد و گفت: چه خبر؟ گفتم «شیخنا رای نیاوردید!» گفت: باید چه کنیم؟ گفتم برای رقیب پیام تبریک صادر کنید که ایشان هم انجام داد.

بشارتی گفت: حالا ایشان ممكن بود بر اساس ذهنیتی كه در خیلی از افراد جامعه و اطرافیان ایشان پیش آمده بود، پایش را در یك كفش می‌كرد كه من رئیس‌جمهورم و نتیجه‌ انتخابات توسط عواملی عوض شده و از این دست حرف‌ها، اما همیشه مهم‌ترین مسأله در جمهوری اسلامی این بوده كه همه‌ طرف‌ها به قواعد بازی و به حد و مرزهای قانونی احترام می‌گذارند.

متن کامل این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دوستدار و دلسوز نظام به آقاي ناطق و اطرافيانش ميگويند نه به بعضيها.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی