بازدید 18990
۲
زیدان به شکست دادن کومان ادامه می‌دهد؛ این بار با طعم صدرنشینی

رئال مادرید: ۲ بارسلونا: یک | آسمان برای آخرین ال کلاسیکوی مسی گریست؟

سفیدهای مادرید زیر بارش شدید باران، برای سومین مصاف پیاپی رقیب و دشمن همیشگی خود را مغلوب کردند اما این بار با تکیه زدن به صدر جدول لالیگا، شیرینی دوچندانی چشیدند. اگر شایعات حقیقت یابد، این آخرین ال کلاسیکوی تاریخ با مسی بود.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 11 April 2021

شکست بارسلونا به عادت زیدان تبدیل شده است و پیروزی امشب رئال مادرید با صدرنشینی پس از مدت‌ها عقب ماندن از اتلتیکو، شیرینی دو چندانی نصیب سفیدها کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ باشگاه رئال در هوای باران سیل آسای مادرید، شنبه شب در آل کلاسیکو شماره دویست‌وچهل‌وپنج، در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو و در چارچوب هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا حسرت رقیب کاتالانی را برای چشیدن طعم پیروزی به بیش از دو سال افزایش دهند.

رئال مادرید ۲ بارسلونا یک | آسمان برای آخرین ال کلاسیکوی مسی گریست؟

آخرین حضور مسی در آل کلاسیکو؟

این تقابل از جهت دیگری هم بااهمیت بود، اینکه لیونل مسی با چهل و پنجمین حضور در آن رکورد بیشترین بازی در بزرگترین دربی فوتبال دنیا، رکورد تازه ای بر جا گذاشت؛ رکوردی که شاید همینجا متوقف شود و این آخرین حضور نابغه و فوق ستاره پا به سن گذاشته بارسا در این میدان بود.

مسی در هشت بازی اخیرش مقابل رئال مادرید در گلزنی ناکام بوده و این برای بهترین گلزن تاریخ این دربی حساس و زیبا، بی سابقه است. به این ترتیب گویا زنگ پایان حضور لئو در لالیگا به صدا درآمده باشد و او در پایان فصل جاری پروژه مدنظرش را عملی کرده و پیراهن باشگاه دیگری را بر تن کند.

با این حال دل هواداران بارسلونا که به گل‌های پرتعداد او به دشمن دیرینه مادریدی عادت کرده بودند، برای شماره ۱۰ تنگ خواهد شد و بعید است به این زودی ها اعجوبه ای چون پسر کوچک آرژانتینی در تیم آنها و حتی فوتبال جهان ظهور کند.

 

برد رئال مادرید با گلزنی آماده‌ترین ستاره های چندهفته اخیر

کهکشانی‌ها در نیمه نخست با گل زیبای پشت پا از کریم بنزما در دقیقه سیزدهم از حریف پیش افتادند. در ادامه پس از خطا روی وینیسیوس جونیور، مادریدی‌ها پشت محوطه جریمه بارسا صاحب ضربه ایستگاهی شدند که تونی کروس در دقیقه ۲۸، این توپ را به تور دروازه آبی و اناری‌ها چسباند.

رئال مادرید ۲ بارسلونا یک | آسمان برای آخرین ال کلاسیکوی مسی گریست؟

رئال مادرید در ۴۵ دقیقه نخست فرصت‌های گلزنی خوب دیگری نیز به دست آورد که نتوانست از آن‌ها استفاده کند. بارسلونا نیز در دقایقی به دروازه تیم میزبان یورش برد و بهترین فرصت آنها، ضربه لیونل مسی از نقطه کرنر بود که به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

همچنین یک صحنه مشکوک خطا در محوطه جریمه روی وینیسیوس و پنالتی برای رئال مادرید دیده نشد که داور ویدئویی هم در آن دخالت نکرد.

بارسلونا نیمه دوم جلو کشید و در کنار ایجاد فرصت‌های بیشتر روی دروازه حریف، موقعیت‌های طلایی را نیز در ضدحمله‌ها تقدیم رئال کرد که بازیکنان زیاد قدر آن‌ها را ندانستند.

اما بالاخره در دقیقه ۶۰ شاگردان کومان توسط اوسکار مینگزا به گل اول رسیدند تا به جبران نتیجه امیدوار شوند. جوان‌های رونالد کومان موقعیت‌های گلزنی دیگری هم به دست آوردند که آن‌ها را از دست دادند. همچنین در دقایق رو به پایان مسابقه، مارتین برایت‌ویت پس از برخورد با فرلان مندی در محوطه جریمه رئال مادرید نقش بر زمین شد که داور مسابقه، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ثانیه‌های پایانی هم ترشتگن به محوطه جریمه رئال مادرید آمد تا گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه او هم راهی به سمت دروازه کهکشانی‌ها پیدا نکرد.

رئال مادرید ۲ بارسلونا یک | آسمان برای آخرین ال کلاسیکوی مسی گریست؟

بارسلونا در دقیقه پایانی وقت‌های تلف شده، یک توپ عالی را در شلوغی شش قوم به تیز افقی دروازه کوبید تا باران سه امتیاز حساس این بازی را از مقابل نام آن‌ها در تابلوی نتیجه بشورد!

همچنین کاسمیرو هافبک برزیلی رئال، در دقایق ۸۹ و ۹۰ با دریافت کارت زرد از داور، از زمین مسابقه اخراج شد تا رئال مادرید با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه دهد. لیونل مسی نیز در این مسابقه عملکرد پُرفروغی ارائه نکرد تا پس از غیبت رونالدو در دیدار‌های ال‌کلاسیکو، همچنان در گلزنی به رئال ناکام بماند.

این سومین پیروزی متوالی رئال مادرید در تقابل با بارسلونا بود که باعث شد شاگردان زیدان با ۶۶ امتیاز و شرایط بهتر در دیدار روبرو با اتلتیکو مادرید، موقتاً به صدر جدول لالیگا صعود کنند. بارسلونا هم با ۶۵ امتیاز در رتبه سوم جدول ماند.

رئال مادرید ۲ بارسلونا یک | آسمان برای آخرین ال کلاسیکوی مسی گریست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فقط مسی
داوری عجیب اشتباه نتیجه بازی رو کامل عوض کرد گل دوم رئال اصلا خطا ی بازیکن بارسلون نشد وداور خد اقل دو پتالتی به نفع بارسا رو نگرفت من طرفدار بارسا نیستم وبرام هیچ تیمی فرق نداره ولی داور سر بارسا رو برید واصلا در حد این بازی نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار