بازدید 8383
۳

طوفان کرونا در مازندران؛ ورود به استان ممنوع شد

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران اعلام کرد؛ به افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 09 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از ساری، همزمان با ورود استان مازندران به چهارمین موج از شیوع کرونا ویروس در بهار ۱۴۰۰، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بیستم فروردین ماه جاری طی اطلاعیه‌ای ورود به استان را ممنوع اعلام کرد.

گفتنی است؛ بر طبق این اطلاعیه، به افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.

متاسفانه شواهد نشان می‌دهد که مازندران میزبان طوفانی از کرونا بوده و اوضاع اصلا خوب نیست، بسته شدن راه‌های ورودی و خروجی استان می‌تواند یکی از اقدامات مقابله‌ای باشد چراکه کار از پیشگیری گذشته است.

امید آن که هم‌طونان در این شرایط با توجه با اوضاع وخیم استان دست از مسافرت‌های غیرضروری برداشته و با جان خود و مازندرانی‌ها شوخی نکنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
این استان مشکل اساسیش رفت و امد دائمی و دورهمی گرفتن و طایفه ای زیستن مردمشه... مثلا ۲۰ نفر با هم میرن خونه اقوام... و با هم ناهار و شام میخورن...خب طبیعیه که طوفان بپا بشه... حالا که مسافر هم به موضوع قبلی اضافه شده طبیعتا دیگه نمیشه بسادگی پیشگیری کرد...
حالا که گند زدین به جان مردم مازندران ..از اول باید جلوی مردم برای سفر گرفته میشد مگه ما چه گناهی کردیم تو این اوضاع همه میاین شمال...اخرش میگن ما نیایم شما درامدتون صفره اقا نخواستیم بیکار و بی پولی بهتره که جان خانوادمونو تو خطر بندازین ..حالا چه فهیده ی داره الان میبندین جادها رو باز دوماه دیگه بازم شروع میکنن به گند زدنشون همه اینا به درک بعضیها انقد شهور ندارن هر چه اشغال دارن میریزن بیرون تو خیابون تو جنگل...کی میشه ما درست بشیم ...ای خدا
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان !
تکلیفش مشخصه ! خواهشا اول از ملازندرانی ها بخواهید که شیوه نامه ها رو رعایت کنن ! گردن مسافرا نندازین ! مسافرا از ترس اینکه از مردم بومی نگیرن خرید دو هفته شون رو یه جا میکردن !!! الان دیگه مازندران فقط شده مشاور املاک ! همینجوری یه نگاه بکنید ببینید چند تاشون تو املاکی ماسک زدن ! اونوقت خودتون میتونید قضاوت کنید !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان