بازدید 8746

دوره‌های جمع بندی برای کنکور

کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 10 April 2021

دوره‌های جمع بندی برای کنکور

در ایامی به سر می‌بریم که ویروس منحوس کرونا، تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بسیاری از فعالیت‌های روزمره انسان‌ها مختل شده است. در این بین، اختلال در برنامه‌های آموزشی کشور، بزرگترین ضربه را به دانش آموزان و دانشجویان عزیز وارد می‌کند و این امر باعث نگرانی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان می‌شود.

در این ایام، دانش آموزان و دانشجویان از کلاس‌های آموزشی حضوری بی بهره بوده و به طبع، فرآیند یادگیری به خوبی انجام نخواهد شد. اینگونه که پیداست، این ویروس فعلا میهمان ما خواهد بود و در آینده نزدیک، بازگشت به اوضاع سابق دور از تصور است. ولی به این معنی نیست که باید تا پایان این دوره بیکار باشیم و دست از فعالیت‌های روزمره برداریم. به هرحال زندگی در جریان است و فعلا مجبوریم تا خودمان را با شرایط وفق بدهیم. یکی از تغییرات اساسی در این دوران، شیوه آنلاین تدریس است. این راستا، انواعی از موسسات آموزشی آنلاین به وجود آمده که انتخاب از بین آن‌ها سخت به نظر می‌رسد!

به یاد داشته باشید که این تصمیم، بر روی آینده تحصیلی شما تاثیر فراوانی می‌گذارد؛ به طوری که با یک انتخاب نادرست، زمان و هزینه خود را به طور کامل از دست می‌دهید. اما ویژگی یک کلاس خوب آنلاین چیست؟ موسسه آموزشی تاملند با تیمی زبده و حرفه‌ای، از پیشگامان آموزش آنلاین در کشور بوده است و شما را در این انتخاب مهم یاری خواهد کرد.

آموزشگاه آنلاین تاملند، مدرسه‌ای به وسعت ایران

بسیاری از والدین همواره نگران وضعیت تحصیلی فرزند خود بوده و به دنبال بهترین کلاس‌های آموزشی می‌باشند. اما در این بین ممکن است از کیفیت کلاس‌های آموزشی اطلاعی نداشته باشند و بخواهند که قبل از پرداخت هزینه، اطمینان لازم و کافی کسب کنند که نه زمان فرزندشان هدر برود و نه پولشان! علاوه بر آن، تعدادی از دانش آموزان به علت اینکه از کلاس‌های آموزشی پیشین خود راضی نبودند، به راحتی به هر موسسه‌ای اطمینان نکرده و به دنبال بررسی کیفیت آن خواهند بود.

برای همه ما در دوران دانش آموزی و یا دانشجویی پیش آمده که بنا به هر دلایلی نتوانیم سر کلاس حاضر شویم و از مطالب آن جلسه متاسفانه بی بهره می‌ماندیم. ممکن است همین مشکل در کلاس آنلاین نیز پیش بیاید و شما به هر دلیلی نتوانید در کلاس شرکت کنید!

آیا نباید به نکات جلسه مورد نظر دسترسی داشته باشید؟ پاسخ خیر است.

تاملند به فکر همه دانش آموزان در هر شرایطی است. پس از اتمام کلاس، تمام جلسات به صورت ضبط شده بر روی پنل کاربری شما قرار گرفته و هر وقت که زمان مناسب داشتید، می‌توانید از کلاس بهره مند شوید.

تعداد کثیری از رتبه‌های برتر کنکور سراسری، موفقیت خود را مدیون برنامه ریزی درسی مشاور تحصیلی خود می‌دانند. در این راستا، بسیاری از دانش آموزان به دنبال یک مشاور و برنامه ریز تحصیلی مناسب هستند و معمولا در این راه به دام افراد سودجو می‌افتند. به خصوص در این بازه زمانی که تمام فعالیت آموزشی شما در منزل به صورت غیر حضوری می‌باشد، نیاز به یک مشاور تحصیلی قطعا احساس می‌شود. در این راستا، باز هم تاملند به یاری شما شتافته است. تاملند با بهره‌گیری از مشاورین سرشناس حوزه آموزش، به کمک شما آمده است تا بتوانید بهترین نتیجه را در زمان باقی‌مانده کنکور به دست آورید.

با کلاس‌های نیترو تاملند، آنلاین سبقت بگیر

با نزدیک شدن به کنکور، اهمیت دوره و جمع بندی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. استرس ناشی از این ماراتن بزرگ نیز باعث می‌شود که طبقه بندی مباحث مختلف در ذهن شما به هم بریزد. به علاوه دروسی هستند که از مطالعه آن‌ها چندین هفته می‌گذرد و همانطور که اطلاع دارید، تنها با تکرار و تمرین، اطلاعات مورد نظر وارد حافظه بلند مدت می‌شود. همه این عوامل دست در دست یکدیگر می‌دهند تا شما به فکر یک برنامه مرور و جمع بندی باشید!

تثبیت نقاط قوت و رفع ضعف‌های شخصی از مزایای یک برنامه جمع‌بندی مناسب و اصولی است. مرور مجدد دروس مطالعه شده در طی سال و همچنین بررسی تست‌های مرتبط هر موضوع در کنکور سالهای اخیر، از ارکان اساسی برنامه ماه‌های پایانی کنکور است. دوره های نکته و تست نیترو تاملند ، همه آن چیزی است که یک شما در ماه‌های پایانی منتهی به کنکور به آن احتیاج دارید. حضور برترین اساتید کشور در کنار برنامه‌ای جامع و منظم می‌تواند به شما در کسب رتبه دلخواهتان کمک کند.

برنامه جمع بندی شما باید به گونه‌ای باشد که تمام نکات کنکوری را دربربگیرد و باعث ایجاد نظم ذهنی شود. ممکن است چینش چنین برنامه‌ای برای دانش آموزان کار سختی به نظر برسد، ولی گروه آموزشی تاملند با برنامه‌ای ویژه به سراغ دانش آموزان کنکوری آمده است! برنامه‌ای که شما را از هرگونه کتاب و جزوه برای دوره و جمع بندی بی نیاز می‌کند.

نیتروتاملند چه ویژگی هایی دارد؟

برنامه دوره و جمع بندی شما باید به صورتی باشد که علاوه بر مرور مباحث درسی، به بیان نکات پر تکرار کنکوری نیز بپردازد؛ نکاتی که به احتمال زیاد در آزمون سراسری مطرح شده و می‌توانند مستقیم بر روی رتبه شما تاثیر بگذارند. در واقع این نکات مهم در قالب سوالات کنکور سراسری داخل و خارج کشور و نمونه سوالات مهم آزمون‌های آزمایشی ارائه می‌شود.

خبر خوب دیگر اینکه علاوه بر انواع سوالات بیان شده، تست‌های شبیه ساز کنکور سراسری نیز در کلاس‌های نیتروتاملند بررسی خواهد شد. ممکن است تا به حال در کلاس‌های سالیانه تاملند ثبت نام نکرده باشید و استرس عدم اطلاع از نحوه تدریس اساتید و مفاهیم بیان شده در کلاس‌های تاملند را در ذهن خود داشته باشید. به هیچ عنوان نگران نباشید؛ ما به فکر تمام دانش آموزان هستیم! تاملند امکان مشاهده جلسات اول تدریس اساتید را به صورت کاملا رایگان فراهم کرده است تا شما عزیزان بدون هیچگونه نگرانی بتوانید ثبت نام انجام دهید. البته مهارت اساتید تاملند ثابت شده است و همگی توانسته‌اند در نحوه تدریس خود خوش بدرخشند! علاوه بر این، تمام نکات لازم برای رتبه برتر شدن در نیتروتاملند بیان شده و برای دانش آموزی که در کلاس‌های سالیانه شرکت نکرده است، هیچ نگرانی وجود ندارد.

تمامی کلاس‌های موسسه تاملند به صورت آنلاین می‌شود و شما می‌توانید سوالات مطرح شده هنگام تدریس را از استاد خود بپرسید. موسسه تاملند دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد و پیگیر تمامی مشکلات شما خواهند بود. علاوه بر کلاس‌های آنلاین، جزوه و نمونه سوالات در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

دوره‌های جمع بندی برای کنکور

بسته مشاوره نیتروتاملند

بدون برنامه ریزی، هیچ شناختی از مسیر خود نخواهید داشت و به مرور دچار آشفتگی ذهنی خواهید شد. اگر به دنبال مشاورین برتر در تمام زمینه‌های تحصیلی هستید، پیشنهاد ما استفاده از بسته‌های مشاوره نیتروتاملند خواهد بود.

انواعی از جلسات مختلف تغيير نگرش به موفقيت تحصيلى،تعيين هدف،آموزش كامل خلاصه‌نويسى،هنر آزمون دادن و... برگزار خواهد شد. برای اطلاع از روند برگزاری جلسات و اطلاع از انواع کلاس‌های آموزشی و بسته‌های مشاوره، به سایت تاملند به آدرس https://tamland.ir مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی