بازدید 12676
دادخواست طرفداران ریپل از نامزد ریاست SEC برای پس گرفتن شکایت از این شرکت

دادخواست طرفداران ريپل برای پس گرفتن شكايت

مدافعان XRP دادخواستی عمومی را منتشر کرده و از نامزد پست ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست کرده اند که به شکایت این نهاد از شرکت ریپل پایان دهد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 09 April 2021

پس گرفتن شكايت از ريپل

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، جامعه ریپل دادخواست عمومی را راه اندازی کرده که خواهان «توقف جنگ» علیه XRP است. توماس هاج (Thomas Hodge)، بنیان گذار شرکت کریپتو اند پالیسی (Crypto & Policy)، دادخواستی را در وب سایت Change.org خطاب به گری گنسلر (Gary Gensler)، نامزد ریاست SEC، منتشر کرده و از او می خواهد به محض تأیید صلاحیتش در سنا به عنوان رئیس SEC، به شکایت علیه ریپل خاتمه دهد.

شرکت کریپتو اند پالیسی روز چهارشنبه با اعلام این خبر از گنسلر خواست که انگیزه های احتمالی جی کلیتون (Jay Calyton)، رئیس سابق SEC، و ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر امور مالی شرکتی او، را برای «طرفداری» از بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و تلاش همزمان برای آسیب زدن به XRP، بررسی کند. در این دادخواست ادعا شده که کلیتون و هینمن ممکن است منافع مالی در بیت کوین و اتر داشته باشند:

کلیتون و هینمن زمانی که هنوز در سمت خود بودند، از آنها پرسیده شد که آیا بیت کوین و اتر اوراق بهادار هستند؟ آنها به صراحت و در حالی که صدایشان ضبط می شد، گفتند: نه اینها اوراق بهادار نیستند، به تجارت آنها ادامه دهید. هر دو آن ها از شركت هایی كه منافع مستقيم يا منافع غيرمستقيم آشکار در این مسئله داشتند، پول گرفتند تا این اظهارات عمومی را مطرح کنند.

هاج فراتر رفته و ادعا کرده است که هینمن «میلیون ها دلار» از شرکت حقوقی سیمپسون تاچر (Simpson Thacher) که عضوی از اتحاد سازمان های اتریوم است، دریافت کرده است. در این دادخواست ادعا می شود كه هینمن «از این شركت چک دریافت می کرد» در حالی كه این شركت با پشتیبانی از عرضه اولیه سکه غول استخراج چینی «كنعان» (Canaan)، درآمد کسب می كرد.

این مدافع XRP به وضعیت حقوقی نامشخص این ارز دیجیتال اشاره کرد و بیان داشت که کلیتون چهار سال در سمت ریاست SEC سپری کرد اما در مورد اینکه آیا XRP اوراق بهادار است یا خیر، هیچ پاسخ واضحی نداد. هاج ادامه داد:

اما کلیتون در آخرین روز حضور خود در این سمت، شکایت SEC را به پرونده حقوقی عظیمی علیه ریپل تبدیل کرد و مدعی شد که این شرکت به مدت هفت سال XRP را به عنوان اوراق بهادار غیرقانونی ثبت نشده فروخته است [...] SEC ادعا کرد که ریپل و همه دارندگان XRP باید در هفت سال گذشته می دانستند که XRP اوراق بهادار است، اما در همین مدت این نهاد خود بارها و بارها گفت که در این باره چیزی نمی داند تا روزی که دادخواست را در دسامبر 2020 علیه ریپل ثبت کرد.

این دادخواست آنلاین تا لحظه تنظیم این خبر حدود 1600 امضا جمع آوری کرده است.

کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا در 22 دسامبر سال 2020 شکایتی را علیه شرکت ریپل لبر (Ripple Labs) و برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل آن، و همچنین کریستین لارسن (Christian Larsen)، هم بنیان گذار آن، تشکیل داد و ادعا کرد که XRP اوراق بهادار و عرضه بدون ثبت آن غیرقانونی بوده است.

در بحبوحه این نبرد قانونی، دادگاهی در ایالات متحده این هفته به شرکت ریپل اجازه دسترسی به اسناد SEC در مورد تعریف دارایی های رمزارزی به عنوان اوراق بهادار را داد.

برای اطلاع از اخرین اخبار ریپل به سایت سکه نیوز به آدرس sekeh.news مراجعه کنید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی