بازدید 134742

سکوت فکری در خصوص مجیدی شکست

محمود فکری بعد از جدایی از استقلال کمتر واکنشی نسبت به این ماجرا داشت اما در بازگشتش به لیگ برتر از قداماتی که علیه او انجام شده گفت.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 08 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین محمود فکری در مورد قبول هدایت نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: شناخت کافی از تیم و فضای شهر داشتم. این تیم با مربیگری خودم به لیگ‌برتر صعود کرد به همین خاطر عِرقی به این تیم که نماینده بختیاری‌هاست دارم. دوست دارم سال‌های سال در لیگ برتر بماند. با توجه به فضای موجود احساس کردم می‌توانم کمک کنم و ان‌شاالله با کمک هم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم و مسائل مالی آن،به فارس گفت: در بحث مالی مسئولین قول‌هایی داده‌اند. ۵۰درصد پول بازیکنان طبق آنچه اطلاع دارم پرداخت شده است. قرار است از جانب مسئولین شهری و استانی همکاری بیشتری صورت بگیرد تا منابع و مسائل مالی تیم تامین شود. همچنین باشگاه امکانات خوبی در اختیار دارد و مشکلی نیست اما به هرحال در حد و اندازه خودش است و انتطار ما نباید بیش از حد باشد. ولی آنچه لازم است را مطمئنا انجام می‌دهند. باید تمام تلاش را به کار بگیریم تا با توجه به پتانسیل موجود، تیم نتایج خوبی کسب کند، جایگاه شایسته‌ای را به دست بیاورد و آخر فصل هم بدون دغدعه در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص کیفیت تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. مجتبی حسینی تیم خوبی را بسته و بازیکنان جوان و با انگیزه هستند. در نیم فصل اول نتایج خوبی هم گرفتند اما با رفتن حسینی در روندشان فاصله افتاد. ما تلاش می‌کنیم از پتانسیل بچه‌ها استفاده و بتوانیم بهترین کیفیت و شرایط را برایشان ایجاد کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

فکری در مورد اینکه آیا مطالبات باقی مانده‌ای از استقلال دارد، گفت: مقداری از مطالبات مانده، بحث شکایت باشگاه نساجی از من مانده که اسماعیل خلیل‌زاده قول داده مرتفع شود.

وی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال ناراحتی دارد، گفت: نه، مشکلی خاصی ندارم. همیشه به استقلال بدهکارم. حالا اتفاقاتی افتاده که بعدا همه متوجه می‌شوند. البته خیلی‌ها هم متوجه شدند و می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاد. بعدا هم بیشتر متوجه می‌شوند که چه کارهایی با ما کردند.

فکر در مورد اینکه گفته بود اجازه ندادند کارش را در استقلال انجام بدهد و چرا این اتفاق افتاد، اظهار داشت: بعضی‌ها نیاز داشتند ما برویم تا آن‌ها بیایند و باشند و همه کارها را هم انجام دادند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اولین محک این تیم با هدایت او مقابل سپاهان گفت: ما برای ۱۱بازی باقی‌مانده آمدیم. چون اولین بازی سپاهان است نباید خودمان را کنار بکشیم و بگوییم ما نبودیم. ان‌شاالله در این ۱۱ بازی بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. سپاهان صدرنشین است و بازی سختی داریم اما اگر بازیکنان ما با همان کیفیت خودشان و با انگیزه وارد زمین شوند می‌توانیم امتیاز هم بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
اقای فکری، کاپینان فقید، سرمربی اسبق لطفا دقت فرموده و اگر خودتان را بدهکار استقلال میدانید این مصاحبه دیگر چیست؟ دم خروس را باور کنیم یا...؟ تیم چن روز دیگر عازم عربستان است بعد شما هنوز در اندیشه اتاق فکر خیالی خودتان هستید؟ اگر بنابر این بود که فرهاد میتوانست زمان بر مسند نشستن شما همین را بگوید! آیا فرهاد به شما تبریک نگفت؟ ایا فرهاد در تمام طول وران مربیگری تان در امارات بسر نمیبرد؟؟ از طرفی ادعای پاکی و فتوت سر داده و از طرف دیگر غیر مستقیم اب به کاریز دشمنان ابی ها میریزید؟ این دیگر چه سگالی ست؟ شما را چه میشود؟ تیم تحت امر شما بعد از 15 هفته لیگ و دو ماه قبلتر از ان در ایجاد موقعیت گل هم عاجز بود، انهم با انهمه بازیکن، اینکه شما بعد از نیم فصل حتی سیستم بازیهایتان نامشخص بود تقصیر ابر و باد بود؟ قایدی قریب به دو هفته غیبت کرد بدون اجازه شما، حتی با تماس شما سر تمرین نیامد، بعد شما او را فیکس بازی دادی، ندیدید دانشگر با پرخاشی هنوز بعد از یکماه حق تمرین هم ندارد چه رسد به بازی و فیکس، میلیچ را چه کردید؟ ایا با یک تکاس بازنگشت؟ شیخ اقای گل را چه؟ تیم به حدی عصبی بود که کاپیتان تبم خون دل خورده از ورزشگاه بیرون میزند، عزیزیان خائن را چه کسی به تیم اورد؟ با کدام رزومه؟ نتیجه جنجال ایشان هنوز بالای سر رشید تیم سنگینی میکند، نگاهی به افت عارف غلامی بیندازید، سیاوش. یزدانی زمان خود را بنگرید، ریگی را به نیمکت سنجاق نمودید، دانشگر را در هر پستی بازی دادید تا میلیچ بازی نکند، چرا؟ با کدام مربی بدنسازی نمودید که تیم از 70 به بعد نای دویدن نداشت؟ کدام تیم حرفه ایی بدون بدنساز تمرین میکند؟ فاتحه تیم را زمانی خواندیم که روز اول با دیدن ترببون عنان از کف داده و فرمودین قصد دارید 11 محمود فکری تحویل دهید، خود بزرگ بینی تا چه حد؟ شما که میدانستید سطح مربی گریتان در حد استقلال نیست خیانت کردید، نباید دست مودت به سعادتمند خائنی میدادید که با فرهاد اسطوره باشگاه انچنان ناجوانمردانه رفتار کردند، در حساس ترین دربی یک دهه اخیر باشگاه مدیر عامل تیم وجود نداشت در استانه فینال حذفی افسار پاره کردند تا دوای درد بابا مسعود شوند، چراااااا؟ چون تمام قولهای فرهاد بر کرسی نشست، نایب قهرمانی لیگ، ورگد به فینال حذفی، کسب سهمیه اسیایی، صعود از پلی اف اسیا، نباخت در وربی، صعود از مرحله گروهی اسیا، دبل سپاهان در لیگ و حذفی، مگر میشود چنین مربی باهوشی را با چنین عملکردی در 3 ماه کنار گذاشت؟؟؟ بعد دستاورد خود در 5 ماه را قیاس نموده و تنها سکوت نمایید و سکوت و سطح خودتان را بدانید، لیگ 1 و تیمهای فانوس بدست با دفاع اتوبوسی، این سبک و مکتب فوتبالی شماست که خرده ایی هم به ان وارد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
بابا زیاد سخت نگیرید اول اخر قهرمان مایم حالا فکری یا مجیدی پرسپولیس زلزله
آقای فکری این که تیم شما تاکتیک نداشت مقصر فقط خودت بودی
شما خاک پای شاه فرهاد هم نمیشین اگه ظلمی در اینجا شده فقط به فرهاد و تیم شده نه شما
چقدر بد و پر غلط املائی نوشتین..یه کم به کارتون اهمیت بدین و برای خواننده مطلب احترام قائل باشید
نه ...خدا وکیلی خودتون فهمیدید چی نوشتید با این خبر چاپ کردنتون.
چرا اینجوری خبر مینویسی
مجیدی دقیقا کجا بود
آقای فکری حسودی خوب نیستش. شما ١۶ بازی فرصت داشتی و چیزی ارائه ندادی. آقای مجیدی دانشش از شما خیلی بالاتره و حداقل مثل شما لجباز نیست. واقعیت تلخه ولی باید قبول کنی در حد لیگ ایران هم نیستی چه برسه به استقلال
این ادبیات از کسی که سالها در تیم استقلال حضور داشته و بزرگی کرده بعید است و درست نیست اما اگر چنین است باید حد خودش و بزرگی نام استقلال را بداند و به علاقه و نظر هواداران که حضور مجیدی است را بداند . ایشان یادشان باشد که در زمان حضور ایشان همه از ایشان حمایت کردند اما قدر این موقعیت را ندانستند و عملکرد خوب و در حد این تیم بزرگ نداشتند و با لجاجت به این تیم لطمه زده و سوهان بودند . اما با رفتنشان همه ما به خاطر دوران زیبای قدیم فراموش کردیم و یاد وخاطر ایشان رادر ذهنمان در همان جایگاه گذشته قرار دادبم و ایشان همان فکری دوست داشتنی بوده و جزئی از خانواده بزرگ استقلال . الان در آستانه بازیهای سخت آسیایی زمان زدن این صحبتها نیست و کمی مراغب کلامتان باشید و مثل همه دستداران استقلال بزرگ از تیم حمایت کنید و آرزوی پیروزی و موفقیت تیم باشید همانطور که این آرزو را فرهاد عزیز برای شما و تیمتان داشت .
مثل گذشته بزرگی کنید و ناخواسته با بدخواهان همراه نباشید و حاشیه سازی نکنید .
خدایش بد نتیجه نگرفت ولی خوب از اولشم اومدنش به استقلال اشتبا بود نباید می مد
من هوادار پدیده ام و نگران تیم خودم از طرفی با آمدن حاج محمود به نفت مسجد سلیمان ۵۰ درصد خیالم راحته چون افتادن این تیم قطعیه ! اینو خواننده ها به خاطر بسپارین کی گفتم ! می مونه تیم ۱۷ که انشاء الله پدیده نباشه
آقا محمود لطفا در مقابل استقلال نباش.حاشیه درست نکن.مجیدی قبل از رفتن گفت که جانشین من (فکری)در تهران است.بزار ستاره سوم را بگیریم.محود آرپیچی دوستت داریم.
آقای محمود فکری باغیرت فقط خودت شما و پیروز قربانی تنها استقلالی های دوست داشتنی هستید بعدها مشخص میشه خیانت به شما اما الان هم همه میدونن چیشده و چه اتفاقی افتاده
از آقای فکری بابت تمام لحظات خوبی که در دوران فوتبالش در سال‌های گذشته برامون ساخت ، سپاسگزارم .

خیلی هم متعصب و پرتلاش بود .
ولی واقعا در دوران سرمربیگری استقلال رو نابود کرد . میلیچ و ریگی عالی بازی می کردن ، ولی فکری اونا رو حذف کرد . دانشگر هم در پست تخصصی خودش یکی از بهترین هاست ولی فکری در پست هایی ازش کار کشید که هم دانشگر آسیب دید و هم زهر تیم گرفته شد .
فکری یکی از بهترین های تاریخ استقلال بود ولی ای کاش بدون تجربه و دانش سرمربی استقلال نمی شد .
پرسپولیس سرور استقلاله
با سلام همه میدانند که فکری مربی بزرگی است فرهاد حداقل سه با رب استقلال خیانت کرده و باند مافییایی اون باعث عدم تمرکز اقای فکری شدند سلطان مافیا فرهاد مجیدی.
اینقدر مجیدی مجیدی نکنید جوجه ها رو آخر پاییز میشمارند
مردم بیچاره دارند میمیرند . پول بیت المال باید خرج این دو باشگاه بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر