بازدید 2398

ضرب الاجل 48 ساعته به شفق

طي روزهاي اخير و بر خلاف وعده هاي پيشين مديرعامل باشگاه تراكتورسازي و سرمربي اين تيم، هنوز هيچ بازيكني جذب نشده و برخي از بازيكنان فصل گذشته نيز از اين تيم راهي تيم هاي ديگر شده اند. اين درحالي است كه شفق از هفته ها قبل قول قهرماني و جذب بازيكنان برجسته به تراكتور را داده بود.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸ 15 June 2010
مديرکل تربيت بدني آذربايجان شرقي در نامه شديداللحني خطاب به مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي تراکتورسازي تبريز، به ناصر شفق ‌٤٨ ساعت فرصت داد تا نسبت به تعيين تکليف خود در اين باشگاه اقدام کند.

به گزارش ايسنا؛ محمد شروين اسبقيان در اين نامه، تصريح کرده است: بررسي هاي به عمل آمده نشان از عدم هماهنگي و ‏انسجام در تيم فوتبال تراکتورسازي جهت حضور پرقدرت در فصل ‏جديد و عدم جوابگويي شفاف به مطالبات هواداران، مردم و مسوولين استان ‏از سوي جنابعالي است، لازم است سريعا" نسبت به تعيين تکليف براي حضور پرقدرت تيم در فصل ‏جديد، ظرف ‌٤٨ ساعت آتي اقدام عاجل و قطعي معمول و نتيجه جهت اقدامات و ‏تصميم گيري هاي بعدي به اطلاع اين اداره کل برسد.‏

در اين نامه آمده است: اعلام عدم توانمندي براي اداره امور باشگاه از ‏سوي آن مديريت طي جلسه مورخه ‌٢٢/٣/٨٩ با حضور اينجانب و با توجه به فرصت سوزي براي يارگيري و عقد قرار داد با بازيکنان و ‏سرمربي تيم، چنين مي نمايد که اين تيم با مشکلات اساسي روبروست.

اسبقيان يادآور شده است: اين مسايل حاکي از عدم اتخاذ تدابير لازم از سوي جنابعالي است و قطعا ‏با ادامه اين روند طي روزهاي آتي فرصت هاي باقي مانده نيز از دست خواهد ‏رفت.

مديرکل تربيت بدني آذربايجان شرقي تصريح کرده است: بديهي است مسووليت و عواقب قصور را به عنوان متولي ورزش استان برعهده ‏شخص جنابعالي مي دانم.‏

طي روزهاي اخير و بر خلاف وعده هاي پيشين مديرعامل باشگاه تراكتورسازي و سرمربي اين تيم، هنوز هيچ بازيكني جذب نشده و برخي از بازيكنان فصل گذشته نيز از اين تيم راهي تيم هاي ديگر شده اند. اين درحالي است كه شفق از هفته ها قبل قول قهرماني و جذب بازيكنان برجسته به تراكتور را داده بود.


دل به تلنگر عده‌اي خالي فكر ضد ميهن نمي‌لرزانيم
باشگاه تراكتورسازي در واكنش به اظهارات اسبقيان مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي مبني بر اولتیماتوم به ناصر شفق، توسط مهدي فاطمي سخنگوي خود بيانيه زير را صادر كرده است:

وقتي در اولين روزهاي تصدي به اداره كل تربيت‌بدني استان آذربايجان شرقي با صورتحساب 170 ميليوني جنابعالي به بهانه اجاره ورزشگاهي كه به دستور اكيد استاندار محبوب و ورزش دوست استان بايد بدون فوت وقت تحويل باشگاه تراكتورسازي مي‌شد مواجه شديم، تعجب كرديم اما اين بار از نگارش چنين نامه‌اي از سوي راقم آن صورتحساب هيچ شگفت‌زده نشديم.

حال پيرو نامه جنابعالي به شماره 1848/ 1/ 200 مورخ 24/ 3/ 89 خطاب به آقاي ناصر شفق مدير عامل باشگاه تراكتورسازي و انتشار انعكاس آن در رسانه‌هاي نوشتاري و ديداري در پاسخ مي‌گويم كه باشگاه فرهنگي و ورزشي تراكتورسازي در شرايطي روزهاي جاري را سپري مي‌كند كه متاسفانه جنابعالي به عنوان متولي ورزش استان و ديگر مسئولين ذيربط كوچكترين قدم تاثيرگذاري در روند تقويت و حمايت اين باشگاه مردمي و پرهوادار برنداشته‌ايد و اينگونه در ذهن دوستداران تراكتور تداعي شده است كه پشت اين بي‌مهري‌ها تفكر بيماري نهفته است كه واهمه‌اي عجيب از تراكتورسازي مقتدر و توانمند دارد.

از آنجا كه سال‌هاي سال در صف اول مدافعان اين انقلاب و دفاع مقدس بوده و هستيم هرگز دل به تلنگر عده‌اي خالي فكر ضد ميهن نلرزانده و تا پاي جان براي اعتلاي نام وطن استاده‌ايم. بنابراين از شما كه داعيه دلسوزي براي ورزش آذربايجان و باشگاه بزرگ تراكتورسازي داريد تقاضا مي شود به جاي نامه‌نگاري‌هاي اين چنين نقش حمايتي خود را پررنگ‌تر از گذشته ايفا كنيد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار