بازدید 17954

راهنمای خرید ۴ عطر برتر بولگاری

خرید عطر ادکلن بولگاری همواره یکی از انتخاب‌های اصلی افراد خاص پسند اعم از زن و مرد‌هایی است که به دنبال عطری منحصر به فرد هستند، بوده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 08 April 2021

شرکت تولید کننده عطر ادکلن بولگاری در سال ۱۸۸۴ توسط سوتیریوس وولگاریس در ایتالیا بنا گذاشته شد و نام  برند BVLGARI نیز از نام همین شخص اقتباس شده است. مالک این شرکت که  شخصی یونانی بود ابتدا حرفه جواهر سازی را فرا گرفت و به همین دلیل برند بولگاری در آغاز به سبب جواهرات زیبا و فاخرش به شهرت قابل قبولی دست پیدا کرد. پس از آن دایره محصولات تولیدی خود را گسترش داد و ساعت مچی، زیورآلات، کیف دستی و عطر ادکلن بولگاری را نیز تولید و به افراد خاص پسند ارائه نمود.

راهنمای خرید ۴ عطر برتر بولگاری

اولین عطری که از برند بولگاری عرضه شد عطری به نام بولگاری "او پارفومی او د ورت" بود. این برند که کار خود را در مغازه‌ای معمولی آغاز کرده بود، به جهت کیفیت محصولات عرضه شده‌اش روز به روز به محبوبیت و شهرت بیشتری دست یافت، تا امروز که حدود ۳۰۰ شعبه فعال در کشورهای مختلف دنیا دارد. خرید عطر ادکلن بولگاری از خوش آرا گزینه‌ی پیش روی افرادیست که قصد خرید محصولات جذاب و خوشبوی این کمپانی بین‌المللی را در ایران دارند.

خرید عطر ادکلن بولگاری همواره یکی از انتخاب‌های اصلی افراد خاص پسند اعم از زن و مرد‌هایی است که به دنبال عطری منحصر به فرد هستند، بوده است. اگرچه محصولات دارای جنسیت نیستند و هر فرد می‌تواند باتوجه به سلیقه و نوع کاربردی که از آن رایحه انتظار دارد به خرید انواع مختلف عطر ادکلن بولگاری بپردازد، اما طبق یک قاعده کلی عطرهایی را زنانه و مردانه در نظر می‌گیرند. از همین رو همواره فروشندگان مختلف چک لیستی از بهترین‌ و پرفروش‌ترین‌های زنانه و مردانه را به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا در انتخاب محصول مورد نظر خود فرایند راحت‌تری را طی کنند.

به طور کلی از پرفروش‌ترین و مخاطب پسندترین رایحه‌های شرکت بولگاری برای بانوان می‌توان به:

  • عطر ادکلن زنانه بولگاری جاسمین نویر Bvlgari Jasmin Noir EDP
    * بولگاری آستریا ادیو پرفیوم
    * عطر ادکلن زنانه بولگاری امنیا
    * عطر ادکلن زنانه بولگاری امنیا کریستیالین Bvlgari Omnia Crystalline
    * عطر و ادکلن زنانه اسپلندیدا توبرز میستیک
    * عطر و ادکلن زنانه بی ال وی ادو پرفیوم و ....

اشاره داشت .

همچنین برای عطر ادکلن بولگاری مردانه نیز همچون لیست بالا، لیستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌ها را می‌توان در نظر گرفت. به طور کلی در محصولات مردانه بولگاری، محصولات آکوآ خصوصا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند، اما تنها محصولات پرطرفدار نیستند.

این محصولات عبارتند از :

*  عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک اسنس Bvlgari Man In Black Essence
* عطر  ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا ادوتایلت
*  ادکلن بولگاری لو ژم فالکار ادو پرفیوم مردانه

علاوه بر موارد فوق  که ذکر شد، می‌توان گفت که عطر و ادکلن مردانه بولگاری ۱۵۰میل Bvlgari AQVA Pour Homme 150mil-BVLGARI نیز از آن دسته عطرهای پرطرفدار است.

اما چه مواردی در یک عطر موجب می‌شود تا به عطری محبوب تبدیل شود؟ چگونه عطر ادکلن بولگاری اینگونه جای خود را در میان خریداران محکم کرد؟ شاید این ابهامات در ذهن شما هم به وجود آمده باشد. در ادامه به اختصار به ویژگی‌های یک عطر یا ادکلن خوب می‌پردازیم:

  1. عطر خوب رایحه و فرمول مشخص، در دسترس و واضحی دارد.
  2. برای اینکه عطر یا ادکلن خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار باشد، لازم است از برند اورجینال تهیه شود.
  3. شیشه یا جای عطر به عنوان شناسنامه هویتی کار می‌بایست از کیفیت و زیبایی لازم برخوردار باشد‌.
  4. پخش عطر و ماندگاری‌اش می‌بایست مدت زمان قابل قبولی را پوشش دهد.
  5. یکی از حائز اهمیت‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای یک عطر یا ادکلن در نظر گرفت، عدم ایجاد حساسیت در افراد مختلف است. این عدم ایجاد حساسیت خود دلیل محکمی بر اصل و با کیفیت بودن عطر و ادکلن برشمرده می‌شود.

راهنمای خرید ۴ عطر برتر بولگاری

اگر به دنبال خرید محصولی با ویژگی‌ها و کیفیت توضیح داده شده هستید، می‌توانید با خرید عطر ادکلن  بولگاری از خوش آرا، تجربه یک خرید هدفمند و هوشمندانه را برای خود به یادگار بگذارید.

ادکلن بولگاری اصل را از کجا تهیه کنیم؟

خوش آرا که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است، حاصل بیش از ده سال تجربه فروش حضوری در بندرعباس است. تیم پشتیبانی خوش آرا تجربه فروش حضوری خود را به فروشگاه اینترنتی منتقل کرده تا بتواند تجربه‌ای لذت بخش و ماندگار را برای خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی چون عطر و ادکل‌های مختلف به ارمغان آورد. به علت مورد استقبال قرار گرفتن این فروشگاه اینترنتی توسط کاربران محترم، لیست و کاتالوگی از محصولات برند و اورجینال نیز در شناسنامه کاری خوش آرا ثبت گردیده است. برای خرید لوازمی از دسته آرایشی و بهداشتی می‌توانید به خوش آرا اطمینان کنید و خاطره‌ای خوش از خرید اینترنتی را برای خود رقم بزنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان