بازدید 5080

انتخابی تیم ملی تنیس با رقابت ۲۲ بازیکن از امروز

جدول مقدماتی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس از فردا با حضور ۲۲ بازیکن در ورزشگاه شیرودی آغاز می‌شود و در نهایت هشت تنیس‌باز برتر به جدول اصلی راه پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵ 08 April 2021

رقابت‌های تنیس دیویس کاپ شهریور سال جاری به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد؛ از این رو مسابقات انتخابی تیم ملی از امروز (پتجشنبه) در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، جدول مقدماتی این رقابت‌ها از فردا با حضور ۲۲ بازیکن آغاز می‌شود و در نهایت هشت تنیس‌باز برتر به جدول اصلی راه پیدا می‌کنند.

در روز نخست، آریا حیدری با سینا طاهری مسابقه می‌دهد، علیرضا بهزاد پور به مصاف مهدی آدابی می‌رود، رهام عباسی با سینا یوسف زاده دیدار می‌کند، نیک یوسفیان و سهیل جبلی به مصاف یکدیگر می‌روند.

آرین ابراهیمیان با حسین اطروشی بازی می‌کند و کیان کچبی و امیر حسین شفیعی ناطق برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود. این مسابقات از ۱۹ تا ۲۴ فروردین ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود. اکبر طاهری هدایت تنیس بازان ایران در مسابقات دیویس کاپ را بر عهده دارد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور صندلی و سرداور نشان سفید ایران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان