بازدید 6376

انتقاد شدید رئیس فراکسیون ورزش مجلس از انتصابات عزیزی خادم

کد خبر: ۱۰۴۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 07 April 2021

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال بحث شفافیت و شایسته سالاری را مطرح کرده، اما با انتصاباتی که انجام داده، امیدی به آینده فوتبال نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی فروردین درباره انتصابات اخیر در فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی اظهار داشت: به صورت تلفنی با رئیس فدراسیون صحبت کردم و گلایه‌های مردم و افکار عمومی را به اطلاع او رساندم، چرا که مهمترین موضوع، مردم هستند.

وی افزود: پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال بی‌طرف بودیم، اما پس از انتخابات در موضع نظارت و انجام وظیفه قانونی حضور داریم. در واقع این نظارت در جهت مطالبه قانونی و حُسن اجرای قانون است. جایی که بحث اعتبارات باشد، مجلس تلاش می‌کند بودجه مورد نیاز در اختیار فدراسیون‌های مختلف از جمله فوتبال قرار بگیرد. با این وجود شاهد هستیم که در فدراسیون فوتبال برخی مسائل در نظر گرفته نمی‌شود و انتصاب‌هایی صورت می‌گیرد که ترکش آن به مجلس می‌خورد.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس عنوان کرد: فوتبال را باید فوتبالی‌های موجه و مورد قبول که کم هم نیستند، اداره کنند. چهره‌های شاخصی از دهه‌های 40، 50 و 60 داریم که قابلیت‌های زیادی دارند. حتماً باید از دنیا که رفتند، یاد آنها بیفتیم و بر سر مزارشان فاتحه بخوانیم؟ 6 بازیکن سال آسیا در فوتبال ایران داریم که همگی توانمند هستند.

فروردین یادآور شد: انتصابات اخیر یک نارضایتی عمومی را به دنبال داشته و مجلس نیز ورود و نظارت می‌کند تا مشخص شود چه دست‌هایی در پشت پرده وجود دارد که حتی اعضای مجمع فدراسیون و هیئت رئیسه از اینگونه انتصابات اطلاع ندارند.

وی به تسنیم گفت: همان مجمعی که در انتخابات حضور داشت، می‌تواند این بار به نشانه اعتراض به اتفاقات اخیر تشکیل شود، چرا که چنین انتخاب‌هایی به نوعی یک بی‌احترامی تلقی می‌شود. واقعاً چگونه است که نه وزارت ورزش، نه هیئت رئیسه و نه اعضای مجمع بی‌خبر بوده‌اند؟

رئیس فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: فوتبال مخاطب زیادی دارد و همه به آنها نگاه می‌کنند. عزیزی خادم بحث شفافیت و شایسته سالاری و همچنین توسعه فوتبال را مطرح کرده بود، اما با اینگونه انتصابات و افرادی که می‌آیند، امیدی به آینده فوتبال نیست.

فروردین گفت: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم منعفل نباشند و باید مقتدر عمل کنند. قنبرزاده و دیگر اعضا افراد باسابقه‌ای هستند و باید از رئیس فدراسیون بخواهند که درباره انتصابات توضیح بدهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر