بازدید 4238

شهربازی‌های غیر استاندارد خوزستان پلمب می‌شوند

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: شهربازی هایی که نواقص خود را برطرف نکنند طبق مصوبه شورای استاندارد استان پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 07 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رضا قیصی پور سه شنبه در شورای استاندارد خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: اغلب شهربازی های استان دارای نواقصی هستند که برای حفظ سلامتی مردم باید هر چه زودتر این‌مشکلات برطرف شود.

وی گفت: در شورای استاندارد استان مقرر شد که با شهرداری و معاونت عمرانی استانداری هماهنگی لازم انجام شود تا نواقص و مشکلات در شهربازی های استان برطرف شود واگر شهربازی رفع مشکل نشود پلمب گردد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر مشکل در حوزه استاندارد استان افزود: آسانسورهای بسیاری از دستگاه های اجرایی و ادارات خوزستان ناایمن هستندو چون با جان مردم در ارتباط اند برای رعایت حقوق شهروندی باید این نواقص برطرف شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان ادامه داد: دستگاه های اجرایی که آسانسورهای خود را تعمیر و بهسازی نکنند تخصیص اعتبار به آن ها انجام نمی شود.

شرکت های پاسارگاد، امیرکبیر، دهخدا و پگاه خوزستان در این نشست به خاطر رعایت تمامی نکات استاندارد تقدیر شدند و اولین نشان حلال شکر سفید استاندارد کشور به شرکت امیر کبیر خوزستان اهدا شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر