بازدید 6054

دشمن برانکو در الاهلی عربستان به بازی استقلال رسید

مصدومیت ستاره سوری آنهاست که در دوره حضور برانکو در این باشگاه متمول هم مداوم مصدوم می شد و با سرمربی کروات سابق پرسپولیس هم دچار اختلاف شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 06 April 2021

الاهلی عربستان قطعا مهم ترین رقیب استقلالی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم عربستانی که در سال های اخیر به وفور با تیم های ایرانی مانند همین استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن بازی کرده است این بار باید به مانند فصل قبل باز هم روبروی آبی های تهران قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهم ترین خبری که از این تیم به گوش می رسد مصدومیت ستاره سوری آنهاست که در دوره حضور برانکو در این باشگاه متمول هم مداوم مصدوم می شد و با سرمربی کروات سابق پرسپولیس هم دچار اختلاف شد.

عمر السومه که در سال های اخیر مهم ترین مهره الاهلی به حساب می آمد چندی پیش در اردوی تیم ملی سوریه، پیش از دو دیدار دوستانه برابر بحرین و ایران دچار مصدومیت شد. او از همان زمان کار روی پای آسیب دیده خود را زیر پزشکان باشگاه آغاز کرد و حالا به گوش می رسد او با توجه به زمان باقیمانده می تواند خود را به بازی های لیگ قهرمانان برساند.

اولین دیدار الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روز بیست و ششم فروردین ماه خواهد بود. دیداری که در آن تیم استقلال برابر میزبان بازی ها به میدان خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار