بازدید 4655
۱

برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت لغو شد

قرار بود شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) در روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲۶ شهر و ۲۷ حوزه امتحانی برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 06 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  برگزاری شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت که قرار بود ۱۹ فروردین ماه جاری برگزار شود به دلیل شیوع کرونا و تعدد شهرهای قرمز به تعویق افتاد.

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و با توجه به شرایط فعلی تعدد شهرهای قرمز در کشور و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی مربوطه، شصت و یکمین دوره آزمون MHLE که قرار بود در روز پنجشنبه ۱۹ فرودین سال جاری برگزار شود، لغو می شود.

همچنین در خصوص زمان برگزاری آزمون فوق، متعاقبا با در نظر گرفتن شرایط همه گیری بیماری، تصمیم گیری و نتیجه به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

 مهلت ثبت نام شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) با توجه به تمدید انجام شده، روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و در مجموع ۸۱۵ داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کردند.

قرار بود شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) در روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲۶ شهر و ۲۷ حوزه امتحانی برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازمون های بین المللی هم هر چه سریعتره باید تعطیل بشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل