بازدید 9948

نگرانی مرغداران از کاهش قیمت‌ به زیر نرخ مصوب

قائم مقام انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ با بیان اینکه نگران کاهش قیمت مرغ به زیر قیمت مصوب هستیم گفت: میزان تولید مرغ بالا است و این امکان وجود دارد که ظرف یک تا دو هفته آینده به زیر قیمت مصوب برسد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 06 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی صابری، قائم مقام انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ اظهار کرد: تشکیل قرارگاه مرغ برای رفع مشکلات و ایجاد مجموعه منسجم مناسب است و باعث می شود که استاندارها بی دلیل جلوی خروج مرغ از استان خود را نگیرند و برای تنظیم بازار خود وزارت جهادکشاورزی تصمیم واحدی بگیرد.

وی افزود:مشکل بازار مرغ به خاطر عدم اصلاح قیمت مرغ بود و اینکه برای تولید کننده توجیه اقتصادی وجود نداشت هر چند که رقم 24900 تومانی فعلی مرغ نیز 2 هزار تومان کمتر از قیمت پیشنهادی انجمن بود اما اکنون مجادله ای سر قیمت وجود ندارد و همه باید کمک کنند تا بازار مرغ روی آرامش ببیند.

قائم مقام انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ ادامه داد: با توجه به افزایش تولید حتی این این نگرانی وجود دارد قیمت مرغ در فاصله زمانی یک تا دو هفته آینده به زیر قیمت مصوب خود برسد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که نگرانی برای تامین مرغ مورد نیاز در ماه مبارک رمضان وجود نداشته باشد زیرا تولید بالا است و قیمت ها از نرخ مصوب عدول نکند.

صابری اظهار داشت: البته به فردای تامین نهاده های دام و طیور اعتباری نیست و این نگرانی درباره وضعیت تامین آنها در آینده نیز وجود دارد اما وضعیت تامین نهاده ها در 3 ماه گذشته مناسب بوده است.

وی همچنین درباره اختصاص ارز به واردات نهاده ها اظهار داشت: ارز اختصاصی به واردات نهاده های دامی حذف شود بهتر است زیرا دیگر دولت نمی تواند در قیمت گذاری مرغ و واردات نهاده ها دخالت داشته باشند و در این شرایط بازار خود تنظیم می شود.

صابری در پاسخ به اینکه میزان جوجه ریزی افزایش یافته است گفت: جوجه یک روزه جوجه و گوشت مرغ به اندازه کافی است اما به گیر و به بند ها و تصمیم گیری جداگانه استانداران باعث به هم ریختن توزیع در بازار می شود.

وی گفت: در صورتی که مردم به دلیل نگرانی از مشکلات دوباره توزیع اقدام به ذخیره سازی خانگی مرغ نکنند مشکلی برای تامین این محصول نخواهیم داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
مملکت را مرغداران و خودرو سازان و خودرو فروشان و دلالان و تخم مرغ فروشان و روغن فروشان و پوشک فروشان و امثالهم اداره میکننننننننننند.....!!!!!!!!!!
باز هم مردم مقصرند !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مرگ بر گرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
اینبار اگه اصنافی مثل مرغداران بخوان بیان جلوی وزارت خونه ایی بابت کاهش قیمت کالایی اعتراض نمایند بخدا باید قلم پاهشونو بشکنیم چون به اندازه چندین سال آینده از جیب این مردم ربودند .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
فقط دولت و دلال بازاری...!فساد سازمان یافته...! دیگه این کشور درست بشو نیست...!1
اونهمه جوجه رو که در کلیپ پخش شده در میان مردم پخش شد رو با خاور زنده بگور کردن که الان بگن برامون نمیصرفه.
خدا لعنت تون کنه آقایون دامداری که عمدی این بلاهارو سر مردم میارین.
خدا کنه که به روزگار بدبختی گرفتار بشید.
اگر هم که واقعا براتون نمیصرفه که خودتون میدونید.
این که نگرانی نداره.بازهم چندتن جوجه یکروزه رو زنده بگور کنید قیمت نه تنها پایین نمیاد بالاتر هم میره.
تا دیر نشده جوجه هارو بکشید! به ملت ارزونی حرامه! زود زود
نگران نباش جوری بردید بالا که اگر زبونم لال -گوش شیطان کر 1000تومان پایین بیاید هیچ اتفاقی متوجه شماها نمی شود.
حالا کهمشکل مرغ برطرف شد کسی نیست مرغ بخره همه خرید وهم فروش وهم تولید مرغ مصنوعی است ومردم دولت وهمه همه سرکار هستند بورس سهام و مرغ وهمه منتظر شرایط بهتر با برجام است است در غیر اینصورتاگر تولید مصرف صد برابر بشه باز مشکل مرغ پیدا میشه
به کوری چشم گرانفروش به حول و قوه الهی مرغ به کیلیویی 10 هزار تومن برسه

انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله انشاء الله
میگن صف مرغ و روغن ...ساختگی بوده تافیلم بگرین ازمردم باماسک واستفاده تبلیغاتی برای انتحابات خرداد کنند راست میگن؟
تا الان میگفتند چند ماه گذشته نهاده ها توزیع خوبی نداشتند
الان که گرون شد مبگن در ۳ ماه گذشته خوب بوده توزیعش
چیزی که اهمیت نداره مردم وسفره های این مردم بیچاره است که هر روز کوچکتر میشه! دولت و این اتحادیه ومرغ دارها هم که فقط به فکر جیب خودشان است تو این چند ماهه چه بلاهایی که به سر مردم نیاوردند قیمت مرغ سر به فلک کشیده باز هم میگن قیمت مصوب باید بالاتر باشه" خدا ازشان نگذره با این قیمت 25000 تومان الان خیلی از خانواده ها دیگه قدرت خرید یک عدد مرغ را هم ندارند!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار