بازدید 6551

مرگ دلخراش دو نفر و مصدومیت یک تن در تصادف بزرگراه آزادگان

کد خبر: ۱۰۴۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ 05 April 2021

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو نفر و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد:‌ ساعت ۱۲:۰۶ ظهر روز جاری یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار خلیج فارس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سوزوکی، با سه سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو که بار داشته برخورد کرده است. بر اثر این حادثه خودرو سوزوکی آسیب می بیند و تقریبا بخش زیادی از سقف خودرو کنده و قسمت جلو و اتاق خودرو نیز متلاشی می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد:‌ یک آقا و دو خانم سرنشین سوزوکی بودند. راننده آقا در خودرو ویران شده،‌ پشت فرمان محبوس شده بود و افراد عبوری پیش از رسیدن آتش نشانان دو خانم سرنشین را از خودرو خارج کرده بودند.

ملکی ادامه داد:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده را که مردی حدودا ۶۰ ساله بود از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. از دو خانمی که از داخل خودرو خارج کردند نیز یک زن حدودا ۳۰ ساله جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داده بود. سرنشین دیگر که خانمی تقریبا ۵۰ ساله بود دچار مصدومیت شده اما زنده بود.

وی گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، که با انتقال خودرو ها به محلی امن،‌ محدوده وقوع حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

ملکی در پایان اظهار کرد: در نهایت دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد. این عملیات در ساعت ۱۲:۵۷ به پایان رسید.

در ادامه سرهنگ احسان موُمنی -رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب - در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزییات و علت وقوع این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه روز جاری، دو شنبه ۱۶ فروردین، در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در محدوده خلیج فارس یک دستگاه سواری سوزوکی در حال حرکت بوده که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده ناشی از رانندگی طولانی مدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت خاور برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه خودرو سوزوکی در مسیر سفر از شهرهای استان‌های جنوبی به شهر تهران بوده گفت: خودرو سوزوکی پس از این حادثه از مسیر اصلی خارج شده و با گاردریل و جدول کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب درباره خسارات جانی این حادثه اظهار کرد: بر اثر شدت ضربه وارد شده، راننده به همراه یکی از سرنشینان در محل حادثه فوت کرده و یک سرنشین دیگر که مصدوم شده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ مومنی در پایان اظهار کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان پیش از آغاز رانندگی یا مسافرت استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه از رانندگی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در محلی امن توقف کنند و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر