بازدید 14770

حضور حداکثر ۳۰ درصدی کارمندان در ادارات تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد، تاکید کرد: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 05 April 2021

به گزارش «تابناک»، غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمارهای کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱
در اداره ما که دولتی هم هست، یک سوم دورکار هستند و دو سوم سر کار هستند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
باید تمامی ادارات هم همین طور باشد
جسارتا هیچ اداره ی این قانون را رعایت نمیکند و باید همه سرکار حاضر باشیم
شرکت های خصوصی هم که اصلا این حرف ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
شرکت های خصوصی همین که تو این وضعیت اقتصادی بتونن تعدیل نکنند و سرپا وایسند هنر کردند بخدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بله در شهرستانها هم همینجور در مواقع زرد همه سر کار هستند در صورتیکه باید دو سوم باشند
به نظرتون بانکها، شهرداریها، ادارات ثبت و ... با نصف نیروی کارکنان فعالیت کنن آیا تجمع و ازدحام مردم بیشتر نمیشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
چرا کارمند بانک باید جانش را به خاطر امثال شما به خط بیندازد؟ وقتی شرایط قرمز است یعنی برای کارهای غیر ضروری نباید به ادارات مراجعه کرد تا با همان یک سوم پرسنل ازدحام ایجاد نشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خدمات باید الکترونیکی بشه
اداره آب که ما هستیم مدیر ما خودش نیست ولی کلیه کارکنان حاضر هستند. یکی در میون کرونا گرفتیم و خوب شدیم. اگه دوباره این خطرناکه رو بگیریم این مدیر پاسخگو هست؟ هیچ قانونی درست اجرا نمیشه. نه دریافتی ها رو اصوله و تفاوت داره. مردم هم فکر میکنند ما ادارات کار نمیکنند در حالی که یک لحظه هم نمیتونیم بشینیم
ما جزو کارمندهای یکی از مراکز دانشگاه علوم پزشکی بهشتی هستیم گفتند با نظر ریاست که ایشان هم موافقت نکردند. هر روز سر کار حاضر هستیم.
اداره کل تامین اجتماعی اصفهان نامه زده ریئس معاونان و مسئولین باید بیان سر کار و کارمندان در صورت بروز بودن و نظر رئیس طبق شرایط رنگ بندی حاضر بشوند. رئیس ماهم گفت همه بیان سر کار....
تو پیک قبلی معاون اداره کل ما گفت همه بیایند سر کار بعد خودش کرونا گرفت، تا که کرونا گرفت گفت خوب حالا شیفت بندی شه... مدیران به فکر سلامتی کارکنان نیستند... فقط در این فکرند که فرمانداری یا استانداری زنگ نزنند و آسوده باشند.... الان خدمات تامین اجتماعی با طرح 3070 غیر حضوری شده دفترچه هم برداشته شده و می‌توان خدمات را بصورت دورکاری انجام داد ولی باز هم بعضی از مدیران تمام جوانب را در تصمیم گیری ها لحاظ نمی کنند....
متاسفانه هیچ دستگاه اجرایی درست این قانون را اجرا نمیکند. نباید بر عهده مدیران گذاشت. تازه بخش خصوصی که اصلا توجهی ندارد. اگر کسی خودش یا خانواده اش کرونا بگیرند و بمیرند کدام مدیر پاسخگو خواهد بود؟ چرا قانون را با جدیت و اجبار اجرا نمی کنید؟
غیر از سازمان حمایت .همه باید بیایند
نظارت کجا بود
هم در دوره قبلی پیک کرونا و هم در دوره فعلی در شعبه مرکزی بانک صنعت و معدن حداکثر یک روز اجازه دورکاری داده میشود. هیچگونه نظارتی هم انجام نمی شود
لطفا منعکس کنید
گردش و تفریح و دورهمیهاشون سرجاش موقع کارکردن دورکاری چون یهو کرونا میگیرن
همه امکانات واسه تهران هست ...
جالبه که وقتی کشته های کرونا در انگلیس صفر شده هیچ کس نمی پرسه چه خبر از واکسن و مردم رو با این موضوعات سرگرم کردن
اداره ی ما که با تمام ظرفیت سر کار هستیم در حالی که هیچ کار ضروری ای وجود ندارد. فقط به خاطر خودشیرینی مدیر جلوی سایرین مجبوریم هر روز در اداره حضور داشته باشیم.
لطفا رسیدگی بفرمایید
باز مسخره بازی ها و دلقک بازیها شروع شد!
از فردا دوباره لیست میدن کی بره کی نره کی با احتیاط بره!
اما همچنان از اون موج تا این موج هنوز هیچ خبری از واکسن نیست!
ما که در اداره دولتی مشغول هستیم و هر روز داریم میایم سر کار
فقط حرف و شعار هیچ نظارتی وجود نداره بفرمایید نظارت کنید که در خودروسازها کجا این قانون رعایت میشه متاسفانه سال گذشته هم جز در مدت حدود ۳ هفته ای هرگز اون رو اجرا نکردن الان هم که اصلا اجرا نمیکنن پس لطفا یا شعار الکی ندید یا اگه حرفی میزنید واقعا نظارت کنید و با متخلفین برخورد کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل