بازدید 17765

آخرین آمار کرونا در ایران تا پانزدهم فروردین/ جان باختن ۱۶۱ بیمار در شبانه روز اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۱۶۸۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۵۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 04 April 2021
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۹۳۲ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که هزار و ۵۷۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۷۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۳ هزار و ۱۶۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۶۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۰۵۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت شیوع بیماری در نقاط مختلف کشورمان گفت: ۴۷ شهرستان قرمز و ۱۲۶ شهرستان نارنجی هستند و همچنین ۲۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۶ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
تبریک به تمامی مسوولین به اصطلاح دلسوز کشور. ما در حالی داریم به سوی تلفات چهار رقمی پیش می رویم که در انگلستان بدون داشتن طرح های بیماریابی مثل فلان طرح هایی که در ایران اجرا می شود و با واکسن (از جمله فایزر و مودرنا) آمار مرگ و میر را به روزی ۱۰ نفر (طبق اخبار سایت های معتبر جهانی و سایت های داخلی مجاز در ایران) کاهش دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
شما همونی نیستید که دیروز هم نوشتید اروپا با واکسن به تلفات یک رقمی رسید و من در جواب طب آمار وردمتر به شما گفتم که الان حدود 10 کشور اروپایی با تلفات سه رقمی داریم. بس کنید دیگه بابا.

دلیل رشد آمار هم مشخصه.. وقتی ملت دید و بازدید عید میرن کرونا شایع میشه. واضحه. انگلیسی ها تعطیلات عید داشتن؟! دید و بازدید رفتن؟ خوب جواب بده داداش من. برادر من. اینقدر یک طرفه نرید.

ضمنا انگلیس طبق آمار جهانی میانگین یک هفته گذشته اش بالای 50 نفر بوده. عین قبل از تعطیلات ما
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مجموع کشته های انگلستان چقدره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
ما چیمون شبیه انگلستان بوده که این یکیمون باشه... چرا حرف مفت بلغور میفرمایید؟؟
بزرگترین مقصر انتشار بیماری حمل و نقل های عمومی و مراسم های مختلف خانوادگی و عمومی می باشد که تقریبا کمترین محدودیت را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مردم یکسال است که از زندگی و کاسبی افتاده اند
و دیگر توانی ندارند که با قرض الحسنه زندگی کنند
دولت هم که هیچ کمکی نکرده است
لطفا همانطور که مسولان و بستگانشان واکسن معتبر زده اند
برای این مردم فلکزده هم واکسن وارد کنند
بخدا قسم این مردم گناه دارند
اینقدر آزارشان ندهید
بجای دادن این آمار ها و پر پر کردن ملت برید واکسن وارد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
این همه کشور دارن میزنن مثلا.. امارشون هنوز تغییر محسوسی نکرده به غیر انگلستان و اسراییل .. حالا مردم رعایت نکنن ببینیم کچا میرسیم... شما هم هی بگو واکسن واکسن...
تفاوت فاحش نرخ مرگ ومير درايرا بادنيا نشان از ضعف سيستم درماني كشورمادارد
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
اونم چه ضعفی... غیرقابل بخشودنه
خود کرده را تدبیر نیست!
کرونا تا خرداد و قبل انتخابات مجازه جولان بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
حرف نخ نما نزنید. دیگه خیلی خز شده دادا
تورو به اعتقادات واکسن بیارید واسه مردم.این مردم چه گناهی کردن که هر روز اینقدر کشته میدن؟چرا اینقدر تعلل میکنید؟به جاش امنیت داریم نه؟
یا خداااااااااااااااااااا
کرونا گرفتم خیلی بده پیر ادم در میاد
چرا دیگه توو اخبار از آمار کشته های انگلیس و امریکا حرفی نمیزنین؟ اونا دارن واکسیناسیون رو تموم میکنن شماها هنوز توو فاز وعده و شعارین و فقط بلدین مردم رو مقصر جلوه بدین
مبارک است. تشکر از برادران چینی فراموش نشود. هیچکس نمی توانست مثل برادران چینی ما را نابود کند.
این همه مالیات و عوارض و ... از ملت می گیرند آخرش در چنین شرایط بحرانی که باید بهداشت و سلامت مردم را تضمین کنند بود و نبودشان هیچ فرقی نمی کنه
اثر آزاد گذاشتن سفرها و بی توجهی مردم و مسئولین به این ویروس و اثرات مخربی بعد یکسال و چند ماه!!!!!!


آفرین بر غیرت مردمی که بیخیال سفر کردن، آفرین با غیرتها
مسئول مستقیم این مرگ و میر ستاد نمایشی کروناست که فقط کارش شده گریه زاری و خواهش و تمنا! مجلس باید هرچه سریعتر به موضوع ورود کند و اینکه چرا قرنطینه کامل در نوروز اجرا نشده است!
بخدا حق این ملت این نبود
واکسسسسسسن تاایید شده بیاوریدددددد
مسافرت ها خوش گذشت؟، خرید عید خوب بود؟، دورهمی ها چطور؟ سیزده بدر چطور خوش گذشت؟ امیدوارم همیشه خوش بگذرد و اتفاق بدی نیفتد ولی منتظر باشید که این آتشی را که روشن کردید ممکن است دامان شما و نزدیکان شما را هم بگیرد.
کشورهای دیگر دغدغه درآمدها و اشتغال را بخاطر کرونا دارند ما هم دغدغه دید و بازدید و دورهمی ها و مسافرت را داریم
واقعاً باید تاسف خورد به ملتی که نه تدبیر و تصمیم گیری درستی در مسئولینش وجود دارد و نه مردمش عاقلانه فکر نمی کنند و فقط به فکر منافع خودشان هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر